streetfigther gsxr 1100 in aanbouw

bulldog spirit

MF veteraan
27 feb 2006
3.137
0
huissen
hallo even voorstellen mijn naam is ivo,en ik ben momenteel bezig met de bouw van gsxr 1100 streetfigther.het is mijn eerste project dus misschien dat iemand nog tips heeft waar ik wat mee kan.wat ik toe nu toe gedaan heb is het volgende,achterwiel gsxr 750 92 voorwiel gsxr 750 92,subframe afgezaagd en nieuw gelast om kont te bevestigen,ketting en tandwielen vervangen,div blokdeksels gezandstraalt,kroonplaat en stuur,stuurkuipje en lamporen eigen product,koplamp,koppelingsdeksel,glas,bedrading onder de tank gebouwt en accu,achtervork gepolijst,k&n filters,dynoyet kit,en wat ik nog vergeten

ben.alle tips zijn welkom. 8-)
misc

misc
 
Laatst bewerkt:
Hoe post ik een plaatje?
Hiervoor zijn ruwweg 2 manieren. Manier 1 is om je afbeelding als bijlage mee te sturen met je bericht. Als je een reactie plaatst zie je onder aan de knop Bladeren staan. Als je hierop klikt kun je de afbeelding selecteren op je computer. Selecteer deze en kies Openen. Zet hierna in je nieuwe bericht [ img]http://www.motor-forum.nl/forum/misc/[ /img]. Als je hierna je reactie post zal je zien dat op de plaats waar je [ img]http://www.motor-forum.nl/forum/misc/[ /img] hebt gezet de afbeelding verschijnt die je zojuist hebt meegestuurd met je bericht. Voorwaarde is dat het bestand van het type .gif of .jpg is en niet groter is dan 100 KB (kilobyte). Let er tevens ook op dat je de preview niet gebruikt als je een plaatje invoegt. Manier 2 om een plaatje te posten gaat als volgt. Er wordt vanuit gegaan dat de afbeelding reeds ergens op internet staat (dat geldt ook voor plaatjes die in " mijn bestanden" staan in je profiel). Open deze afbeelding en kopieer de locatie van de afbeelding. Zet vervolgens [ img] [ /img] in je bericht en zet de locatie van de afbeelding tussen deze 2 [ img] tags in. Je krijgt dan nu zoiets: [ img]http://www.domein.nl/plaatje.jpg[ /img]. Als je nu je reactie plaatst zal als het goed is de afbeelding zichtbaar zijn.

(Alleen dan zonder de spaties bij [ img] en [ /img] ;)
 
Waarschijnlijk zijn je foto's groter dan 100 kb. Je zou ze dus even moeten comprimeren en dan opnieuw proberen.

Welkom trouwens
 
laat maar zitten kijk van de week wel verder krijg de foto er niet doorheen geeft ongeldig filetype snap er geen flikker van.
 
haha. Zo gek is dat niet. Je specificeert geen plaatje zie ik. Je moet er wel eerst 1 uploaden.
 
- Als je een reactie plaatst zie je onder aan de knop Bladeren staan. Als je hierop klikt kun je de afbeelding selecteren op je computer. Selecteer deze en kies Openen. -

Doe dat eerst maar eens.
 
hallo enrico dit heb ik allemaal al geprobeerd en dit werkt de foto is niet groter dan 16 kb als ik hem dan post geeft hij ongeldig filetype?????
 
hierbij het laatste bericht op deze topic erg handig van het motor forum dat ze het zo makkelijk maken om een foto te posten ik heb alle instructies precies opgevolgd en toch werkt het niet.neem bv een voorbeeld aan marktplaats daar kun je alle soorten fotos posten en alles komt erdoor,wat de fotos betreft is het dus bij motor forum kut geregeld.
 
Echt handig ben je niet met computers, dus ik zou het motor-forum niet direct de schuld geven. Zet anders even met Paint je foto om in een jpf bestand.
 
hierbij het laatste bericht op deze topic erg handig van het motor forum dat ze het zo makkelijk maken om een foto te posten ik heb alle instructies precies opgevolgd en toch werkt het niet.neem bv een voorbeeld aan marktplaats daar kun je alle soorten fotos posten en alles komt erdoor,wat de fotos betreft is het dus bij motor forum kut geregeld.


als je al zo snel in de stress raakt als iets niet wil :X
is het dan wel verstandig om aan een Streetfighter te beginnen :?
daar zit ook wel eens een en ander tegen !

MarcGSXR
 
hierbij het laatste bericht op deze topic erg handig van het motor forum dat ze het zo makkelijk maken om een foto te posten ik heb alle instructies precies opgevolgd en toch werkt het niet.neem bv een voorbeeld aan marktplaats daar kun je alle soorten fotos posten en alles komt erdoor,wat de fotos betreft is het dus bij motor forum kut geregeld.

Meld je gratis aan bij www.photobucket.com , daar kun je een foto aanklikken en uploaden !!! Ongeacht het formaat, daarna klik je op IMG tags die er standaard bijstaan in het overzicht, even CTRL+C en CTRL+V en je foto staat op MF!!

Of is dit onduidelijk?
 
oke ben aan het uitzoeken hoe je van een jpeg foto een jpg foto kunt maken als dit lukt komt het waarschijnlijk wel in orde.
 
ik kom er niet uit help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als je nu is [imgatt*] in tikt maar dan zonder* en een foto selecteert die NIET groter is dan 100kb (bijv een jpeg of een gif bestandje)

als het helemaal niet wil mail je mij de foto`s maar even en dan zet ik ze er voor je op oké.

(dennisaretz@versatel.nl) :W groetjes fighterfan
 
Terug
Bovenaan Onderaan