Echte streetfighter te koop op basis van YZF750R

Status
Niet open voor verdere reacties.

Momient

Die hard MF'er
14 dec 2005
750
0
Amsterdam
het betreft een YZF750R blok uit 1995, in extreem goede staat, ongeveer 20000KM gelopen
Goede banden (kunnen nog 1 seizoen mee, 6000km),remblokken,ketting+tandwielen kunnen nog zeker 15000 km mee bij goed onderhoud, Net groete beurt beurt gehad en alle vloeistoffen vervangen, losse sportfilter op (stage 3 kit)
Digitaal dashbord(km,toerental,temp.e.d.)
Unieke achterbrug, kontje, voorspatbord, uitlaatsysteem, rem/schakelset, balhoodsplaten. allemaal zelf vervaardigd uit Aluminium of RVS, net gespoten in er mooi ekleur.
de YZF is al een erg snelle Fiets, je rijdt de gemiddelde SSrijder er zo mee zoek, maar icm met het speciale RVS uitlaatsysteem en stage 3filters (losse filters),goed voor een enorm vermogen en een aanzuig- en uitlaatgeluid waar geen andere 4cilinder tegenop kan
voor verder info en prijsindictaie mail naar zijlstra80@zonnet.nl aka jerrYT, aka Gerard
hij moet nog afgewerkt worden, maar is wel af voor 90% af
vaste prijs: 3500
full
 
Laatst bewerkt:
hey! mooi ding!

Dat is die met het stalen kontje he?

Post trouwens eens wat foto's van je nieuwe fighter!
 
helemaal goed hoor :} :} :}

superstrak en superclean :Y

ook ik ben wel nieuwsgierig naar de richtprijs, ben reeds voorzien hoor maar met prijs verkoopt vast beter :9
 
deze is snel weg denk ik
mooi ding ......heel mooi :}
ik zou t niet weten Bro, moet je ff mailen met gerard, maar zodra ik het weet, sms ik het je wel ;)
@de rest: mail ff naar gerard voor ene prijsindicatie, aangezien ie nog niet helemaal af is kan er nl nog heea in overleg aangepast worden aan de wensen van de koper
 
Laatst bewerkt:
Op een paar details na, helemaal mijn smaak. Die achterbrug en dat kontje zijn :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Succes met de verkoop, zal snel weg zijn denk ik.
 
ik zag en las dat je zelf de achterbrug had gemaakt en nu heb ik een vraag heb je die oude brug nog en zoja een velg en hoeveel zou je er voor willen hebben, mvg sean
 
Nou beginnen we niet toch niet te zeuren over zakelijk of prive~.We hebben allemaal de zelfde passie.Ik vind het mooi werk om dit spul te bouwen,maar als het klaar is dan moet die weg.(Heb aan 1 special genoeg)En het gaat me echt niet om de centen,(Bras ik er toch weer doorheen aan mijn hobby)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan