Te Koop: Mijn FZ1-N

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skip69

MF veteraan
26 okt 2003
5.674
0
Twente
Te Koop:

Yamaha FZ1-N, Zwart. Deel I: 17 maart 2006. 1500km

Motor wordt geleverd met de volgende extra's:

- Flyscreen € 149
- Rizoma Reverse Retro Bar-End spiegels € 165 (incl. originele spiegels)
- OSCO oiler € 139
- Valblokken € 80

Zonder de accessoires is de prijs € 10.000... Laat bij mailcontact tevens weten of je belangstelling hebt bij de motor zoals ze nu is of in standaard uitvoering.

Totaal rijklaarprijs was bijna € 12.500

Prijs is vast dus niet onderhandelbaar.
 
Laatst bewerkt:
Tis even niet anders. Mijn omstandigheden nopen mij er toe keuzes te maken en - tijdelijk - stoppen met motorrijden is een keuze
 
Tis even niet anders. Mijn omstandigheden nopen mij er toe keuzes te maken en - tijdelijk - stoppen met motorrijden is een keuze

Beroerde timing zeg, je hebt hem nog geen maand.
Je zal er dan ook ongetwijfeld een goede reden voor hebben.

Succes met de verkoop kerel...
 
Okey nou je weet me te vinden als je de seatcover wilt verkopen
Succes met de verkoop. Komt op cker wel goed met zo´n motor.
 
Bij nader inzien gaat hij toch.... Dusss.... wie maakt me los en zichzelf ontzettend blij?
 
Bij nader inzien gaat hij toch.... Dusss.... wie maakt me los en zichzelf ontzettend blij?
Heb van het weekend een aanrijding gehad.Het wachten is op de expert.
Mocht ik er een beetje gunstig uitspringen dan hou ik me aanbevolen voor jouw FZ1
 
Ok .... hoop dat je er goed uitspringt maar ben al wel in onderhandeling... dus ik denk dat snelheid geboden is...
btw... hoe gaat het met jou? Zelf niks aan het ongeval overgehouden?
 
Ok .... hoop dat je er goed uitspringt maar ben al wel in onderhandeling... dus ik denk dat snelheid geboden is...
btw... hoe gaat het met jou? Zelf niks aan het ongeval overgehouden?
Berichtje op verzoek van Straycat, aangezien hij momenteel even niet zelf kan reageren (van de aanrijding heeft hij trouwens niets overgehouden gelukkig).
Schade-expert komt morgen, dus morgenavond kan hij uitsluitsel geven.
Hij is zeer geïnteresseerd. De FZ1 stond al in de planning, maar is nu door de aanrijding wat versneld. Levertijd van een nieuwe komt niet uit met de geplande vakantie, dus deze zou een goed alternatief zijn. :)
 
onnavolgbaar.....


wel erg jammer, vind het een geweldig ding. Ga je echt stoppen???
 
nog steeds?? vreemd... ff kiek'n ... hmmm, ik kan hem niet wijzigen met deze link.. Deze link is dezelfde als wanneer je iemand anders op de hoogte stelt van de advertentie

Nee, ga niet stoppen, kijk nog wel even wat ik uiteindelijk zal doen.
 
Gelukkig weet ik het wel, dus laat het lekker mijn probleem zijn..... ;) Nofi... Het gaat uiteindelijk weer helemaal goed komen met me
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan