bouwdoos

Ronny C

Die hard MF'er
28 sep 2005
479
1
Vorselaar/Belgie
Net opgehaald een complete cb 500 four in de koffer van mijn wagen :)

Het is een K1 bj.'74 net als diegene die ik al had wel nog originele kleur groen hmmm,heb ik nu een donor moto enkel de originele 4in4 ontbreekt.
Maar deze had ik enkele weken geleden al aangeschaft.
Ook nog een mooi zadel bij maar anders dan op de andere cb maar ik vermoed dat dit de originele is.Verder is het frame en allerhande stukken gezandstraald en gepoedercoate.

Werk genoeg volgende winter.

Gr,
Ronny
full
 
Zeer leuk project en de lak van de tank en de kapjes lijkt ook nog zeer mooi.
Ben dan toch die zaterdag nog naar van maanen gereden en je had de laatste uitlaatrubbers voor je nieuwe 4in4 voor men neus weggekaapt wist hij te zeggen :)

succes allessinds
 
zoo das nogal wat, ik had altijd de bedrijfsbus nodig om m'n cb'tjes te vervoeren , wat zijn je plannen ermee?

iig veel succes ermee :P
 
zoo das nogal wat, ik had altijd de bedrijfsbus nodig om m'n cb'tjes te vervoeren , wat zijn je plannen ermee?

Zoals ik er nu over denk ga ik volgende winter de rode cb overbouwen in het vernieuwde frame,alle beste mooiste stukken gebruiken en dan :]
full


Misschien wel zonde daar de groene ook compleet is maar één 500 is genoeg liever één heel mooie dan twee mindere.
 
Net opgehaald een complete cb 500 four in de koffer van mijn wagen :)

Het is een K1 bj.'74 net als diegene die ik al had wel nog originele kleur groen hmmm,heb ik nu een donor moto enkel de originele 4in4 ontbreekt.
Maar deze had ik enkele weken geleden al aangeschaft.
Ook nog een mooi zadel bij maar anders dan op de andere cb maar ik vermoed dat dit de originele is.Verder is het frame en allerhande stukken gezandstraald en gepoedercoate.

Werk genoeg volgende winter.

Gr,
Ronny
(Afbeelding)

Originele lak! En wel Candy Jade Green!!! *O*

En de buddyseat is ook een originele alleen zo te zien een K2 model. Deze is iets anders dan die van de K1...
 
Originele lak! En wel Candy Jade Green!!! *O*

En de buddyseat is ook een originele alleen zo te zien een K2 model. Deze is iets anders dan die van de K1...
[/quote]


Zal morgen een foto posten van beide buddyseats dus K2 vraag me af hoe het met de andere zit daar zijn de middelste blokjes smaller misschien van een 550 dan :N
 
Misschien wel zonde daar de groene ook compleet is maar één 500 is genoeg liever één heel mooie dan twee mindere.
Wrom zonde? Zoiets deed ik ook met mijn 2 cb400f-jes. ;) Vanuit het 2e exemplaar heb ik de andere verbeterd, door allerlei halfgare onderdelen te ruilen. Omdat er toch een complete motor overbleef, kon ik het alleen niet laten die 2e ook in mekaar te zetten & eigenlijk rijdt die nog best heel redelijk. 8-) Ik had em kunnen verkopen, dan had ik de onderdelen en overige reserve delen haast voor niks gehad. Maar intussen istie zijspan-project geworden. *O*
 
K vind de rooie al mooi genoeg hoor :9~

Maar hij kan idd nog wel een finishing touch gebruiken...


Enneuh, mocht je van dat K2-zadel af willen, ik hou me alvast aanbevolen *D
 
K vind de rooie al mooi genoeg hoor :9~

Maar hij kan idd nog wel een finishing touch gebruiken...


Enneuh, mocht je van dat K2-zadel af willen, ik hou me alvast aanbevolen *D

Zadel,ik zal er eens over nadenken toevallig geen origineel cb500 sportzadel liggen wil ik wel ruilen.
Finishing touch wel de foto is van voor ik er aan gewerkt heb ondertussen staat er een nieuwe 4in4 op is het blok gereviseerd de voorvork aangepakt nieuwe schokdempers achteraan ,nieuwe banden,remblokjes en van vandaag een volledige nieuwe staal omwonden remleiding.Zal morgen een foto posten.

Luke de tank en kapjes gaan(nog) niet weg.
GR,
Ronny
 
Zadel,ik zal er eens over nadenken toevallig geen origineel cb500 sportzadel liggen wil ik wel ruilen.

GR,
Ronny

Ronny,

K heb helaas geen sportzadel voor je liggen, maar er staat er wel een mooie te koop op marktplaats.nl (momenteel net nog op de derde pagina van 'onderdelen - Honda')...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan