Honda CBR600RR/1000RR UPP-voorjaarsmeeting

gaat W@llie het vinden dit keer :+

  • nee

    Stemmen: 16 100,0%
  • ja

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16

MaRRioBlade

MF veteraan
24 sep 2002
22.897
0



Het voorjaar begint en dus wordt het weer tijd om de Honda CBR 600RR en 1000RR modellen bij elkaar te brengen. Deze keer is de ontmoetingsplek wederom vastgesteld bij Restaurant Lekzicht te Schoonhoven. We kunnen hier gezellig op 't terras of, als 't weer ons dwingt, binnen onze verhalen uitwisselen onder 't genot van een bakkie koffie en/of iets te eten.

Is het de 15e nou echt pestpleurestyfusweer (en dat is 't al bij 1 spat regen :+ ) dan verschuift de meeting naar zaterdag 29 april (Koninginnedag).

Restaurant Lekzicht
Tijd: 12.00uur
Plaats: Schoonhoven
layout thnx to blitz



ZOU IEDEREEN GAARNE DE FOTO'S DIE JE / JULLIE MAKEN EN EVENTUEEL HIER POSTEN , ERVOOR ZORGEN DAT ER GEEN KENTEKENS ZICHTBAAR ZIJN DANK U

Wie komen er allemaal:

600RR:
- BlitzeR1 UPP
- CBR600RRTim
- Digger
- Wollie Wanker :+
- RandySavage
- W@llie UPP
- Rifhster
- Cbrrrtje UPP
- BHRacing
- RandySavage

1000RR:
- MaRRioBlade UPP
- Hannus
- Onewheel
- Hoekske
- Hondablade
- Bladerummer
- Yihaaa
- Red69
- Jeronimerel
- MarkH
- blade954
- arafat
- WhitePower
- 1000RR / XR
- Vuk a Duk
- Mugello

Wannabees:
- Gimli VTR edition
- Swiffer 1000s
- vtwinboy 1000S Trekker edition
- Pienus ;)
 
Laatst bewerkt:
[me]CBR600RR Tim ook! }) [/me]


*EDIT

oeh wel weer een behoorlijk stukkie rijden |( zet me maar wel op de lijst! zodat ik me wat sociaal verplicht ga voelen! :P

niet dat ik me daar ooit iets van aan heb getrokken hoor! :P
 
Laatst bewerkt:
ff afwachten wat ik zaterdag a.s. aantref, hahaha.
Ik ga cker proberen in cleargardens te komen, mijn voorkeursdatum hoor je nog.
*O* *O*
 
Uiteraard zal ik erbij zijn :Y

Datum hoor je nog van me, heb mn agenda even niet bij de hand, al dacht ik dat ik zaterdag de 29e al wel iets te doen had...
 
GVD Mario!!!!! Waarom staat er geen zondag bij???? :( :( :(


Je weet toch dat er mensen zijn die op zaterdag niet kunnen |( |(
Ik ben al een uur met Nicole in discussie gemoeten om morgen de toko hier te kunnen verlaten, zij moet dan de boel waarnemen :Y :Y :Y

:( :( altijd op zaterdag :( :(
 
GVD Mario!!!!! Waarom staat er geen zondag bij???? :( :( :(


Je weet toch dat er mensen zijn die op zaterdag niet kunnen |( |(
Ik ben al een uur met Nicole in discussie gemoeten om morgen de toko hier te kunnen verlaten, zij moet dan de boel waarnemen :Y :Y :Y

:( :( altijd op zaterdag :( :(
We hebben voor zaterdag gekozen omdat de meeste burgertrutjes mensen vaak op zondag (schoon)familie-, kerk- en weet ik veel wat voor verplichtingen heeft ;)
En wie werkt er nou in 't weekend :? :+

Plus, als het mooi weer is heb je daar op de dijkjes pleures veel van die 'mooi-weer-fietsers' B| En dat kunnen we natuurlijk niet hebben :N
 
ben er ook bij. Heb voor de 29ste gestemd omdat ik 15 April of 22 April mijn verjaardag vier *O* *O*
 
We hebben voor zaterdag gekozen omdat de meeste burgertrutjes mensen vaak op zondag (schoon)familie-, kerk- en weet ik veel wat voor verplichtingen heeft ;)
En wie werkt er nou in 't weekend :? :+

Plus, als het mooi weer is heb je daar op de dijkjes pleures veel van die 'mooi-weer-fietsers' B| En dat kunnen we natuurlijk niet hebben :N
|( |( |( |( |( IK werk dus op zaterdag |( |( |( |( leuk he, eigen baas zijn |( |(

Nou ik kijk wel wanneer het is en probeer wat te regelen, wil wel graag komen natuurlijk :Y :Y

Moet ik m'n meissie maar weer eens lief aankijken en lekker mee gaan eten of zo :Y of blommetjes kopen :Y :Y

Zet mij er dus voorlopig maar bij :Y
 
GVD Mario!!!!! Waarom staat er geen zondag bij???? :( :( :(


Je weet toch dat er mensen zijn die op zaterdag niet kunnen |( |(
Ik ben al een uur met Nicole in discussie gemoeten om morgen de toko hier te kunnen verlaten, zij moet dan de boel waarnemen :Y :Y :Y

:( :( altijd op zaterdag :( :(
sorry mate maar zoal BlizeR1 al zegt :)
 
|( |( |( |( |( IK werk dus op zaterdag |( |( |( |( leuk he, eigen baas zijn |( |(

Nou ik kijk wel wanneer het is en probeer wat te regelen, wil wel graag komen natuurlijk :Y :Y

Moet ik m'n meissie maar weer eens lief aankijken en lekker mee gaan eten of zo :Y of blommetjes kopen :Y :Y

Zet mij er dus voorlopig maar bij :Y
Als je eigen baas bent kan je ook vrij nemen wanneer je wilt :+
 
Ik ben van de partij *O* ,ik zou opzich elke zaterdag kunnen.Maar wel na 12ve :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan