Motorrit voor kinderen met kanker 27-05

Marijne

MF'er
13 apr 2006
44
0
Nieuwegein
Wie heeft er zaterdag 27 mei nog niets in zijn agenda staan en heeft wel zin in een motorrit? Noteer bij deze dan dat er op 27 mei een motorrit voor Kinderen met Kanker plaats zal vinden. De start is in Ijsselstein en daar zal de rit ook eindigen. Na afloop is er een barbecue en een loterij. En als afsluiter een spetterend feestje. Alle opbrengsten komen ten goede aan de projecten van Vereniging Ouders Kinderen en Kanker.

Het programma

10.00 - 11.00 Inschrijven 1
11.00 - 12.00 Start motorrit 2
17.00 - Einde tour
17.00 - 18.00 Loterij 3
18.00 - 20.00 Barbecue 4
20.00 - laat Feest 5

1. Inschrijven
Inschrijven, inschrijfgeld betalen, route in ontvangst nemen en ondertekenen van een vrijwaringbewijs*. Dit laatste geldt ook voor de persoon die achterop zit.

2. Start motorrit
Vanaf 11.00 start van de rit. Je kan op eigen gelegenheid of met een klein groepje de route gaan rijden. De route zal, inclusief tussenstop op een terrasje, ongeveer vier uur in beslag nemen.

3. Loterij
Voor de loterij zijn er verschillende prijzen beschikbaar. De lootjes zijn te koop voor 2,- per stuk.

4. Barbecue
Voor zowel het eten als drinken zijn er bonnetjes te koop. Deze bonnetjes kosten 1,20 per stuk en hier kan zowel drinken als eten mee betaald worden. U koopt met een muntje een drankje of een stukje vlees.

5. Feest
Na afloop van de barbecue is er voor de liefhebbers nog een feest. En voor de mensen die graag wat sterkers dan water of cola willen drinken of die tot in de late uurtjes door willen feesten; er is een mogelijkheid om te blijven slapen. Er staan geen bedden, maar je kan iets van een matje o.i.d. meenemen om op te slapen. Meldt dit wel van tevoren zodat men rekening met een ontbijt kan houden.
Kijk ook op Weer een feestje bij Highlands!! 27 Mei voor meer info over het feestje.

Tot nu toe hebben de volgende mensen zich opgegeven, de meeste via e-mail en sommige via dit forum (willen die laatsten mij nog even een e-mail sturen?)

Viccie
Spider
Crestion
Rat&Mouse MF
V-Ray
Basje
Roytje1985
Ster
Motorgek
Motorhank
MotoRenate
Jethro
Just_a_girl
Gerrie Tuono
Solex
Phoenix
Zussie
Ad-Z/1000
Peewee R1
MarcoBB
mover
1100dude
Franconie Anemie
Masterito
johancb550
paso999
Mirogrant
J@

Voor de loterij hebben wij al de volgende spullen:

Accculader en motorfietsklokje - Bike Parts & Things uit Krimpen a/d Ijssel
BMW dames motorpak,BMW motorlaarzen,BMW helm en t-shirt - F Breeman uit Rotterdam
Motorjack - Splash Design uit Veghel
Motorgadgets waaronder bikers welcome" kokosmatten motorsloffen, motorlampjes- Elsware uit Bant
Xenalock slot, alarm en grondanker - So Secure Eindhoven


Aanmelden kan bij mij. Stuur een e-mail naar marijn@vokk.nl

De bedoeling van de rit is trouwens niet dat je iemand (een ziek kind) achterop neemt. Je mag natuurlijk wel voor de gezelligheid iemand mee nemen, wij vragen dan wel alsnog 5 euro inschrijfgeld voor de meerijder.
Voor meer informatie over de Vereniging Ouders Kinderen en Kanker kijk op www.vokk.nl of stuur een email naar marijn@vokk.nl ;)
 
Laatst bewerkt:
Vergeet niet te vermelden dat er 's avonds weer een feestje in Highlands is 8-)
 
Jammer ik kan ook niet.
Rij voor gehandicapte kinderen de 13e
en aan de posts hierboven te lezen ben ik niet de enige

Hoi Bachus :W
 
Mannen, deze blijft wel hangen bovenin! Dus schop wel op de juiste plek he, we moeten wel bij de les blijven.
 
-O- -O-

Ik kan ook niet en ik had graag meegereden....

Verzetten is geen optie?? Gezien er ook een andere rit is voor het goede doel ?
 
Ik had heel graag meegereden, maar doe al mee aan de rit voor gehandicapte kinderen. Hopelijk vallen beide ritten volgend jaar op verschillende data's zodat ik aan beide mee kan doen.
 
uuuumh znoder had best willen rijden maar verstandelijk gehandicapten rit staat al op de planning! misschien tip om even te verplaatsen??
 
jammer
ik doe ook mee met de rit voor gehandicapte kinderen...verplaatsen lijk mij een goed idee........
misschien voor volgende jaar
 
Ik vind dit een geweldig initiatief....Ik zal er zijn....

Zal ff proberen in de R6 topic mensen mee te krijgen,ga mn best doen...

Mischien ff contact via mail?

Ben zelfstandig ondernemer en ken een paar mensen met eigen bedrijf...Kan ik vragen of ze helpen met evt. sponsoring..

Wil er graag mn best voor doen....

Ik hoor graag van je
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dit een geweldig initiatief....Ik zal er zijn....

Zal ff proberen in de R6 topic mensen mee te krijgen,ga mn best doen...

Mischien ff contact via mail?

Ben zelfstandig ondernemer en ken een paar mensen met eigen bedrijf...Kan ik vragen of ze helpen met evt. sponsoring..

Wil er graag mn best voor doen....

Ik hoor graag van je


:}

ik heb woensdag een meeting met marijn over 13 mei, nemen we je aanbod meteen mee *O*
 
Ja, best veel animo. Is verplaatsen een optie. Ik wil beide rijden, maar bij gehandicapten moet je zijspanner kunnen rijden ?
de 20 mei kan ik niet wegens bruiloft.
 
Of samenvoegen met gehandicapten rit. Zullen wij een poging doen. Ik ben nog niet uit wat ik ga doen.


Dat gaat je niet lukken. Heb net een mailtje gehad van de organisator van de gehandicapten rit.
We zijn gewoon van 8:30 uur tot een uur of 15:00 uur onderweg, en dan een BBQ.
Zou niet weten hoe je dat moet combineren.

Gewoon een andere dag en als 2 evenementen blijven zien.
 
Dat gaat je niet lukken. Heb net een mailtje gehad van de organisator van de gehandicapten rit.
We zijn gewoon van 8:30 uur tot een uur of 15:00 uur onderweg, en dan een BBQ.
Zou niet weten hoe je dat moet combineren.

Gewoon een andere dag en als 2 evenementen blijven zien.


:^
 

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan