125CC DIRTBIKE

lilmaxso

Rookie
2 jul 2006
9
0
Almelo
MENSEN ik ben bijna 16 jaar en ik wou een 125cc dirtbike kopen voor de lol om mee te scheuren op een crossbaan enz. De vraag nou is dit een goeie dirtbike voor dit geld dit zijn de specificaties.

SPECIFICATIES
1) Engine: 125cc, 2 valves, 4-stroke, air-cooled
2) Starter: kick start
3) Bore x stroke: 56.5 x 49.5mm
4) Compression ratio: 9.0:1
5) Max. power: 8.5kW/9,500rpm
6) Ignition: CDI
7) Transmission: manual, with 4 speeds
8) Final drive: 420
9) Tank capacity: 3L, including 0.8 reserve
10) Wheel base: 1,160mm
11) Chain: 14T / 37T
12) Brakes: rear leading / trailing disk brakes
13) Wheel size (front / rear): 14" / 12"
14) Seat height: 720mm
15) Product dimensions: 162 x 75 x 100cm
16) Carton dimensions: 148 x 43 x 72cm


EN dit is een foto ervan de eertse is sprakend de zelfde en de blauwe ook alleen die wat ik wil is groen.

http://pic15.picturetrail.com/VOL621/4577377/11084670/162664641.jpg

http://pic15.picturetrail.com/VOL621/4577377/11084670/162664633.jpg

EN sorry dat ik hem bij andere onderwerpen heb gezet. Wist niet dat er ook een off/allroads & sm forum was
 
Ik zou een 125 kopen van een bewezen merk.Hier ga je spijt van krijgen. Hoe staat het met de levering van onderdelen?
 
Mooi en waarschijnlijk goedkoop, behalve voor wisselstukken, die zijn er immers niet. Zoals voor de pocketbikes en andere mini-motoren die hier per container binnengebracht worden door snelgeldwin-importeurs is geen naverkoopdienst voorzien, onderdelen: niet voorzien.Een van die importeurs heeft al een hall vol onopgeloste gevallen.
 
De onderlen zijn bestelbaar en op vooraad volgens mij. De prijs is 439 EURo dat is tog niet veel en voor dat geld kan ik denk ik geen merk dirtbike kopen en dat die ook nog nieuw is. Tog ???
 
:^ Met hem

Vergeet het. Kun je nog beter een oude CR125 oid. kopen. Daar kun je tenminste onderdelen voor krijgen,
 
Als je echt pitbike wil gaan rijden dan zou ik voor een Thumpstar of Monster Moto gaan. Daar is ook een hoop leuk spul voor te krijgen. Zo'n 500 euro geval lijkt mij helemaal niks.
 
OKE MAAR mijn vraag is is deze bike goed voor de fun zoals het een beetje rijden op een lange weg van asvald en een beetje wheelies trekken want dat kan die wel neem ik aan. Dus geen grote sprongen ofzo of op het circuit. Alsvast bedankt
 
Mensen ik hoorde ook dat ik beter naar een merk dirtbike kan zoeken mijn budget is niet al te groot en ik heb deze gevonden van het merk italbike net van deze merk heb je ook minibikes mieschien hebben jullie er wel van gehoord. Maar jah deze is maar 399 euro en is een 110 CC er
dit zijn de specificaties welke kan ik beter nemen als ik er een van deze 2 moet nemen

Zeer betrouwbaar 4 takt motorblok eronder ect ...
Echt hele goede prijs.

SPECIFICATIES
- 110cc – 1 cilinder
- Luchtgekoeld 4-takt
- Kickstarter
- Max. laadgewicht ± 120 kg
- Versterkte geperforeerde schijvenremmen vooraan en achteraan.
- Tankinhoud 1L.
- Aandrijving: Ketting
- Off-road banden
- Afmetingen lxbxh: 155L x 65B x 95H cm
- Rijkwijdte 30 km (met volle tank)
- Afm. 1250L x 580B x 620H mm
 
Gewoon kopen en niet meer lopen zeuren hier!!!!
Alle goeie adviezen wil je niet horen ,je hebt al beslist en wil graag een miskoop doen. ;(
 
Er schijnt wel verschil te zitten in die honda immitatie blokjes, maar als het voor de lol is kan je de gok wagen....

ps. bijna 16? koop een crossbrommertje..
 
Voor 500 eurie kan je een tweedehandse XL500 kopen, waarom zou je dan iets kopen waar je waarschijnlijk maar 50km mee kunt rijden voordat ie van ellende uit elkaar valt?
 
Koop een dure pitbike, dan ben je goedkoper uit. Die goeiekope rommel gaat allemaal kapot en kost uiteindelijk veel meer. (ik heb er ervaring mee)

Goede pitbikes zijn, monstermoto, thumpstar, pitster pro
 
voor het geld dat de TS heeft moet je al een afgeragde/oude crosser kopen. Ben bang dat daar ook niet zo veel onderdelen voor te verkrijgen zijn en die gaan ook kapot.

En TS heb je naast het geld voor een motortje ook geld over voor bescherming B| ?
 
je bent 16 als je wil crossen op de baan koop dan geen pit bike ofso daar rijdn kinderen van jaar of 8 mee op de baan koop je gewoon een normale 125 crosser of als dat te groot is een 80cc met hoge of lage wielen
 
MEnsen ik dank jullie voor jullie adviezen en over dat koop een merk bike ik zou het heel graag een monstermoto, thumpstar, pitster pro willen hebben. Een daarvan dan maar mijn budget is niet zo groot. En welke is beter van de 2 die ik liet zien die bovenaan of die in het midden. ALs ik de geld had ging ik beslist voor de thumpstar 125. Maar ja het zit niet mee deze keer.
 
Tsjah als je wilt crossen zul je toch wel wat moeten verdienen en je moet er wel wat dingen voor laten. Het is niet anders, moet ik ook. Ik kan ook geen 4 takt kopen om daar supermotard mee te gaan rijden. Ja de aanschaf zal gaan, maar daar zal het dan bij blijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan