ZZR-250 (24kw)

Maarten Geijn

Rookie
10 apr 2006
24
0
Uden
Te koop: ZZR-250
Richtprijs €2400,-

De motor is alijd goed onderhouden, alle bonnetjes heb ik bewaard en de motor heeft 2 weken geleden een kleine beurt gehad. Op de rechteruitlaat en het voorspatbord zitten krassen.

type: KAWASAKI ZZ-R250
Bouwjaar: 1999
cilinderinhoud: 248cm3
2 cilinders
massa: 170 kg
vermogen: 24 kW
Identificatienummer: JKAEX250HHA072018

Voor meer foto's of vragen kunt u mij mailen.

Met vriendelijke groeten,

Maarten van de Geijn

 
Laatst bewerkt:
Ja dat is wel de bedoeling, maar ik wil pas volgend jaar een motor aanschaffen omdat ik voor een stage een half jaar naar het buitenland ga na de zomer. Nu kan ik een motor niet permiteren omdat ik nog op school zit.

gr. Maarten
 
Leuk ding! Kan je een leuk stukje mee sturen en zit erg goed, ook voor de langere mensen en voor de langere ritten. Hier kom je je 25 kW ook zeker met veel plezier door!

Suc6 met de verkoop maarten ;)
 
M'n broertje heeft er een :+

Voor 25kw een leuke fiets, maar voor lange mensen (ben zelf 1.89) / afstanden ... :X Je moet er van houden denk ik ;) Maakt veel toeren en klinkt leuk, dat wel :)

Als het iemand wat lijkt moet ie natuurlijk gewoon langs komen :Y Zelf ervaren is altijd beter dan van horen zeggen :)
 
haha precies, daar doelde ik dus op ;) TS en ik gingen stukje rijden, even gewisseld en dan merk je toch dat de ZZR een meer comfortabele zithouding heeft.

leuke fiets mensen :Y
 
[me]Smit heeft ook een jaar op de zzr 250 gereden 8-)
[/me]

Leuke tijd op gehad, ondanks dat ik 1.90 ben, maarja weinig keus in het 25kw segment. Bovendien rijdt de fiets niet geknepen en loopt de motor zoals die hoort!
 
Ik zelf heb niet harder dan ongeveer 170 gehaald. Vorige eigenaar had hem een beurt laten geven en die monteur had de 180 gehaald (wind mee denk ik dan en zo plat als een dubbeltje erop)

Gr. Maarten
 
170-180 is goed haalbaar

ik heber ook 1,5 jaar een gereden
een erg fijne motorfiets voor de 25kw periode te overbruggen :Y
 
heeey,

ja weer is nu lekker, af en toe buitjes, maar dat is ok *O*



Ik reed van het weekend (met auto) naar middelburg en werd gek van die motors die voorbij kwamen, aiii kan nie wachte tot ik volgend jaar weer op de motor kan springen, nu nog effe op deze motor, maar het is de bedoeling dat ik deze verkoop natuurlijk...

gr. Maarten
 
bedankt..

Weet ook iemand misschien potentiele kopers, net geslaagd met licht rijbewijs....

het is een prima opstap motor!!

Gr Maarten


:9~ :]
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan