125 cc modelen van Yamaha

voor een supermoto a 125cc boeit dat toch niet ? dat is het eerste wat stuk valt toch :X
 
die 125cc's zij brak. 11kw en 9,1kw. dat gaat toch niet vooruit man. hoe hoe hard zou dat nu rijd? 110? waardeloos. is misschien wel ruig als je die met 16 mag rijden zoals in duitsland. maar het is niks voor over de snelweg te rijden ofzo. denk dat de plezier na een week weg is.
 
die 125cc's zij brak. 11kw en 9,1kw. dat gaat toch niet vooruit man. hoe hoe hard zou dat nu rijd? 110? waardeloos. is misschien wel ruig als je die met 16 mag rijden zoals in duitsland. maar het is niks voor over de snelweg te rijden ofzo. denk dat de plezier na een week weg is.

ik denk dat er uit de 2-takts nog wel wat meer vermogen te halen valt. volgens mij zijn dat aangepaste yz blokken dus zeker wel sneller te maken.
 
Leuk voor binnendoor als woon-werk fiets (de XT125)... de X versie dan, want het zand in met zo'n ding wil je niet *D
 
Zelfs mijn brommer heb meer vermogen(14pk) :z

Lullig alsje op je motor door een brommertje voorbij word gereden :X

Lekkere vergelijking, een opgevoerde brommer of een originele motor....
als we de motor ook dan opvoeren is het een betere vergelijking.
 
die 125cc's zij brak. 11kw en 9,1kw. dat gaat toch niet vooruit man. hoe hoe hard zou dat nu rijd? 110? waardeloos. is misschien wel ruig als je die met 16 mag rijden zoals in duitsland. maar het is niks voor over de snelweg te rijden ofzo. denk dat de plezier na een week weg is.
Goh, hoe kan het dan dat die van mij (origineel) 30pk heeft en een top van 130/135 :? Rij er regelmatig woon/werk mee en dat verveelt nog steeds niet :] en natuurlijk voor de fun :) Oké, snelwegen mijdt ik als de pest maar daar zijn ze ook niet voor gemaakt vind ik, je moet er lekker mee binnendoor knallen en daar heb je echt geen 50+ pk's voor nodig.... Denk dat een broekie van 16 nog aardig zijn handen vol zal hebben aan mijn 125je....
 
De 2t blokjes zijn allemaal minarreli en hebben 23 pk
zijn simpel terug te brengen maar nederland hoeft zich
toch niet aan de 11kw wet te houden?
Maar een plaatj en een ring verwijderen en ze zijn 23pk
in duitsland begrenzen ze ook voor 16 jarige de bak
halen de schakelbloem weg en zetten er een met 5 voor
terug die lopen ook maar 80 andere 115 ongeveer.
Ik heb altyd een licht off-roadje erbij gehad goedkoper dan
een brommer en niet diefstalgevoellig en fyn in de winter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan