12e Zijspan Treffen Genemuiden

Zijn er nog meer mensen die vrijdag al gaan. Het lijkt er op dat ik er alleen ben als iedereen zaterdag gaat. ;-)
 
@TruusopdeSuus hoe laat gaat de poort dicht, vrijdagavond? kan waarschijnlijk pas vrijdagavond later op de avond vertrekken. Effe kijken hoe het loopt.
Zijn er nog meer mensen die vrijdag al gaan. Het lijkt er op dat ik er alleen ben als iedereen zaterdag gaat. ;-)
ik kom vrijdag ook, maar wel later. Ik kan pas na achten uit Amersfoort weg. En je kent me helemaal niet, dus da's altijd een risico :)
 
zolang er nog volk aan de bar hangt kan die poort vast ook altijd nog weer open toch?
 
Beiden sterkte en beterschap toegewenst.

Zelf kan ik ook niet. Iets met weer eens een dikke voet door een

@TruusopdeSuus hoe laat gaat de poort dicht, vrijdagavond? kan waarschijnlijk pas vrijdagavond later op de avond vertrekken. Effe kijken hoe het loopt.

ik kom vrijdag ook, maar wel later. Ik kan pas na achten uit Amersfoort weg. En je kent me helemaal niet, dus da's altijd een risico :)
We wachten net zo lang tot jij binnen bent! Houden wel contact..
 
Dus... Die vrijdagavond .. oei..
Maarre, hoe of wat .. eten? Ik vernam al wat over pizza's op de bar ... Al geloof ik dat wel. Dus, wat schaft de pot? 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan