Suzuki gsx600f '97

Bull wanted

MF'er
3 apr 2006
36
0
Eindhoven
Suzuki GSX 600f
Bouwjaar 1997, 1e eigenaar
Km. stand 17500

full


Ideale motor om nog heel veel jaren plezier van te hebben. Afgelopen zaterdag uit winterslaap gehaald en bij de dealer de olie en oliefilter laten vervangen. Banden, ketting/tandwielen in nieuwstaat. Dus klaar voor het seizoen.

Interesse, mail je bod...
 
@blade99 - nope, dat waren de '96 ers die in '97 ook nog verkocht werden. De echte kleuren waren deze goudgele en de blauwe met deze goudgele accenten.
 
Zojuist vanochtend bij Bull Wanted geweest en afspraak gemaakt om volgende week of de week erop de koop te sluiten. Word lekker :] op mijn eerste motor dus zeer binnenkort :9 . Hij zit trouwens zeer comfortabel. Heb zo'n gevoel dat ik hier heel blij mee ga zijn, als een kind :Y
 
** Gereserveerd ** en al een wachtlijst aangemaakt.

Tip voor nieuwe verkopers, een goede fiets en een realistische prijs verkoopt zeker!
 
Zojuist vanochtend bij Bull Wanted geweest en afspraak gemaakt om volgende week of de week erop de koop te sluiten. Word lekker :] op mijn eerste motor dus zeer binnenkort :9 . Hij zit trouwens zeer comfortabel. Heb zo'n gevoel dat ik hier heel blij mee ga zijn, als een kind :Y

Een vriendin van mij heeft dit model ook. Ik maakte de testrit bij de aankoop destijds en ik verbaadse me hoe soepel hij schakelde, als een mes door boter! Ga je veel plezier van hebben!
 
Mooie motor. Dezelfde als ik heb :)

Subtiel schopje.

gsx_1.jpg


[edit] Verder gelezen en is dus al gereserveerd.... Kan net zo goed zeggen verkocht want zeg je echt geen nee tegen[/edit]
 
Nope daar zeg je geen nee tegen, de deal is gemaakt en de motor gaat een ander deel van Nederland zien! Paul Hewson veel :] :] plezier gewenst....
 
Nope daar zeg je geen nee tegen, de deal is gemaakt en de motor gaat een ander deel van Nederland zien! Paul Hewson veel :] :] plezier gewenst....


Sinds vandaag eigenaar van een goudgele GSX 600 F *D Mijn eerste motor en hij rijd onzettend lekker, vanavond direct de buurt hier verkend :] :] Hij is dus heelhuids overgekomen. Tank al behoorlijk stuk leeggereden :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan