13-14 Juli Drachten Dragraces

Helaas moet Mustang het maar opgeven om dit jaar op z'n eigen motor plaats te kunnen nemen, laat staan een rondje te kunnen rijden. Koppen liggen er nu af, en worden ge-flowed, carbs en startmotor zijn al klaar. Helaas is er met het verwijderen van de koppen nog het een en ander naar boven gekomen wat aandacht verdient...

Misschien tijd voor een actie : "help mustang Sally de zomer door" ofzo?

Maar voor dit jaar heb ik de hoop opgegeven.

In ruil voor een bord spaghetti mag je wel achterop. Duurt alleen wat langer. :z Of we gaan de dag ervoor er vast heen dan komen we op hetzelfde tijdstip aan als de anderen (Ik zal je vast voor zijn Nitro :)
 
In ruil voor een bord spaghetti mag je wel achterop. Duurt alleen wat langer. :z Of we gaan de dag ervoor er vast heen dan komen we op hetzelfde tijdstip aan als de anderen (Ik zal je vast voor zijn Nitro :)
Zo, is mijn spagetti zo goed bevallen de vorige keer...???

Maar even een update van de motor...:

vandaag zijn cilinders, zuigers en dergelijke definitief verwijderd. Het ijzervijlsel lag dus niet alleen bovenop de zuigers zoals ik tot mijn grote schrik al eerder had geconstateerd, maar na vandaag mijn rechter cilinderkop verwijderd te hebben ( zat een beetje verotte bout aan die veel tijd koste ) bleek dat van allebei de zuigers de bovenste zuigerveren gebroken te zijn. gelukkig alleen in de rechter cilinder een klein afdrukje achtergelaten. De cilinders zijn na inwendige meetcontrole met micrometer nog helemaal rond, en de zuigers zitten er tussen de 5 en 6 honderdste millimeter in. Niet heel erg slecht dus. De Nikasil-laag lijkt ook nog intact te zijn, maar dit laat ik even controleren bij de expert, die mij ook gaat vertellen of ik toch maar nieuwe zuigers moet gaan monteren ( die volgens de micrometer ook nog helemaal rond zijn, en aan de tolerantie voldoen.

Morgen ga ik foto's maken van het spulletje, dus binnenkort zal ik er enkele hier neerplaatsen, en de rest zal op mijn homepage te volgen zijn.

Gegroet, Mustang
 
In ruil voor een bord spaghetti mag je wel achterop. Duurt alleen wat langer. :z Of we gaan de dag ervoor er vast heen dan komen we op hetzelfde tijdstip aan als de anderen (Ik zal je vast voor zijn Nitro :)
Zo'n aanbod zou ik met beide handen aangrijpen Mustang Sally!! Bij Petophetnet achterop of in het bakkie is leuk, maar achterop bij DeciDel.................hmmmmmm.....zal ik zeggen dat er iets mis is met m'n VMax ;) ? Je mag overigens ook bij mij achterop als je wilt.
We zijn met de ( steeds groeiende ) groep van m'n werk aan het plannen hoe laat we vertrekken, we rijden vanaf Utrecht via Zwolle en stoppen bij het eerste tankstation nà Zwolle om daar op Niels Hairloss te wachten ( of hij op ons natuurlijk ) . Als er mensen zich daar aan willen sluiten: Ik zal de te verwachten tijd van aankomst bij dat tankstation in dit topic vermelden zodra we alles op een rijtje hebben.
 
Hoe kan dat man ?

Lijkt me niet echt het alledaagse van problemen dit.
nadat mijn speciale tankdop er ( naar volle tevredenheid overigens ) door Bozzie uit Utrecht in was gelast, is de tank samen met het andere spul, naar de spuiter gegaan. Daar was afgesproken dat de tank aan de binnenkant gecoat zou worden, en dat ik verder niets aan de tank hoefde te doen behalve deze weer te monteren.

Helaas is dat coaten niet gebeurd, en is de tank dus ook niet gespoeld, en van inwendige vervuiling zoals ijzerslijpsel ontdaan. Dan monteerd men grotere carburateurs, met K&N luchtfilters voor een betere aanzuiging, en zie daar, het ijzervijlsel wat gewoon door de sproeier past ligt als vanzelf bovenop uw zuiger. En als U maar lang genoeg wacht, passen als vanzelf de grotere stukjes slijpsel ineens ook door je sproeiers...

Nou moest de tank ook al opnieuw gespoten worden, maar dit vindt ik toch wat extreem, zo allemaal tegelijk. Ik wou dat ik rijk was, en niet zo knap!
 
Aangezien ik te lui ben om het hele topic af te struinen naar de tijd en de verzamelplaats voor zondag ff een vraag.

Waar en hoelaat?

Ik heb een vat cardan olie geregeld, nitromax, mag dat vat bij jou achterop? })
en ook nog een zak met onderdelen, mischien wil Niels die meenemen? :+
En natuurlijk niet te vergeten m'n gereedschap, zijn er volenteers die dat mee willen nemen? *D
De rest neem ik zelf wel mee. ;)

Ik ga voor alle zekerheid maar op m'n single dan kunnen jullie mij ook bijhouden, aangezien ik ook wel eens wil schakelen naar z'n 2. 8-)
 
Volgens mij heb je gezope of het is al lang bedtijd voor je. })

Die meuk van je past goed in je zijspan ;)

Ik denk dat Max het beste weet waar te starten.
Mijn meetingpoint is omgeving Zwolle. ( is al getest de vorgige keer en werkte goed )

Enne zn 2 ? kan ie niet sneller dan zn 2 ? :+
 
Voor de liefhebber, 10:00 bij het pompstation net boven Zwolle ( A7 ) verzamelen.
 
Dit blijf ik 1 van de allermooiste auto's vinden :
Dodge charger.
P7140029.JPG
 
hee, kijk ik nu pas op M-F en zie ik een hele discussie forum over Drachten! jeetje, had niemand wat kunnen zeggen???(M? J?)
nou, we gingen wel super hard he, vonden jullie niet, ik bedoel, we gingen toch wel zeker 110!!! hahahahahahahahaha, wel wat anders dan vorig jaar he!!! maar ik vond het wel heftig, zo met negen motoren achterelkaar op de snelweg, geeft toch wel een machtig gevoel.
Trouwens, leuk al die foto's Niels!! staan we toch weer zomaar op het internet met onze superbikes!
gr.Laura (je weet wel, die met de enige echte motor.... :} :} :9~ )
 
hee, kijk ik nu pas op M-F en zie ik een hele discussie forum over Drachten! jeetje, had niemand wat kunnen zeggen???(M? J?)
nou, we gingen wel super hard he, vonden jullie niet, ik bedoel, we gingen toch wel zeker 110!!! hahahahahahahahaha, wel wat anders dan vorig jaar he!!! maar ik vond het wel heftig, zo met negen motoren achterelkaar op de snelweg, geeft toch wel een machtig gevoel.
Trouwens, leuk al die foto's Niels!! staan we toch weer zomaar op het internet met onze superbikes!
gr.Laura (je weet wel, die met de enige echte motor.... :} :} :9~ )
tis dat ik er bijna voor gevallen ben , maar die 110 is voor de remmen van een HD, die doen het erboven niet meer ;)

Je staat er zelf ook her en der op zag ik.
Is die gek met zn gsx750 geval ook lid ?

Ik ging weer eens te hard toen ik voorop ging, komt ie met zn suz achter me aan vliegen en doen of ie snel is.
Lachen kon ie wel aan het eind, zeker samen met Max.

Zeker weer een geslaagde dag :}

Op naar 1 september , dan word er weer een berichtje hier gepost.
 
Kunnen jullie nou niet gewoon zeggen dat het allemaal klote was? Hier zit ik natuurlijk niet op te wachten he.....

Beetje waardeloze vergadering voor zitten bereiden waar de belangrijkste persoon zonder bericht verstek laat gaan, en na anderhalf uur opbeld dat ze er met een uurtje toch wel denkt te zijn !!!!!!

Maar niels, mooie foto's, en zoals te verwachten viel, ik baal natuurlijk weer gruwelijk dat ik niet ben mee geweest, dat was dan ook meteen de laatste keer dat ik door zo'n wardeloze ***reden niet ben gegaan, volgende keer, met of zonder motor IK BEN ER GEWOON BIJ!!!!!!!

ZO!
 
Hastalapasta en weer een dag verkloot.
Je had gewoon mee moeten gaan zoals ik al zei, desnoods achterop voor een bord spaghetti ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan