Het Grote Kawasaki W650 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
En een mooi prentje om een beetje op te warmen ! :} :9~ *O*

full

 
Iemand met een klein beetje gevoel voor stijl zou een enorme four-leading shoe remtrommel in dat voorwiel gooien B|
 
Hoi J

Bedankt voor het opzetten van het topic. Weet niet goed wat te schrijven anders dan misschien dat het gisteren een maand was dat mijn W en ik samen waren. :]
Het is mijn eerste grote motor (voor de niet in-gewijden)

Oh en dat ik vorige week toen ik de pub verliet vanuit mijn ooghoeken een motor zag staan bij nader inspectie bleek dit een W te zijn. Wie weet is het iemand die achter de bar werkt en als ik weer eens ga nog eens kijken en dan verdacht lijkende motorrijders maar eens aanspreken ;) Ze zijn nogal zeldzaam toch die Ws dus vond het wel bijzonder dat ik zo snel een andere heb gezien.
 
Hej WOW !
Fijn dat je de weg gevonden hebt en wat leuk dat je nog een W-rider in je buurt vermoedt. We zijn met niet zoveel dus niemand mag ons ontglippen.

Nog effe reageren op de 2 eerdere berichten.

Ja, het is me wat met de naamgeving van deze bike. Kawa zit er zelf zodanig met in de knoop dat ze er een hele nieuwe naam voor hebben gemaakt :

Nostalgic-styled street bikes :? Dan is brik-look-alike me wel wat liever ! Maar ff serieus waar gooi je zo'n fiets op dit forum. Sport en chopper mag je uitsluiten me dunkt. Toermoter ? Jaaah, dat is maar wat je er zelf van maakt niet? Een 50cc tje kan net zo goed een toermoter zijn als een goldwing of een ZXR...

En naked, njah kan je dit een typische naked noemen ? :N

Een brik is het niet en een klassieker ook niet, maar wel een neo-klassieker en punt is dat mensen die interesse hebben voor een neo-klassieker ook wel interesse hebben voor het echte spul (ik toch!). Kortom, op dit forum denk ik dat de Wrijders het dichtst bij de brikke mensen staan, die zijn gewoon zoveel leuker :]

Wat die trommel betreft, jaah daar heb je een punt en het kan zeker wel, zie ook dit plaatje.
full


Maar het is dan ook een neo klassieker, geen echte goue ouwe. Persoonlijk zou ik voor zo'n racer zeker een trommel erin gooien...als ik het kon betalen.

Ajuus
J
 
Ik dacht dat het topic over de oude W650 ging uit de jaren '60 maar ik denk dat niemand op het forum er zo-één heeft...
 
Tja, het is geen brik en ook geen klassieker.
25 jaar wachten en hij hoort erbij.
Maar wel een leuke fiets, volgens mij rijdt het ook wel aardig zo'n twee cylinder.
Kortom veel plezier ermee en wat mij betreft kan hier gewoon posten.
Die racer is super alleen die schijf voor eraf halen.
 
Ik dacht dat het topic over de oude W650 ging uit de jaren '60 maar ik denk dat niemand op het forum er zo-één heeft...

Je zult je verbazen over het aantal originele Meguro's 650W die er nog zijn...



voor niet-ingewijden: Meguro werd opgeslokt door Kawa in de 'late sixties',die vonden zo'n look-a-like engelse eenpitter wel grappig en pootten simpelweg 'Kwak' op de tank.
Een paar jaar geleden dachten ze,geheel in de huidige "haal die ouwe koeien maar van stal"-gedachte,:"kom,laten we die W nog maar eens een kans geven!"

Leuke fiets,dat wel.. ;)
 
Je zult je verbazen over het aantal originele Meguro's 650W die er nog zijn...



voor niet-ingewijden: Meguro werd opgeslokt door Kawa in de 'late sixties',die vonden zo'n look-a-like engelse eenpitter wel grappig en pootten simpelweg 'Kwak' op de tank.
Een paar jaar geleden dachten ze,geheel in de huidige "haal die ouwe koeien maar van stal"-gedachte,:"kom,laten we die W nog maar eens een kans geven!"

Leuke fiets,dat wel.. ;)

het is nog mooier, zonder meguro had kawasaki nog steeds alleen maar boten gebouwd.
eigenlijk zouden de motorfietsen nog steeds meguro moeten heten.

overigens was de originele w650 een BSA kloon, maar dan met de foutjes van de britten gecorrigeerd :X
 
Hallo,

ben nen Belgische W650 rijder. Heb me vorig najaar nen W650 aangeschaft (2de hands, wel bouwjaar 2005) en heb ondertusen nog maar een goei 2000 km gedaan. In Belgie vind je bijna geen info over dit type, hoop dit hier wel te vinden. :]
 
Hoi, dus als ik het goed begrijp heb jij ook een majestic red kleur?
dan ben je voorzover mij bekend de tweede (die ik heb kunnen vinden)
Is ie standaard?
Trouwens ook de tweede belg, ik dacht dat jean roule ook van belgische komaf is.
groet, Ger.
 
Hallo,

ben nen Belgische W650 rijder. Heb me vorig najaar nen W650 aangeschaft (2de hands, wel bouwjaar 2005) en heb ondertusen nog maar een goei 2000 km gedaan. In Belgie vind je bijna geen info over dit type, hoop dit hier wel te vinden. :]


Hallo W650, ik heb mijn W ook pas sinds kort 2 maanden bijna het is tevens mijn eerste grote motor. Ik weet niet naar wat voor info je op zoek bent maar kan je wel zeggen dat er een yahoo groep is met mensen die erg technisch zijn en graag willen helpen. De voertaal is engels en het is een internationaal forum. Er zijn ook veel off-topic messages. Ook hier (woon in Engeland - ben nederlands) kent men de W niet, als je zegt welke motor je rijdt dan kijkt men je vreemd aan. Soms hoort men alleen Kawasaki en 650 en niet de W en vraagt men, welke? Anyway ik wil geen mensen wegluren van deze groep maar als je interesse hebt meld je aan bij: http://autos.groups.yahoo.com/group/W650riders/
 
Ja dat is dezelfde groep. Ben jij dan ook bij de yahoo groep Gervane? Heb je nog nooit voorbij zien komen
 
Ah zie dat er ook een forum is. Heb even bij de berichten gekken maar het zegt dta het forum slechts een back-up is en dat de 'real discussion' plaats vindt op de yahoo groep. Er is niet veel activity op het forum en maar 176 leden.
 
Hoi, dus als ik het goed begrijp heb jij ook een majestic red kleur?
dan ben je voorzover mij bekend de tweede (die ik heb kunnen vinden)
Is ie standaard?
Trouwens ook de tweede belg, ik dacht dat jean roule ook van belgische komaf is.
groet, Ger.
Yep, het is inderdaad een majestic red met zilver. Momenteel is hij nog standaard. Heb enkel een originele bagagedrager gemonteerd en een klein plexi schermpje om de winter door te komen. Verder heb ik die plastiek dingen van rond de spiegels gedaan. Misschien dat ik hem in de toekomst nog wel verbouw.
 
ja de foto is goed aangekomen. Weet zelf ook nog niet hoe een foto bij de tekst te voegen. Een mooie motor jouw W en een aparte kleur.
 
Ik wist niet dat je die randen eraf kon halen, dacht dat daar ook het glas mee vastzat,net als bij autospiegels. Ik zoek eigenlijk mooie ronde spiegels, maar die ik geschikt vindt zijn nogal duur €86, per stuk.
moet maar eens op de sloop kijken.
Verder heb ik ook een hele kleine Flyscreen merk Puig valt niet zo op maar past
goed bij de stijl van de fiets (vind ik)
Ja WOW ik ben ook member van de Engelse site,onder de naam free W speed. maar doe er niet veel, alleen een beetje spieken.mijn Engelse
gramatica is te slecht om aan discussies mee te doen.
Ik heb ook diverse verbeteringen aan mijn fiets aangebracht, maar uiterlijk is er niet veel van te zien.
Eigenlijk vindt ik een cafe racer ook erg mooi,maar dat gaat weer ten koste
van het rij comfort. Zoals ie nu is kan je er rustig leuke toerritten mee doen
zonder er gebroken af te komen. En het is natuurlijk ook zonde om een mooie originele machine om te bouwen. Als je een oudere hebt of schade, dan zou ik het wel overwegen.
groet,Ger.
 
He WOW ik vindt die kleur van jou ook erg mooi hoor!
en de foto bij je tekst is toch gelukt!
Ik krijg het niet voor elkaar, ik geloof dat je ze eerst op een site moet hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan