[OPROEP] Kawasaki ziekte

Herr Flick

MF veteraan
25 feb 2003
8.632
6
Het klinkt vreemd, maar het bestaat echt... hier het verhaal.

Dit is Laura, mijn nichtje van 4 jaar

full


nu zul je zeggen, ja... en? toch nix mis mee... -O-

Nou da's nou net het probleem.

Laura is van de week opgenomen in het ziekenhuis met verscheidene rare klachten.Na onderzoek is (hoogstwaarschijnlijk) het KAWASAKI SYNDROOM geconstateerd, dit is echt geen lolletje :N .

Nu was de link natuurlijk al snel gelegd als motorrijder, en Laura en de ouders kunnen wel een steuntje in de rug gebruiken.

Wie van de MF-ers heeft het lef om een kaartje te sturen(liefst gewoon via de post) naar laura, ze kan het best gebruiken, ze ligt alleen en we weten niet hoe lang dit gaat duren.Voor ons is het Kawasyndroom helemaal te gek, alleen voor de kleintjes onder ons krijgt het een hele andere wending,laten we even met z'n allen laten zien dat kawasaki ook goede kanten kent! *D :]

Laura Rutland ligt in het MAXIMA MEDISCH CENTRUM te Veldhoven op de kinderafdeling, kamer 10.

Het zou leuk zijn als ze een shitload aan kaartjes zou krijgen, want een lang verblijf is niet uitgesloten, aangezien er schijnbaar hartruis is geconstateerd.

Wie maakt Laura blij :?

*O*


Máxima Medisch Centrum
De Run 4600
5504DB Veldhoven
Kinderafdeling, kamer 10

Alvast bedankt! :}
 
Kawa ziekte.
Kzal eens een kaartje opsnorren.

Leuk initiatief.

Iedereen ook zijn MF nick vermelden? :P


=Edit=
Zie nu dat ik dezelfde link heb neergeplempt als Herr Flick
 
Laatst bewerkt:
Mijn god dacht eerst even dat het een woordgrapje was. Blijk het een lymfklierziekte te zijn ontdekt door de arts Kawasaki ;(
 
Doe maar!
Is wel leuk als ik op visite kom!

8-)
Is goed, zoek bij deze een kaartje op :) (Heb geen leuke beterschap kaartjes meer denk ik... ff mams vragen :9 )

--
Waarom pak ik nou net een klote pen om adres op te schrijven... ach, tis leesbaar :)
Morgen op de bus :)
 
Laatst bewerkt:
SOW! da's ook lekker :N ik heb ff gelezen wat 't inhoudt, en hoop dat 't snel weer beter gaat met de kleine spruit!
Beterschap!
 
Heel veel beterschap toegewenst. :Y
Aparte naam voor een ziekte. -O-
 
Kom op mannen (en vrouwen natuurlijk!!)

even over je hartje strijken en een kaartje sturen! (kost weinig, doet erg veel)

:Y
 
PPffff,dat zijn de mindere dingen in het leven.....................

Ik heb net een 'Jan Jans en de kinderen dikke rooie kater' kaartje geschreven, morgen op de bus, sterkte aan die kleine en de familie.. '( '(
 
Check! Kaartje gaat morgen op de bus, met paar velletjes stickers, heeft die kleine wat te plakken. ;)

Ps. mooi intitatief!!
 
8-)

Begint vruchten af te werpen hier...

Natuurlijk hebben de kaartverstuurders "recht" op een foto van alle kaartjes!

*D

Laten we de postbode eens lekker overspannen maken! O-)

heeft iemand een mailadres van kawasaki nederland? :P

natuurlijk verwachten we een mooie 'politie'kaart van baksteen met evt MF sticker! :}

nee, niet zo'n kaart die wij altijd van de politie krijgen... :X

;) :+

 
Laatst bewerkt:
Het klinkt vreemd, maar het bestaat echt... hier het verhaal.

Dit is Laura, mijn nichtje van 4 jaar

(Afbeelding)

nu zul je zeggen, ja... en? toch nix mis mee... -O-

Nou da's nou net het probleem.

Laura is van de week opgenomen in het ziekenhuis met verscheidene rare klachten.Na onderzoek is (hoogstwaarschijnlijk) het KAWASAKI SYNDROOM geconstateerd, dit is echt geen lolletje :N .

Nu was de link natuurlijk al snel gelegd als motorrijder, en Laura en de ouders kunnen wel een steuntje in de rug gebruiken.

Wie van de MF-ers heeft het lef om een kaartje te sturen(liefst gewoon via de post) naar laura, ze kan het best gebruiken, ze ligt alleen en we weten niet hoe lang dit gaat duren.Voor ons is het Kawasyndroom helemaal te gek, alleen voor de kleintjes onder ons krijgt het een hele andere wending,laten we even met z'n allen laten zien dat kawasaki ook goede kanten kent! *D :]

Laura Rutland ligt in het MAXIMA MEDISCH CENTRUM te Veldhoven op de kinderafdeling, kamer 10.

Het zou leuk zijn als ze een shitload aan kaartjes zou krijgen, want een lang verblijf is niet uitgesloten, aangezien er schijnbaar hartruis is geconstateerd.

Wie maakt Laura blij :?

*O*


Máxima Medisch Centrum
De Run 4600
5504DB Veldhoven
Kinderafdeling, kamer 10

Alvast bedankt! :}
Had er al eens iets over gelezen. Kaart is onderweg! En ook via deze route; sterkte en beterschap. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan