Te koop: Suzuki Bandit 1200 streetfighter

erikl

Rookie
22 mrt 2006
18
0
beerse
*************
VERKOCHT
*************


PRIJSVERLAGING
Te Koop aangeboden:
SUZUKI GSF1200N BANDIT
Bouwjaar 1998, 28000km, perfecte staat, maniakaal onderhouden, vorig jaar omgebouwd tot streetfighter:
kopkuip/motorspoiler/radiatorspoilertjes/achter- en binnenspatbord/digitaal dashboard Acewell(nieuw, blauw verlicht superduidelijk).
frame, wielen en achterbrug in Porsche Tiefschwarz,de rest in Audi Titangrau dit alles door professioneel gespoten.

Volledig klaar voor seizoen: nieuwe banden v+a Bridgestone BT020, nieuwe kettingset, groot onderhoud incl. synchronisatie carbu's en kleppen stellen...
Starten en rijden!!

Dringend weg wegens bouwplannen.

Mail voor foto's hij is echt supermooi... erik.ligtvoet@skynet.be
Bellen kan ook vanuit nl op +32 477 553330.

Vraagprijs 3000euro
 
Laatst bewerkt:
post ff een fotootje.. doet t altijd goed..
als ze te groot zijn en je weet niet hoe je ze hierop moet krijgen dan kan je mij ff 1 of 2 fotootjes mailen :W

[edit] dan gooi ik ze er even op..
 
Zoekzoekie, geweldig idee want men foto's zijn te groot in size... Wat is je emailadres? THX in advance
 
Zoekzoekie, geweldig idee want men foto's zijn te groot in size... Wat is je emailadres? THX in advance
Het blauwe envelopje boven zijn post geeft zijn profiel, daarin staat zijn e-mail

Ben benieuwd naar de foto's..fighter-bandits zijn :9~
 
nog een
full
 
zieke ninja de stuurkuip is te kôop voor slechts 3000euro, de motor die eraan hangt krijg er dan wel bij! grtz
 
ik woon in beerse vlakbij turnhout, op ongeveer 40min van breda, eindhoven en tilburg.
Ruilen voor een chopper? toch maar niet... dan kan ik net zo goed een touw gaan zoeken en een boom... nx tegen choppers hoor, ik zie me er alleen zelf ni mee rijden. Enkel outright te koop dus.
zieke ninja, ik verkoop de stuurkuip niet los, maar deze is gewoon verkrijgbaar bij de dealer... de mijne komt van benny@techno bike in wilrijk bij antwerpen. als je meer gegevens wil mail maar.
grtz
 
to ollie mase

heb je dan zo een schrik voor de invoer naar nederland? nergens voor nodig, en daarbij nog eens relatief goedkoop. de tarieven voor invoer staan op de webstek van de rdw. De bijhorende invoerkeuring stelt ook helemaal niks voor. Een nederlandse vriend van mij heeft hier in belgie een aprilia mille gekocht en die ingevoerd in nl. Met full akrapovic raceuitlaat, kleine pinkertjes e.d. zo naar de keuring en geen enkel probleem. Er werd 101,3dB (megaluid dus!) gemeten aan die uitlaat en zelfs daar zeggen ze dus niks van.

mvg

erik
 
Het is dat ik mijn eigen bike (nog) niet verkocht heb,anders had ik hem graag van je overgenomen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan