127 man door drive-in..

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
nieuws artikel uit telegraaf...

Drive-inrestaurant
SYDNEY - Een vermelding in het Guinness Book of Records is de beloning voor 127 Australische motorrijders. Zij reden op hun Harley Davidsons dwars door een restaurant in het Centraal-Australische Alice Springs.

Met hun ludieke actie verzamelden de motorrijders geld in voor de Vliegende Artsen. Zij waren in de stad voor een landelijke bijeenkomst van Harley Davidson-rijders

Het idee voor de massale 'drive-in' kwam van de man van de uitbaatster. Hij organiseerde voor plaatselijke motorrijders al enkele jaren een ritje door het restaurant.
-------------

uhm..volgens mij waren we met de megameeting met 1000man bij de mac...ik bedoel kunnen we de volgende meeting niet ff het guiness book of records aanschrijven?

dat overtreffen we 10 voudig natuurlijk he?

:)
 
ik ben vóór, alleen denk ik dat ze er bij de mc niet zo weg van zullen zijn...
 
Ik stem voor, leuk om als mf in HET boek te komen en ook goed als we daar mee een goed doel steunen :)
 
1000 man teglijk een burn-out op de parkeerplaats van de mac..
als dat geen record zou zijn...

:}
 
FF serieus...Bij de volgende mega meeting, kunnen we best een record verbreken dat met motoren te maken heeft *D
Is nog leuk ook!
 
als jullie een datum en plaats afspreken geef ik ze wel een belletje.
(moeten wel genoeg mensen komen!)
 
FF serieus...Bij de volgende mega meeting, kunnen we best een record verbreken dat met motoren te maken heeft *D
Is nog leuk ook!


Volgens mij is het enige record dat jullie gaan breken dat van "het hoogste aantal bekeuringen per vierkante meter" .... *D
 
ik denk dat de mac dat best leuk vindt als ze op tv komen met een recordpoging, is toch weer gratis reclame ;)

Geinig idee idd! En net wat Smitjr al zei: als je toch met zoveel motoren bent kun je best een of ander record proberen te verbeteren. Ik zal zo eens op internet kijken wat er zoal aan records in dat Guiness boek staat met betrekking tot motoren.
Greetz
Martian
 
ik denk dat de mac dat best leuk vindt als ze op tv komen met een recordpoging, is toch weer gratis reclame ;)

Zal ervan afhangen welke mac je pakt. In Breda willen ze niet eens motoren bij het drive-in loket zien. Lijkt me dan wel heel sterk dat je er wel mee door de zaak zou mogen gaan raggen B|
 
L :+ L wil daar best aan meewerken. Weet wel dat het één en ander goed georganiseerd moet zijn wil je in het Guiness Book of Records willen komen. Daar zullen een aantal mensen absoluut wat vrije tijd in moeten steken... Maar het is de moeite wel waard :)
 
Wou je door de mc donalds heen rijden dan zoals die harleys door het restaurant reden? Waar begin je, bij de tafeltjes of de keuken ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan