Nieuwe compressor/toebehoren/remontluchter etc

Status
Niet open voor verdere reacties.

jb37

MF veteraan
30 nov 2003
7.893
6
Houten
Compressor 50 liter, 2 pk, 1,5 kW, 225 liter per minuut.
Luchtsleutel met doppen 9 mm t/m 27 mm in koffer.
Verfpistool met onderbeker, luchtpistool, vloeistofpistool, gritstraalketeltje, 3 meter spiraalslang, 10 meter luchtslang en bandenpomp.

Air boy rem en koppelings ontluchting set.

Alles in één koop of interesse in losse delen? hier reageren of even mailen.
Detailfoto's op aanvraag.
full
 
Ik hou persoonlijk niet van vraagprijzen en afdingen over en weer. Als alles in één koop weg kan moet het daarom 200 euro opbrengen.
(zo'n ontluchtingssetje kost nu in de winkel al 74 euro ex-btw trouwens)
 
bied ik je 50€ voor de luchtsleutel en de ontluchter incl verzenden.

Dont shoot me,als je het te laag vind,... ik heb natuurlijk andere inkoopprijzen dan de gemiddelde particulier....
 
bied ik je 50€ voor de luchtsleutel en de ontluchter incl verzenden.

Dont shoot me,als je het te laag vind,... ik heb natuurlijk andere inkoopprijzen dan de gemiddelde particulier....
:Z praatjesmaker, dan koop je het toch ergens anders :z

@topicstarter: Nette prijs voor t hele spul!
 
Waar woont je huis? Heb intresse om alles in een keer over te nemen(ook voor de genoemde prijs, maar moet eerst ff metd e baas in huis overleggen)
 
Hoi,

Ook ik heb wel interesse, alles in 1 keer voor de vraagprijs.

Kom zelf uit de buurt van Nijmegen.

Als je het nog niet verkocht hebt laat het maar weten.

Groeten Twan.
 
Voor €200,= wil ik de hele handel wel hebben, waar is het af te halen, mits je accoord gaat....

Gr. OotB

Pff, lees net ik ander topic dat je uit eindhovuh komt, ik niet echt, dus moet ik denk ik maar bedanken...(tenzij je nog eens in de buurt van assen komt :X ) -O- Zonde, was een geil setje
 
Wie het hebben wil voor 200 Euro mag het in Eindhoven komen halen inderdaad. (sorry ik kom helaas zelden in de buurt van Assen).
Mijn mail staat in mijn profiel. :+
 
Oeps dan houdt et voor mij op. Jammer. Anders worden de rijkosten nog duurder zowat dan de gereedschap. Anders had ik het Zaterdag ofzo kunne ophalen ;(
 
Gezien de getoonde interesse probeer ik eerst alles als geheel te verkopen. (ik wacht nog even de reacties af, het staat er net pas op)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan