Geef mij maar Amsterdam deel 9

Nieuwe plek voor MFA

  • Mac diemen

    Stemmen: 13 46,4%
  • Zal me een worst zijn

    Stemmen: 1 3,6%
  • Mac landsmeer

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lekker belangrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • BK maxis/muiden

    Stemmen: 11 39,3%
  • Ik vind alles ok

    Stemmen: 3 10,7%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.

Edskie

MF veteraan
16 apr 2005
6.378
22
Amsterdam
full


Hehe hier is ie dan deel 9
Amsterdam veel plezier :W


Geef mij maar Amsterdam 8 ...
 
Strak gedaan, Edje!!
Dat bedoel ik met die artiest die diep in sommige mensen zit ;)
 
http://www.mfa.nl/

Welterusten...... :Z

@CB-Edje.....
Mooie opening... dat kunnen we dus ook aan jou overlaten. *D

@MFA1, 2, THE ESSENTALS, THE MASTERS en alle andere Editions......

full


:W
 
Nice opening Ed! :}

Hoop dat dit een gezellig, liefdevol, grappig, aardig, mooi, goed, geschikt, aangenaam, sociaal, sympathiek, vriendelijk, plezierig, prachtig, vermakelijk, amusant, geinig, komisch topic wordt. Heb erg gelachen sinds ik hier rond hang, mogen er zeker nog 9 bij komen! En mijn doel is om tijdens dit deel toch echt mijn eerste les te krijgen dus niet te snel naar de 2500.... Ik hou jullie op de hoogte.

En nu naar mijn laatste stagedag *O* .
 
CB-Edje vette shit...

Horney watskeburt, waar doel je op ouwe, geintje of ben je serieus...

VFRER laat je vanmiddag weten hoe en wat...
 
:? :? mis ik wat?

@edje goeie foto!! t blijft toch de mooiste stad op aarde :Y :Y
Dat ie niet in de openingspost erbij staat ;)

En Edje: :^ voor de openingsfoto :)

Verders: MFA goedemorgen! Het zonnetje schijnt, de blaadjes komen weer aan de bomen, het is al lente (al merk ik daar niet veel van met deze kou) hoop dat het een gezellig jaar wordt! *D
 
MFA :W :W

Het lijkt misschien lang geleden, maar het zijn de pagina's die zo snel gaan en er voor zorgen dat het lijkt alsof ik hier lang niet ben geweest !!

[me]Als het zo doorgaat halen we straks toch het AKM topic nog in ...</font> _O- _O-

Edje, zo gozah jij ook 'n deel op je naam *O* Nice pic !!

Iedereen thanx voor de complimenten wat betreft mn openings pics en mn creativiteit ... *D *D *D

[me=X vind het leuk daar mee bezig te zijn ...[/me]
:Y

Mocht het zijn dat MFA het leuk vind dat ik daar mee door ga, dan doe ik dat graag. Uiteraard gaat het mij niet om het openen van de GMMA topics ...

[me]Idee: ik maak de openings pics, en stuur die dan naar de dan aangewezen persoon voor het openen van 'n nieuw deel !![/me]

hee het is maar 'n idee ...
[me]Er zijn natuurlijk ook mensen die wel willen proberen een opening topic te maken, en die wil ik absoluut niet in de weg staan[/me]

Verder ...
Mn vloer is eindelijk af, nu nog meubels uitzoeken en wachten tot mn banken binnen komen (ergens in mei) ...

Prairy ... Thanx babe moeten alleen dvd 3 nog voor de helft en dan natuurlijk dvd 4 kijken, damn die serie is echt gruwelijk !

[me]X hoopt dat er iemand is die voor mij de complete serie Lost en/of Fastlane op dvd kan regelen ...[/me]
:P :9






Zo weer bij gepraat ...
Mn rug gaat beter, heb er reeds 2 trainings dagen op zitten ...
Damn dat sporten in de gym voelt goed, heb het echt gemist en ben blij weer te zijn begonnen :Y })



MZZL X
 
Laatst bewerkt:
X reed jij gisteren rond een uur of 17:15-17:30 op de daalwijkdreef? Zag iig een zwarte fireblade en de bestuurder had een gespiegeld vizier :Y ,kon alleen niet zien of je een sticker had B|

@ rest van MFA :W ,alles goed?
 
*O* *D Vrolijke morgen MFA *D *O*

Is 't nu al 'n weekend :?



@ Priary, ey meid! Naar welke film heb je met je vriendin gekeken? In de Metro of zo???
Ik ben 'n tijdje niet naar de bios geweest -O-
De laatste keer was dat in december in Utrecht, naar King Kong gekeken ( :Z )


Ik hoop volgende week met de Pasen op een zonnige, stralend weer te worden :Y
Ik doe m'n best om 'n zonnetje te regelen ;)

:W
 
X reed jij gisteren rond een uur of 17:15-17:30 op de daalwijkdreef? Zag iig een zwarte fireblade en de bestuurder had een gespiegeld vizier :Y ,kon alleen niet zien of je een sticker had B|

@ rest van MFA :W ,alles goed?

Nope snik snik, X heeft helemaal geen blade !!
En ik zat nog thuis ook ...
 
MFA :W :W

Het lijkt misschien lang geleden, maar het zijn de pagina's die zo snel gaan en er voor zorgen dat het lijkt alsof ik hier lang niet ben geweest !!

[me]Als het zo doorgaat halen we straks toch het AKM topic nog in ...[/me] _O- _O-

Edje, zo gozah jij ook 'n deel op je naam *O* Nice pic !!

Iedereen thanx voor de complimenten wat betreft mn openings pics en mn creativiteit ... *D *D *D

[me]X vind het leuk daar mee bezig te zijn ...[/me]
:Y

Mocht het zijn dat MFA het leuk vind dat ik daar mee door ga, dan doe ik dat graag. Uiteraard gaat het mij niet om het openen van de GMMA topics ...

[me]Idee: ik maak de openings pics, en stuur die dan naar de dan aangewezen persoon voor het openen van 'n nieuw deel !![/me]

hee het is maar 'n idee ...
[me]Er zijn natuurlijk ook mensen die wel willen proberen een opening topic te maken, en die wil ik absoluut niet in de weg staan[/me]

Verder ...
Mn vloer is eindelijk af, nu nog meubels uitzoeken en wachten tot mn banken binnen komen (ergens in mei) ...

Prairy ... Thanx babe moeten alleen dvd 3 nog voor de helft en dan natuurlijk dvd 4 kijken, damn die serie is echt gruwelijk !

[me]X hoopt dat er iemand is die voor mij de complete serie Lost en/of Fastlane op dvd kan regelen ...[/me]
:P :9






Zo weer bij gepraat ...
Mn rug gaat beter, heb er reeds 2 trainings dagen op zitten ...
Damn dat sporten in de gym voelt goed, heb het echt gemist en ben blij weer te zijn begonnen :Y })



MZZL X




ps @ BB ... Ik had jou MSN mail gehad ! Weet alleen niet meer of ik
al had gereageerd ... Maar we hebben nog steeds geen plannen voor Zondag !
We horen wel wat het wordt !!
 
Verder ...
Mn vloer is eindelijk af, nu nog meubels uitzoeken en wachten tot mn banken binnen komen (ergens in mei) ...

[me]X hoopt dat er iemand is die voor mij de complete serie Lost en/of Fastlane op dvd kan regelen ...[/me]
:P :9

Zo weer bij gepraat ...
Mn rug gaat beter, heb er reeds 2 trainings dagen op zitten ...
Damn dat sporten in de gym voelt goed, heb het echt gemist en ben blij weer te zijn begonnen :Y })

MZZL X

Mogguh Extreme, das mooi dat je vloer eindelijk af is *O*

Misschien kan je voor je verjaardag vragen voor de complete serie op dvd ;) ?

Goed omte horen dat je rug beter gaat *D
 
Damn X, jullie zijn echt verslaafd he? Ik dacht dat ik met 1 dvd per avond redelijk snel ging, maar jullie :X Maar blij dat je ze leuk vind ;)

Had het gisteren al gezegd, maar mooi vloertje! En te oordelen naar de expert mening ( :P ) was het Braziliaans hout ;) Ik zou het niet weten, vond het gewoon mooi :P

En sorry, Lost en FastLane staan niet op de lijst :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan