Plirki's Gsx

Dirkiplirki

MF'er
26 apr 2005
82
0
Zundert
Na geruime tijd alle streetfighter berichten alleen maar te lezen.
Is het nu tijd om zelf maar eens een berichtje te posten.
Ik heb in december een gsx-r 750 1990 erbij gekocht met het doel om zelf een fighter te gaan bouwen.

Zo heb ik hem gekocht:
DSC02357.JPG
2005-12-30-DSC02357.jpg


En zo staat i er vandaag de dag bij
DSC02624.JPG
2007-06-21-DSC03800.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als je al zo ver gevorderd bent,dan is die zaag in je subframe een kleinigheidje,als je eerst maar bedenkt hoe je je subframe wil veranderen.
Mooie kont trouwens en een goeie basis :9~
gr.Eric
 
Kom op zagen en niet van de bange maak hem kort, er staan al een paar voorbeelden hier in dit forum met zo'n schitterend duits zitje een erg mooi project en zeker een goeie kleurstelling ik blijf het volgen

Groet Unlimited
 
kijk dat wordt wel wat dat zie je meteen :Y :Y
hoop dat de rest kwa verhoudingen ook goed blijft straks .
gaaf hoor ik hou het in de gaten .
:} :} :}
 
Iedereen bedankt voor de positieve berichten. :)
Natuurlijk is het nog geen fighter :9
Ik ben er nog maar net mee bezig,maar dat gaat zeker nog wel goedkomen.
Als er weer wat leuke nieuwtjes te melden zijn zal ik ze zeker laten zien.
 
Motor is netjes schoon, helemaal kaal en staat op een parketvloer....zijn goede voortekenen, komt vast goed :+
dus daarme wil je zeggen dat in een achterstands scuurtje niet iets moois gemaakt kan woden.mijn idiaale fighters worden geboud in een puinhoop,maar erg mooi!
 
dus daarme wil je zeggen dat in een achterstands scuurtje niet iets moois gemaakt kan woden.mijn idiaale fighters worden geboud in een puinhoop,maar erg mooi!

Dat zul je me nooit horen zeggen...of op zijn gronings: "Ut mot eerst mal wordn' veur ut mooi wordt". Maargoed, als je werkplaats netjes is ga ik er vanuit dat je ook netjes en grondig te werk gaat, vandaar mijn redenatie :)
 
Vandaag de slijptol ter hand genomen en een einde gemaakt aan m'n bestaande subframe.
Na een halve dag slijpen,zagen en lassen heb ik een passend nieuw subframe. :)

full
 
En dit is z'n nieuwe "Look"
Kontje iets verder omhoog geplaatst dan ik eerst had gedacht
Maar ik vondt het er zo beter uitzien.
full
 
Errg strakke lijn, dit ziet er echt goed uit en zeker de stand van de zit is echt mijn smaak :} :}

Ik ben trouwens wel benieuwd waar je de accu etc gaat plaatsen met zo'n dunne zit
zonder dat alles in het zicht komt

Groet Unlimited
 
Ik ben trouwens wel benieuwd waar je de accu etc gaat plaatsen met zo'n dunne zit
zonder dat alles in het zicht komt

Groet Unlimited

Ik gok erop dat er open luchtfilters komen en de accu wordt weggewerkt tussen de verticale framebuizen. (je blijft altijd iets zien natuurlijk, maar wel minimaal..)

Erg gaaf kontje!! Gaat zeker iets moois worden..

Succes,

Lesley
 
Terug
Bovenaan Onderaan