Honda Goldwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans Janssen

Rookie
24 mrt 2006
22
0
Tegelen
Honda Goldwing Gl1000 te koop model k3 bouwjaar 1978 is in orginele staat.
Tegen elk aannemelijk bod kan hij weg. Als je een afbeelding wil mail dan even je E. mail adres door naar jcm-janssen@kpnplanet.nl Dan kan ik je de foto per mail toesturen( afbeelding is te groot voor op de site).
Bellen voor inlichtingen kan natuurlijk ook.
Hans Janssen mob. 0630373565 tel 0773736462 :] *O*
 
Laatst bewerkt:
wil je topic niet vervuilen maar mischien is het duidenlijker als je in je titel meld wat je te koop hebt.
 
KM.stand?
Hoe zijn de banden/remmen/onderhoudshistorie enz.?
Richtprijs?
Fotootje doet het ook altijd goed, verkleinen is niet echt moeilijk (kan zelfs met paint)
 
Te koop Honda Goldwing GL.1000Op dinsdag 28 maart 2006 22:15 schreef Hans Janssen het volgende:
Honda Goldwing Gl1000 te koop model k3 bouwjaar 1978 is in orginele staat.
Tegen elk aannemelijk bod kan hij weg. Als je een afbeelding wil mail dan even je E. mail adres door naar jcm.janssen@planet.nl Dan kan ik je de foto per mail toesturen( afbeelding is te groot voor op de site).
Bellen voor inlichtingen kan natuurlijk ook.
Hans Janssen mob. 0630373565 tel 0773736462 :] *O*
[/quote]
 
De staat van onder houd is goed
ML. 62539 is een Amerikaan geweest.
banden zijn goed
richt prijs E 1750,00
zie er goed uit.
 
Ja dit is zeker mogelijk, als je hier meer info over wil zou je bij de Goldwing club meer info kunnen inwinnen er loopt ook ergens een Gl.1200 25 KW.
en zonder vrachtwagen rijbewijs. :] :Z
 
Ja dit is zeker mogelijk, als je hier meer info over wil zou je bij de Goldwing club meer info kunnen inwinnen er loopt ook ergens een Gl.1200 25 KW.
en zonder vrachtwagen rijbewijs.

Hmm, slechts 320 kilo drooggewicht ;)

Dat moet inderdaad met een trekkerrijbewijs kunnen :+

Niks tegen GoldWings (behalve dat het mijn type motor niet is), maar een GL1200 op 25kW is toch wel een beetje extreem :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan