13 juni t/m 15 juni BMW toerrit Bad Fredeburg(2)

wil bij deze toch ook graag inschrijven maar nog even ovb van eventueel nog niet terug van werkgerelateerd reisje.
 
Verwarring alom GUZZI Wim willen ze een klein beetje plagen.
En die is gevlucht naar het vfr gebeuren op 16 mei. Dus wie zit er nu te plagen. 8-)
 
OVB = We (Rob & Petra) gaan mee!!! *O* *O* *O*
Waarschijnlijk rijden we zondags niet mee terug, maar gaan we door naar Zwarte Woud of Ertsgebergte of... Dat moeten we nog gaan plannen.
 
Das goed, maar.... vrijdag vrij is nog niet bevestigd. Eens kijken of ze van de week zo vriendelijk willen zijn.
Meteen de week aansluitend, kan mooi weekje worden naar Schwarzwald of Ertsgebrige... *O*
 
Laatst bewerkt:
De motor-forum OMA zegt: Dit is een oud onderwerp!!!
Vandaar toch nog eens een schop om het onderwerp levend te houden. :W
 
zoals het er nu naar uitziet zal ik helaas niet mee kunnen.. -O-

Wegens waarschijnlijk met de motor naar Corisca *O* *O*

Maar ik bevestig nog even de data
 
ootje doet een kwOotje:
Toch niet zwageRT Wim hoop ik.


Hij heeft speciaal een RT gekocht om mee te mogen.



Tsja, het is niet alleen vreughde en jolijt op de wereld ....... :/

Na een ziekbed van wel 2 weken is in de nacht van maandag op dinsdag zwageGT Wim overleden aan een enorm agressieve vorm van kanker.

Een enorme dreun, die je weer even doet wakker schudden.

full
 
Laatst bewerkt:
Met oprechte deelneming Bart.
Je had mij op de hoogte gebracht van zijn ziekte.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Jan en Marian
 
Pfff dat is schikken.
Ik hoop dat jullie de gelegenheid hebben gehad om afscheid te nemen en nog wat mooie herinneringen op te halen.
Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken.

Houd je haaks!
 
Hoi Bart,



zie net pas dat er een tweede pagina aan dit onderwerp vastzit......




Gecondoleerd en sterkte.




Groet, Bert
 
Jeetje Bart......wat vreselijk om te lezen! :X
En wat is dat snel gegaan!
Gecondoleerd voor jou en je familie -O-


Ik kwam vandaag pas op deze thread terecht, vroeg Stamper of hij dat weekend kon vrij nemen, maar dat is uitgesloten ;(
Dus heel, heel misschien ga ik alleen mee*, maar dat beslis ik dan een week of zo van te voren, dus als het hotel vol is heeft dat zo moeten zijn O-)


*Mits andere dan RT's geaccepteerd worden natuurlijk :$
 
Laatst bewerkt:
Als ik mee zou gaan is het, naast dat ik het fantastisch vind om in Duitsland te rijden en het gezellig vind om met een groep passiegenoten op stap te gaan, ook een therapie voor mezelf.
Ik ben namelijk de laatste zes jaar nog nooit zonder Stamper met de motor op pad geweest. Niet verder vertellen maar ik vind het daarom best eng :X :X
Dus ik wil deze angst overwinnen, wil niet afhankelijk zijn :N :(
 
Niet verder vertellen maar ik vind het daarom best eng :X :X
Dus ik wil deze angst overwinnen, wil niet afhankelijk zijn :N :(


:X Ik zeg nix...
Ik zou het ook heel spannend vinden om zonder mijn vent mee te gaan (ook nog nooit gedaan), maar ik zou het heel erg leuk vinden als er nog een dame meerijdt *O* !
Er zijn genoeg kerels die je een handje willen helpen als het nodig is, dus ik zeg: Mee gaan!!! :]

Hierbij bied ik Boxertall aan ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan