Doe-het-zelf garage voor motorrijders

Aspencade

MF veteraan
2 apr 2003
2.834
1
suffolk , virginia
in de Tubantia van vandaag :+

Jelle van Mil sleutelt aan een Honda CBR1100 Blackbird. Foto Dinand Buisman.
Doe-het-zelf garage voor motorrijders

ALMELO - Een garage waar motorrijders zelf aan hun geliefde tweewieler kunnen sleutelen. Omgeven door voldoende ruimte, kennis en gereedschap om de zelfwerkzaamheid tot een succes te maken. Dat kan vanaf nu in Almelo. Bij het kersverse bedrijf van Jelle van Mil kunnen sleutelaars keiharde euro’s besparen

Jelle_173902b.jpg
 
Almelo ...jammer, een beetje te ver weg voor mij om even te doe-het-zelven.

Wel een leuk innitiatief.
 
in de Tubantia van vandaag :+

Jelle van Mil sleutelt aan een Honda CBR1100 Blackbird. Foto Dinand Buisman.
Doe-het-zelf garage voor motorrijders

ALMELO - Een garage waar motorrijders zelf aan hun geliefde tweewieler kunnen sleutelen. Omgeven door voldoende ruimte, kennis en gereedschap om de zelfwerkzaamheid tot een succes te maken. Dat kan vanaf nu in Almelo. Bij het kersverse bedrijf van Jelle van Mil kunnen sleutelaars keiharde euro’s besparen

(Afbeelding)
Inderdaad een goed initiatief :Y Alleen... ik zie geen Blackbird maar een Roodborstje :?
 
Ik ben woonachtig in almelo, wat is zijn adres dan.
Lijkt me harstike handig
 
Had er idd van gehoord.

Goed initiatief. Binnenkort maar eens gaan kijken :Y
 
In Capelle a/d IJssel is er ook één. de Motorkelder.

Kan je ook sleutelen. Dus zo bijzonder is het nou ook weer niet.
 
Hier aan deze zijde van het land is ie voor zover ik weet de eerste.

Meeste zaten gesitueerd in de randstad dus voor ons wijzen uit het oosten is het wel een goede zaak :P
 
En moet iemand uit de USA jouw vertellen waar dat adres is ?

Bedrijvenpark Twente numero 80. had er zelf ook al over gepost in het Oost-topic. Handig voor mensen die thuis geen ruimte / goed gereedschap hebben. beide geld voor mij. helaas heb ik ook weinig verstand ervan, maar de beste man denkt erover om ook workshops te geven. Lijkt me wel wat. Denk dat ik er morgen eens langsrijd, ff kijken of het wat is :) .
Greetz
Martian
 
ben Benieuwd zou eigenlijk m'n TA uit elkaar willen halen .
Frame en voorvork delen zijn best wel beschadigt door roest , maar dat is niet iets wat je in een dag doet mm daar ben je dagen en weken mee bezig ..
Heb je de boel los dan breng je het toch weg .....
 
Is er ook zo'n bedrijf ergens in Brabant? Want het lijkt me wel makkelijk om met deskundige hulp een keer mijn kleppen te controleren en eventueel te stellen.
 
je kunt ook bij jenamotors in nieuw-roden motor werkplaats huren
koste mij 12,50 per uur met gebruik van brug /gereedschappen
was echt super eigenaar gaf ook nog ondersteuning
:] :]
 
Is er ook zo'n bedrijf ergens in Brabant? Want het lijkt me wel makkelijk om met deskundige hulp een keer mijn kleppen te controleren en eventueel te stellen.

Ja, ik ben ook een beetje aan het rondneuzen voor zo'n toko in Brabant. Maar hier in Tilburg heb ik nog niet veel gevonden.
 
Ja, ik ben ook een beetje aan het rondneuzen voor zo'n toko in Brabant. Maar hier in Tilburg heb ik nog niet veel gevonden.

Volgens mij zit er in heel Noord-Brabant geen doe-het-zelf garage voor motoren.
Hier in Eindhoven zit er wel eentje voor auto's, best handig af en toe.
Als ik geld had begon ik er wel een.
Volgens mij is dat namelijk een redelijk gat in de markt hier. :Y
 
In Capelle a/d IJssel is er ook één. de Motorkelder.

Kan je ook sleutelen. Dus zo bijzonder is het nou ook weer niet.

motorkelder ,erg goed ! lekker relaxed daar.
Kom daar vaak mijn vloeistoffen van m`n motor vervangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan