The beast is home again

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.336
5.689
full


5 jaar in de opslag gestaan bij een boer, maar hij is weer thuis

1 kick en lopen op 5 jaar oude stinkende benzine :]

Ik heb zoveel meegemaakt met deze '81er XR500 dat ie echt nooit meer weg gaat *D
 


:} :} Oude liefde roest dus toch ...... maar t gaat vast weer iets moois worden ? (SM spatbordje zit er al op zie ik :+ )

Of mag ie z'n charme veroorzaakt door de tand des tijds behouden ??
 
:} :} Oude liefde roest dus toch ;) ..... maar t gaat vast weer iets moois worden ? (SM spatbordje zit er al op zie ik :+ )

Of mag ie z'n charme veroorzaakt door de tand des tijds behouden ??

De roest die erop zit komt door de onafgewerkte aanpassingen eraan.
Deze motor stond in 1996 al op 17" Supermotard velgjes met 310 mm zwevende schijf e.d. 8-)
 
Old soldiers never die..... Right said Fred

Zo worden ze niet meer gemaakt ;) Have fun!! Wel een actie piccie aub :+


Zo zijn ze nooit gemaakt :)

Schijf voor en achter op een '81er enz.
 
Cool 8-) Welke landen heeft ie zoal gezien?

Nederland, belgie, frankrijk en Spanje met mij erop.

Vooral Spanje was een feest. Volgas over het strand tussen de badgasten door van l'escala naar Roses, maar een rivier tegenkomen en dan maar dwars door het Parc National met 3 enduro fietsen knallen. Half uurtje later in een dorp een éénrichtigsweg van de verkeerde kant door komen wheelieën terwijl aan het eind van die straat een agent staat, die je terug fluit en sommeerd om te keren, maar geen bekeuring geeft enz.enz. Echt een feest week geweest dat :9
 
gave tijd moet dat geweest zijn..nu hangen ze je aan je ballen op :X

Jep, wheelies deden de nederlandse smeressen ook niet zo moeilijk over. Meestal staken ze hun duim omhoog. Met deze motor slechts 1 bekeuring voor gevaarlijk rijgedrag gehad, toen ik over het van zeggelenplein heen wheeliede tussen de voetgangers door. 350 gulden was dat toen.
 
dus je hebt je rijgedrag wel met de jaren moeten aanpassen,of heeft vaderschap dat wel gedaan voor je ;)

Ik doe bijna alleen nog gek als er vrijwel niets in de buurt is. Tegenwoordig ben je binnen een week je rijbewijs kwijt als je rijdt zoals ik 15 jaar geleden reed.

Gelukkig kan er in het terrein nog wel gek gedaan worden en in b.v. Turkije doen ze ook (nog) niet zo moeilijk, hoewel die wheelie over de boulevard me daar toch ook een keer 100 gulden koste.
 
met die 1-ste sm meeting bij motor x-stra ging die rondrit ook niet echt normaal(toen bleef je achter ivm bbq geloof ik..) 1 van de redenen dat ik ook mijn smc 660 weer van de hand deed,ik had hem aangeschaft nadat ik met mijn ss altijd te gek reed,en daardoor mijn rijbewijs op een haartje kwijt raakte,maar met een sm kun je ook niet normaal mee rijden,een nog groter gevaar voor je rijbevoegdheid is dat :Y
nederland is/wordt een gevaarlijk land om eens een keer gek te doen(en niet alleen op de weg)
 
Mijn fiets heeft het vermogen niet, maar sinds ik met 17 inch rijd ben ik wel gekker gaan rijden... Can't help it, hij daagt me constant uit. En dan is het nog relatief glad ook.

(stond m'n eerste testrije ook binnen 10 minuten aan de kant met zo'n undercover grapjas; voor Delft en omgeving: kijk uit voor een grijze astra 2.0 turbo)

Oh, en XR'en 500 rocken!!
 
. Met deze motor slechts 1 bekeuring voor gevaarlijk rijgedrag gehad, toen ik over het van zeggelenplein heen wheeliede tussen de voetgangers door. 350 gulden was dat toen.
Daar zitten 2 basisscholen :o :X
 
Daar zitten 2 basisscholen :o :X

:Y

Maar die kinderen heb je geen last van. Die staan of te klappen of met hun vingers in hun oren.

Het was op een zondag en het was vrijwel leeg, dus totaal niet gevaarlijk.
Gevaarlijk was met een XL500r recht op een blondje af wheelieën om haar te imponeren, maar ze keek niet eens en ik ging bijna achterover :X
ik kon nog net de achterrem vinden en om haar heen komen O-)
 
Nog ff en we hebben hier een tweede Pim Scheelings :+
moest ff goegele
Pim Scheelings is de belichaming van de ultieme uitvreter. Na jarenlang van de samenleving te hebben geprofiteerd door zich uit te geven voor o.a. popmuzikant en striptekenaar, maakt hij nu de Nederlandse literatuurwereld onveilig met scandaleuze verhalen over zijn tomeloze alcoholisme, vernielzucht en ongezonde drang tot geweldpleging.

Zijn rauwe realistische stijl is van een niveau dat hoogst zeldzaam is in Nederland. De humoristische belevenissen in Zout zijn even onweerstaanbaar als levensecht en zowel naar vorm als inhoud, stuk voor stuk juweeltjes van ongecompliceerde vertelkunst.

Neuh, waargebeurde verhaaltje met de "the beast" zijn veel leuker.

Volgende waargebeurde verhaaltje wordt het leren wheelieën van DD 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan