13-14 Juli Drachten Dragraces

Fuck lekker ff op met die hippiefoto ;)
We spreken nog wel wat af, er gaan er ook weer een paar mee vanaf het werk ( zeggen ze nu nog ).
En misschien Petophetnet, als'ie wel olie in z'n cardan doet nu.
 
Fuck lekker ff op met die hippiefoto ;)
We spreken nog wel wat af, er gaan er ook weer een paar mee vanaf het werk ( zeggen ze nu nog ).
En misschien Petophetnet, als'ie wel olie in z'n cardan doet nu.
Haha, niet eens aan gedacht, ik plak je ogen wel af ;)
Dat moet ie zeker doen, anders is het echt weer pet op het net voor em :+
 
Als het goed is al 7 motoren ( excl Niels, Pet en Mustang Sally ) van m'n werk !
Is laatste testrace voor Andy vóór we naar Jurby, Isle of Mann gaan ( 19, 20 en 21 Juli ). Afgelopen keer in Drachten met de motor die nèt klaar was 9.5 gereden met slippende koppeling !!!
Nu dus kijken wat het wordt met een goede kopeling !

dr1-13.jpg
 
hee gaaf, zal ik weer op het spannetje gaan. ;) ;)

Lijkt me gaaf om weer mee te gaan.Mischien dat ik het ditmaal haal. Ik laat nog van me horen.
 
Als het goed is al 7 motoren ( excl Niels, Pet en Mustang Sally ) van m'n werk !
Is laatste testrace voor Andy vóór we naar Jurby, Isle of Mann gaan ( 19, 20 en 21 Juli ). Afgelopen keer in Drachten met de motor die nèt klaar was 9.5 gereden met slippende koppeling !!!
Nu dus kijken wat het wordt met een goede kopeling !
Helaas moet Mustang het maar opgeven om dit jaar op z'n eigen motor plaats te kunnen nemen, laat staan een rondje te kunnen rijden. Koppen liggen er nu af, en worden ge-flowed, carbs en startmotor zijn al klaar. Helaas is er met het verwijderen van de koppen nog het een en ander naar boven gekomen wat aandacht verdient...

Misschien tijd voor een actie : "help mustang Sally de zomer door" ofzo?

Maar voor dit jaar heb ik de hoop opgegeven.
 
Helaas moet Mustang het maar opgeven om dit jaar op z'n eigen motor plaats te kunnen nemen, laat staan een rondje te kunnen rijden. Koppen liggen er nu af, en worden ge-flowed, carbs en startmotor zijn al klaar. Helaas is er met het verwijderen van de koppen nog het een en ander naar boven gekomen wat aandacht verdient...

Misschien tijd voor een actie : "help mustang Sally de zomer door" ofzo?

Maar voor dit jaar heb ik de hoop opgegeven.
Moet ie nog harder gaan lopen ?
Mare tijd om eens een keer ergens te meeten , bij Max een keer of zo ?
Enne koppen flowen doe je toch in de winter......
 
Moet ie nog harder gaan lopen ?
Mare tijd om eens een keer ergens te meeten , bij Max een keer of zo ?
Enne koppen flowen doe je toch in de winter......
Niet alleen harder gaan lopen, maar voornamelijk netter en soepeler. Tijdens het demonteren van de koppen kwam ik wat zeg maar slijtsporen tegen op plaatsen waar je ze liever niet aantreft. Loop ik ineens weer tegen een enorme bak extra kosten aan.

En weer even on-topic :
Wat betreft tijd vrees ik dat ik ook al niet mee kan. Misschien volgend jaar meteen maar doorgaan naar I-Love-mann ( :? )
 
Heb je pics van de schade ?
Zonder olie gestaan zeker bovenin ?
Nee, niet zonder Olie, meer dat een spuiter waarmee was afgesproken dat de tank aan de binnenzijde gecoat zou worden, dat dus niet gedaan heeft..... dus de tank was ook niet doorgespoeld, dus zat er nog ijzerslijpsel in....wat via de carburateurs... Juist ja, dikke ellende dus. Meer dan alleen nieuw spuitwerk, en een koprevisie dus....

Heb ik dat weer....????
 
Nee, niet zonder Olie, meer dat een spuiter waarmee was afgesproken dat de tank aan de binnenzijde gecoat zou worden, dat dus niet gedaan heeft..... dus de tank was ook niet doorgespoeld, dus zat er nog ijzerslijpsel in....wat via de carburateurs... Juist ja, dikke ellende dus. Meer dan alleen nieuw spuitwerk, en een koprevisie dus....

Heb ik dat weer....????

heb er geen verstand van })
maar dit lijkt mee een heel sterk verhaal.
maar ben nooit te oud om iets te leren >
 
heb er geen verstand van })
maar dit lijkt mee een heel sterk verhaal.
maar ben nooit te oud om iets te leren >

[gefrustreerde modus]

Inderdaad geval van geen verstand van zaken. Er zit dus inderdaad geen brandstoffilter tussen ( eigen schuld dus eigenlijk ), maar bij deze ben je van harte welkom om even op mijn werk langs te rijden en de schade te bekijken. Als je er dan wel van onder de indruk bent, mag je ventueel vrijwillig een donatie in het koffiekopje doen, zodat ik snel weer verder kan met repareren, en eventueel dit jaar nog een stukkie zou kunnen rijden, zou ik namelijk best leuk vinden. Zodra ik foto's heb zal ik ze even posten in een nieuw topic, dan kan jezelf oordelen.

[/gefrustreerde modus]

Sorry voor het ietwat ongenuanceerde antwoord, niets persoonlijks....

Maar weer ontopic dan, ik ga misschien mee achterop naar drachten, misschien aan de andere kant, Zondag wel weer tijd om te sleutelen, hoe meer klaar, hoe meer kans om te rijden.

Diegene die nog nooit naar het dragracen zijn geweest, pak je kans om eens van dichtbij te horen en te zien hoe echt snelle motoren en auto's de 400 meter afraffelen.
O' god, do I love the smell of burning rubber in the morning 8-)
 
[gefrustreerde modus]

Inderdaad geval van geen verstand van zaken. Er zit dus inderdaad geen brandstoffilter tussen ( eigen schuld dus eigenlijk ), maar bij deze ben je van harte welkom om even op mijn werk langs te rijden en de schade te bekijken. Als je er dan wel van onder de indruk bent, mag je ventueel vrijwillig een donatie in het koffiekopje doen, zodat ik snel weer verder kan met repareren, en eventueel dit jaar nog een stukkie zou kunnen rijden, zou ik namelijk best leuk vinden. Zodra ik foto's heb zal ik ze even posten in een nieuw topic, dan kan jezelf oordelen.

[/gefrustreerde modus]

Sorry voor het ietwat ongenuanceerde antwoord, niets persoonlijks....

Maar weer ontopic dan, ik ga misschien mee achterop naar drachten, misschien aan de andere kant, Zondag wel weer tijd om te sleutelen, hoe meer klaar, hoe meer kans om te rijden.

Diegene die nog nooit naar het dragracen zijn geweest, pak je kans om eens van dichtbij te horen en te zien hoe echt snelle motoren en auto's de 400 meter afraffelen.
O' god, do I love the smell of burning rubber in the morning 8-)
frusty snap ik heel goed....

enne dat burning rubber staat me gegrift
lekker brullende motoren overal dat je botten laat rammelen :9 :9 :9
 
ik ben er ook.
twas vorig jaar heel gezellig !(zaterdag en zondag)

maar zal dan wel geen ijzerslijpsel zijn geweest maar resten van stralen of slijpmateriaal.
maar dat je koppen er zo veel van lijden is raar.
wat was er dan aangetast?

ik heb ook wel eens een bijgewerkt inlaatspruitstuk erop gezet dat niet zuiver gemaakt was (dus met die rommel erin )
ik had alleen uitgelopen zuigers.
ik vond er niets van terug in de koppen.
maar dat was zo aangezogen en niet via de brandstof.
 
Laatst bewerkt:
Is het niet leuk om met een groepje MF-ers te gaan, ik wil ook wel die kant op maar ben alleen. '(
Wil wel weer eens kijken of er nog oude bekenden zijn uit de tijd dat ik zelf nog sprintte (al weer 10 jaar geleden).
 
Terug
Bovenaan Onderaan