125cc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zullen we hier gewoon het

"Het Grote Zeik-Superkris-af-Topic" van maken? :X

Doen! *D

en ik loop in tit topic geeneens 2tact af te zeiken hoor, ik vroeg mij alleen af wat de topicstarten in vredes naam probeerde te verkondigen... Als het over dike busa's ging had ik hetzelfste gereageerd B|

Overgens, ik heb niet tegen 2tact hoor. Ben zelf meer van de 4tact, en de enige reden dat ik zo negatief over 2tact ben is dat het altijd van die scootah topic zijn met de achterliggende geadachte "mijn scootah was ook 2tact, en die was zo bruut dat 2tact wel veel beter moet zijn dan 4t" Ik vind de grotere 2t motoren zoals rgv, rd, ns, nsr zeker wel gaaf! maar ben een beetje rs ziek zeg maar...

Maar blablabla.... nu ga ik er toch weer serieus op in! maak even zo'n topic aan zou ik zeggen :)
 
Wie ben jij :X !?

komt 15 dagen geleden binnendruppelen en komt even een stamgast afzeiken???

Alle info over alle Aprillia's zijn al 100.000 genoemd. Hoor jij niet op een scooterforum ofzo?



scooter forum |(
k weet niet hoe hoog jou iq is, of het gelijk staat aan je leeftijd ofzo? maare ik rijd geen scootah ofzo, dus hoor ook niet op dat forum thuis B|
 
Laatst bewerkt:
scooter forum |(
k weet niet hoe hoog jou iq is, of het gelijk staat aan je leeftijd ofzo? maare ik rijd geen scootah ofzo, dus hoor ook niet op dat forum thuis B|

3 keer een domme post is teveel voor mij. nu ga ik toch reageeren.

Lief kleutertje,

Je hebt voor een een jochie van 16 jaar dat zich net 2 weken aangemeld heeft wel erg veel (negatief) commentaar. Dat stel ik en ik denk de meeste mensen hier niet er op prijs. De meeste van ons zijn dan wel zo gigantisch dom dat we 4t rijden, en jij bent werkenlijk wel zo geweldig slim, gaaf, cool, ect. dat je 2t rijd, maar ik wil je toch vragen of je je iets volwassener kan gedragen (een paar jaar ouder dan je fysieke leeftijd dus) Vind je dat erg moeilijk kan je misschien maar beter op het scootah forum gaan posten (en zeg nou niet dat je daar niet op zit want er staan notabene een link naar je scootah-forum profiel als je homepage ingesteld) Het maakt mij ook geen flikker uit dat je een heuze derbi schakelbrommer rijd. Natuurlijk is dat helemaal super cool, flex, chill, ect. but i dont give a fuck. Ik heb geen zin om voor dom uitgemaakt te worden door een kleutertje dat net zijn pubertijd begind en daardoor een beetje een egotrip heefd.

Zo, ga nu maar lekker iedereen verrot rijden met je über coole derbi superieure 2t race monster, maar val mij er niet mee lastig.

Lieve motorgroetjes,

Kristiaan
 
Laatst bewerkt:
dit is ook het broednest van brommerrijdende jochies, maar die rijden over 1-2 jaar wel zelf rond!

Even ter info, ik heb vroeger ook brommer gereden, maar wist wél m'n plaats :X

Ik bewonder de jongetjes die al hun spaarcenten in de nieuwe polini terugloop uitlaat steken en echt leven voor die brommer. Een heleboel leden zijn jullie dan ook voorgegaan, daar zal je me echt niet over horen.

op "broednest" doelde ik over de tomeloze topics over de RS'jes. Mooie dingen met voor of tegenstanders. Het blijft een forum en ik vind het leuk om de gedachtengang van mensen te lezen. Het ellenlange geflame van newbies zoals in dit, dit en nog zoveel andere 25 Kw topics loopt écht de spuigaten uit!

Dus zodoende, show some respect zou ik zeggen ;)


scooter forum |(
k weet niet hoe hoog jou iq is, of het gelijk staat aan je leeftijd ofzo? maare ik rijd geen scootah ofzo, dus hoor ook niet op dat forum thuis B|

Je rijdt geen scooter, maar in je home-adres knal je pontificaal je scooterforum profiel neer. Maakt mijn punt duidelijk denk ik zo B| ...


3 keer een domme post is teveel voor mij. nu ga ik toch reageeren.

:^

motorgroetjes,

Waar heb ik dat veel eerder gezien :X ???
 
Laatst bewerkt:
zuiger vervangen is om de 10.000 km, globaal,
als je hem goed warm rijd en niet te gek mee doet is het haalbaar,
en als je dan toch bezig bent gelijk reviceren drijfstang plus lagers vervangen,

drijfstang kost rond de 115 euro persen 40 ofzo,
de krukas lagers zijn iets van 40 euro en een zuiger iets van 80 euro,

als je alles heel wilt houden bij de cilinder in de buurt zou ik om de 10.000 km vervangen tenzij je van kapotte cilinders houd,

bij www.125cc.nl,
waren die 80 euro,
heb je een vertex zuigertje
 
Wie ben jij :X !?

komt 15 dagen geleden binnendruppelen en komt even een stamgast afzeiken???

Alle info over alle Aprillia's zijn al 100.000 genoemd. Hoor jij niet op een scooterforum ofzo?

Hij loopt temminste niet zo irritante te zeike als die andere gozer..
* superkris als je dan op hem zoveel commentaar hebt .... waarom antwoord jij dan altijd zo nutteloos en irritant? :r
 
Laatst bewerkt:
3 keer een domme post is teveel voor mij. nu ga ik toch reageeren.

Lief kleutertje,

Je hebt voor een een jochie van 16 jaar dat zich net 2 weken aangemeld heeft wel erg veel (negatief) commentaar. Dat stel ik en ik denk de meeste mensen hier niet er op prijs. De meeste van ons zijn dan wel zo gigantisch dom dat we 4t rijden, en jij bent werkenlijk wel zo geweldig slim, gaaf, cool, ect. dat je 2t rijd, maar ik wil je toch vragen of je je iets volwassener kan gedragen (een paar jaar ouder dan je fysieke leeftijd dus) Vind je dat erg moeilijk kan je misschien maar beter op het scootah forum gaan posten (en zeg nou niet dat je daar niet op zit want er staan notabene een link naar je scootah-forum profiel als je homepage ingesteld) Het maakt mij ook geen flikker uit dat je een heuze derbi schakelbrommer rijd. Natuurlijk is dat helemaal super cool, flex, chill, ect. but i dont give a fuck. Ik heb geen zin om voor dom uitgemaakt te worden door een kleutertje dat net zijn pubertijd begind en daardoor een beetje een egotrip heefd.

Zo, ga nu maar lekker iedereen verrot rijden met je über coole derbi superieure 2t race monster, maar val mij er niet mee lastig.

Lieve motorgroetjes,

Kristiaan

Ik ben het helemaal met haantje eens, en ben niet zo overtuigt van mezelf als jij... heb ik wel respect voor hoor :9
ok hier even een paar kleine dingetjes, die jij zo goed hebt bestudeert.
ten 1e, ik ben geen jochie van 16
ten 2e, ten 2e vind ik mijzelf helemaal niet supergeweldig.
ten 3e, als je die site zo goed hebt bestudeert wat helemaal geen forum is, zou
je allang al gezien hebben dat het niet eens een derbi is maar een Rieju,
lijkt er niet eens op de naam.

Maare discussie geslote
full
 
Ik ben het helemaal met haantje eens, en ben niet zo overtuigt van mezelf als jij... heb ik wel respect voor hoor :9
ok hier even een paar kleine dingetjes, die jij zo goed hebt bestudeert.
ten 1e, ik ben geen jochie van 16
ten 2e, ten 2e vind ik mijzelf helemaal niet supergeweldig.
ten 3e, als je die site zo goed hebt bestudeert wat helemaal geen forum is, zou
je allang al gezien hebben dat het niet eens een derbi is maar een Rieju,
lijkt er niet eens op de naam.

Maare discussie geslote
(Afbeelding)
[/quote]

oi, ik ga me er ff zalig mee bemoeien..

dat je je vraag dubbel neerzet op t forum is 1
ten 2e is dat je nog eens dubbel ten 2e neerzet O-)
jaja we letten op de kleintjes..

vervang je zuiger, en dan gelijk je foto :}
 
ik heb naast een fazer 600 ookaltijd een 125je erbij
nu een mtx dan een nsr een mito elk jaar iets anders
ik vind het wel handig in de stad en over km-standen
ik heb een mtx125 met 77000 erop gehad nooit iets aan geweest
van mijn oom uizwitserland mijn neef heeft een aprillia een? met enkelzydige wielophanging heeft ook al meer dan40000 gelopen zonder problemen.
IK heb er net zoveel lol op als op de 600.

Leuk voor je, maar what's the point of the story :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan