13 juli vrij rijden zandvoort wie o wie???

Niemand?????? :?

ben benieuwd of ze gp baan nog gaan gebruiken na wat er 22 juni is gebeurd ;(

Als het goed is.. krijgen we snel een bericht of er nog plek is :9~ !!

Ik heb er zin in!!!!!!!!! :]

Wat is er 22 juni gebeurt dan? Ongeluk?? Ik zou namelijk eerst 22 juni gaan rijden... was toch een soort vervolg op de toms cursus.

De crashes die plaats hebben gevonden waren op de oude (korte baan) dus het enige problem vormt de indeling van genoeg baanposten die ook capabel zijn.

Jo, dat is VRIJDAG DE DERTIENDE!!!!
Ik heb gehoord dat ze van plan zijn om van Bos In tot Bos Uit een 30 km zone in te voeren. Er komen 2 mobiele drempels en een flitspaal.

Zo heb ik gehoord *D

Ik ben er ook als het goed is.....eerste keer Zandvoort, ben benieuwd :)

Trouwens...pas een weekje geleden ingeschreven...alleen nog niks gehoord. Geld is nog steeds niet afgeschreven...is dat normaal..

Laatst bewerkt:
Nog een ding...voor een sportieve straatrijder die één circuitdag heeft gereden (Zolder) is groep 2 toch wel de juiste keuze ?

Ik ben er ook als het goed is.....eerste keer Zandvoort, ben benieuwd :)

Trouwens...pas een weekje geleden ingeschreven...alleen nog niks gehoord. Geld is nog steeds niet afgeschreven...is dat normaal..
Uhh, bij Motorsport Lifestyle is dat 'normaal', organisatorisch gaat er nog wel eens wat mis. O-)

Tja, waar ben jij niet.

Heb je mijn mailtje nog ontvangen Hans? Of je mijn passpoort 9 Juli wil meenemen van Zolder? Dan breng ik Hans vd Ven op de hoogte........

Yep, heb ook al gereplied dat ik hem wel voor je wil meenemen. Niet ontvangen ?

Hoe zie je dat? Heb je incasso gedaan, zo ja, was het geld snel afgeschreven..
Namelijk nog steeds niks gehoord en krijg ze ook niet te pakken..

Ehhh... in mijn agenda :+

Maar het geld is al een week of 2 geleden afgeschreven (had ook al een tijd geleden ingeschreven) Heb je een programma gemaild gekregen vandaag ? Zo ja, niets aan de hand, zo nee, ff Maudie bellen (sneller dan mailen).

Ehhh... in mijn agenda :+

Maar het geld is al een week of 2 geleden afgeschreven (had ook al een tijd geleden ingeschreven) Heb je een programma gemaild gekregen vandaag ? Zo ja, niets aan de hand, zo nee, ff Maudie bellen (sneller dan mailen).
Nop nix gekregen...probeer te bellen, maar neemt niemand op...morgen maar weer proberen.

Terug
Bovenaan Onderaan