Wie rijdt er in Weert en omgeving 3

Wie rijdt er in weert en omgeving

  • Wel us

    Stemmen: 22 36,1%
  • Geregeld

    Stemmen: 15 24,6%
  • Tot in den treure

    Stemmen: 16 26,2%
  • alleen als het moet

    Stemmen: 4 6,6%
  • Nooit!

    Stemmen: 4 6,6%

  • Totaal aantal stemmers
    61
Dag mensen uit de regio, wat een vreugde dat we weer een nieuwe pagina hebben mogen openen. Het valt tegenwoordig niet mee om van bepaalde mensen iets gedaan te krijgen, laat staan dat ze soms de meest onozele regels tot op het laatste puntje op de i na willen handhaven.

Het heeft ons veel moeite gekost om die laatste 26 berichtjes op het vorige topic vol te maken voordat we de andere pagina mochten openen van een bepaalde moderator. Die al direct begon te dreigen met een ban.

@ DE MODJES, BEDANKT
 
Dag mensen uit de regio, wat een vreugde dat we weer een nieuwe pagina hebben mogen openen. Het valt tegenwoordig niet mee om van bepaalde mensen iets gedaan te krijgen, laat staan dat ze soms de meest onozele regels tot op het laatste puntje op de i na willen handhaven.

Het heeft ons veel moeite gekost om die laatste 26 berichtjes op het vorige topic vol te maken voordat we de andere pagina mochten openen van een bepaalde moderator. Die al direct begon te dreigen met een ban.

@ DE MODJES, BEDANKT


_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- *D
 
Nou net was wegmisbruikers er op :)

Maar ik vraag me af wie nou gevaarlijker is :?

De zogenaamde overtreder of die eikels zelf :? :? :? :? :?

Sukkels :(
 
kijk is zelfs al voor het weekeind gebeurd.als het weer nu ook zo snel beter word dan kunnen we weer vlammen. *D :9~
full
 
In plaats van dat ze hier een beetje de puntje op de i proberen te krijgen met het beoordelen of je wel of niet een nieuw topic mag openen als je nog 27 berichten van de 2500 moet en daarna een beetje gaan kijken hoe die berichtjes opgevuld worden in het topic, hierdoor ook nog een beoordeling gaan maken om iemand te bannen.

EN DE ZOEKFUNCTIE BIJ HET AANKLIKKEN JE VAN USERNAME LIGT ER AL MAANDEN UIT
 
Nou net was wegmisbruikers er op :)

Maar ik vraag me af wie nou gevaarlijker is :?

De zogenaamde overtreder of die eikels zelf :? :? :? :? :?

Sukkels :(


Tja daar kijk ik niet meer naar, krijg ik altijd plaatsvervangend schaamtegevoel van. Als ze weer een meisje van 16 die haar brommercert. moet gaan halen van de weg halen. Vervolgens wordt de snorfiets in de bus geladen en pontificaal MITGENOMMEN!!

Voor zulk gedrag heb ik maar een oplossing: GEGEN DIE WAND STELLEN und ABKNALLEN!!!!

Die krullebol moet op een stok gestoken worden zodat ik er de spinnewebben in mijn huis mee kan verwijderen; dan heeft ie ineens weer nut :}

En als laatste kopstuk heb je dan nog het smerisopperhoofd, echt een hele nare man. Typisch iemand die veel en veel te hard plus asociaal rijdt in zijn eigen tijd. Maar op tv natuurlijk alles en iedereen moet corrigeren om het geringste 'foutje'. Tevens zou mij het ook niet verbazen als hij gewoon een kinderverkrachter was, hij heeft er echt zo'n hoofd voor......



Zo dat moest er even uit......verder gaat het wel hoor.....
 
Tja daar kijk ik niet meer naar, krijg ik altijd plaatsvervangend schaamtegevoel van. Als ze weer een meisje van 16 die haar brommercert. moet gaan halen van de weg halen. Vervolgens wordt de snorfiets in de bus geladen en pontificaal MITGENOMMEN!!

Voor zulk gedrag heb ik maar een oplossing: GEGEN DIE WAND STELLEN und ABKNALLEN!!!!

Die krullebol moet op een stok gestoken worden zodat ik er de spinnewebben in mijn huis mee kan verwijderen; dan heeft ie ineens weer nut :}

En als laatste kopstuk heb je dan nog het smerisopperhoofd, echt een hele nare man. Typisch iemand die veel en veel te hard plus asociaal rijdt in zijn eigen tijd. Maar op tv natuurlijk alles en iedereen moet corrigeren om het geringste 'foutje'. Tevens zou mij het ook niet verbazen als hij gewoon een kinderverkrachter was, hij heeft er echt zo'n hoofd voor......



Zo dat moest er even uit......verder gaat het wel hoor.....


So dat is duidelijk :Y

Ik dacht dat ik me al ergerde aan die Mfers ;)
 
heey jullie hebben toch eneneiuwe topic ja
spannend :+

maar als weer een beetje meewerkt rijd ik ook wel weer eens een keertje met jullie mee
of jullie met mij (ons eindhovenaren)

weten julie nog een mooi circuitje want venlo is ook over :(

groetjes het menneke :]
 
heey jullie hebben toch eneneiuwe topic ja
spannend :+

maar als weer een beetje meewerkt rijd ik ook wel weer eens een keertje met jullie mee
of jullie met mij (ons eindhovenaren)

weten julie nog een mooi circuitje want venlo is ook over :(

groetjes het menneke :]



Ik had al gehoopt dat jullie wat nieuws wisten -O-

Trouwens 8 mei is er nog plaats op Zolder :]
 
Trouwens 8 mei is er nog plaats op Zolder :]

Ik had me op zolder al in geschreven voor
10 april
24 april
en dan ook nog 8 mei ??
Ik zou wel willen maaaaar elke 2 weken op maandag is iets te gek.

Had het wel heel leuk gevonden.
Als ik het eerder had geweten had ik de 24 niet gedaan en de 8e met jullie mee.
Ach volgend jaar?
 
Hmmmm, er zijn toch wel zeker genoeg plaatsen waar we een beetje kunnen gassen, gewoon als het een beetje lekker weer is wat industrieterreinen af gaan.
 
Ik had al gehoopt dat jullie wat nieuws wisten -O-

Trouwens 8 mei is er nog plaats op Zolder :]
hm tja 8 mei lijkt me welleuk maar dan moet ik aanhangetje enzo regelen en zou ik alleen moeten en dat zie ik niet zitten
want op de motor ga ik er echt niet heen

en over die nieuwe plekjes
tja er zijn wel wat ideen ja
alleen ff kijken straks of het echt wat is :Y
 
Het begint er weer een beetje op te lijken .

Tis wel koud maar we kunnen weer :] smiddags dan.

Misschien van het weekend een ritje plannen.

mits de zon blijft schijnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan