Wie wordt in 2006/2007 MOTOGP kampioen?

CapireXRS250

Die hard MF'er
2 dec 2003
944
31
Nederland
Nou de titel zegt genoeg. Maak je top 3 van de eindstand van komend seizoen.

Persoonlijk denk ik natuurlijk dat Rossi het wel weer zou worden, maar Melandri maakt ook wel een goede kans. Hopen doe ik op Capirossi.....

TOP 3:

1 Rossi
2 Melandri
3 Haydon
 
Nou de titel zegt genoeg. Maak je top 3 van de eindstand van komend seizoen.

Persoonlijk denk ik natuurlijk dat Rossi het wel weer zou worden, maar Melandri maakt ook wel een goede kans. Hopen doe ik op Capirossi.....

TOP 3:

1 Rossi
2 Melandri
3 Haydon

Poll ??????

99% zeker dat Rossi het natuurlijk weer gaat worden.
Persoonijk hoop ik stiekem op Pedrosa of Gibernau. })
 
Niet echt een controversieel topic hè ;)

maareuh, je titel is wel wat twijfelachtig, want wie zegt dat Monsieur Rossi er nog wel is 2007...
 
Nou de titel zegt genoeg. Maak je top 3 van de eindstand van komend seizoen.

Persoonlijk denk ik natuurlijk dat Rossi het wel weer zou worden, maar Melandri maakt ook wel een goede kans. Hopen doe ik op Capirossi.....

TOP 3:

1 Rossi
2 Melandri
3 Haydon

James Haydon rijdt toch BSB ??? ;)
 
Ik hoop serieus dat V. Rossi dit jaar niet gaat winnen.... B|
 
Ik zou graag nu eens een verassing van Suzuki willen zien, mn vanwege de vechtlust van "Hopper" en het moedige (of domme?) besluid van Vermeulen !

De Kale
 
Het zou inderdaad mooi zijn als het Rossi niet wordt, want mijn gevoel zegt me dat Rossi niet vertrekt naar de F1 zonder de motogp titel op zak. Dus laat Melandri het maar flikken dan blijft Rossi nog wel hangen voor zijn revange :Y
 
Ik ben zelf een groot rossi fan maar ik hoop aan de ene kant ook dat hij het kampioenschap dit jaar 1 keer niet pakt :9
 
Ik hoop:

1 Melandri
2 Rossi
3 Capirex

Er zijn toch wat toppertjes verdwenen uit de GP, eens kijken wat de jonge honden kunnen brengen, ben erg benieuwd :Y

ik vrees:

1 Rossi
2 Melandri
3 Pedrosa

en zou Gibernau net zoveel pech hebben als afgelopen jaar? :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan