13-14 Juli Drachten Dragraces

Niels mooie fotoos, maareehh m'n haar zit idd niet!!!

Was echt een geslaagde dag.

M'n lieve trouwe tweewieler heeft het zelf helemaal volgehouden. :}
 
hoi hoi, ik ben er ook met vrienden geweest en heb digifoto's gemaakt, zal deze week wel even url doorgeven waar ze neergezet worden :)
En het was brrruuutt, volgend jaar ben ik zeker weer van de partij, hihi

Groetjes BopCat
 
Afgelopen zondag voor het eerst naar een dragrace geweest (Drachten)....en vond het geweldig. Mijn zoonte van 2-en-half vond het ook machtig mooi. (Bedankt voor de tip, Niels) .

Ik vond het vooral leuk dat je overal zo dicht bij kunt komen. Als je wilt loop je zo naar de start. Ook de mogelijkheden om op meerdere plaatsen de races te volgen was erg goed. Da's nog eens wat anders dan die hek(-tischge) toestanden bij TT en Superbike.
De combinatie van die relaxte sfeer en die explosieve motoren en auto's was erg indrukwekkend. En dan nog redelijk betaalbaar ook (15 euro pp).
Kan niet wachten tot het volgende dragrace-evenement.
Tips?


p.s. Ik kon trouwens vooraf nergens informatie vinden over aanvangstijden, entreeprijzen, etc. Ook op explosion.nl niet. Da's wel jammer. Gelukkig hadden we zondag goed gegokt en waren we er om half een.....
 
Laatst bewerkt:
tjek mn dragrace site maar
daar heb ik pics van in de pits op staan
http://dragrace.saarloos.net

zoals deze

dragracer9.JPG


ff vragen mag ik een foto maken en geen probleem

en op de voorbereidingslijn, Andy Hall

andy11.JPG
 
eerste twee rolletjes klaar en op de foto site gezet hier een voorproefje alvast :

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan