25kw Kawasaki ZX6R 1999

Mrlten

MF veteraan
25 apr 2005
3.355
1
Bilthoven
Ik heb een andere motor gekocht dus mijn zx6r mag de deur uit. Ik heb de motor een jaar geleden van mede forummer Baka gekocht en het afgelopen jaar zonder technische problemen kunnen rond rijden.

Vraagprijs
3800 euro

Ik ben bereikbaar via mail: mrlten@hotmail.com
Of via mobiel: 06-30201359

De gegevens
* Kleur blauw
* 25kw op kenteken (de kit is er binnen een uurtje uit te halen)
* 47.000km gereden
* Motorisch nog 100% en kan zonder problemen nog het dubbele km’s rijden

De opties
Van voor naar achter:
* Carbon voorspatbord (origineel aanwezig)
* Knipperlichten op de kuip (origineel aanwezig)
* Donker ruitje (origineel aanwezig)
* BSM Vampire uitlaatdemper
* Duoseat afdekkap (duoseat zadel zit erbij)
* Afdek plaatjes en schroefjes om de handvat gaten af te dekken
* Wit achterlicht
* En niet te vergeten, de MF sticker

Er zit een klein beetje schuifschade op, ik ben onderuit gegaan in het gras en de motor heeft nog een halve meter over een fietspad gegleden. Hierdoor zit er op de linker zijkuip 2 schuifplekjes en op de kont 1.

2 foto’s van vorige zomer:
tekoop1.jpg


tekoop2.jpg


En zoals die er nu bij staat:
Motor%201.jpg


Motor%202.jpg


Motor%203.jpg


Motor%204.jpg
 
Laatst bewerkt:
Thnx, gaat goed komen :)
Er is een '97 TL1000S voor in de plaats gekomen, lekker veel koppel en een heerlijk geluid!
 
Wat een mooi ding!

Als ik nog geen motor had was je 'm kwijt geweest :9~ . Succes met de verkoop in
ieder geval, zal niet lang duren denk ik. :)
 
heel verhaal

De opties
Van voor naar achter:
* Carbon voorspatbord (origineel aanwezig)
* Knipperlichten op de kuip (origineel aanwezig)
* Donder ruitje (origineel aanwezig)
* BSM Vampire uitlaatdemper

[/mierenneukmodus aan]
wat is dat voor een ruitje dan, van een thundercat ofzo :+
[/mierenneukmodus uit]

mooie motor, heb je nog iets duidelijkere foto's van de schade?
 
Laatst bewerkt:
Ik zet vanavond wat duidelijkere foto's van de schade erop. Op de nieuwe foto's in de startpost kan je de schade ook al zien.
Prijs is een stukje lager dan andere zx6r's en dat heb ik gedaan omdat er toch wat schade op zit en dat kost ongeveer 200 a 300 euro om te laten repareren.
 
De beloofde foto’s!

HPIM0731.jpg


HPIM0732.jpg


Spatbord.jpg


Op de laatste foto zie je op de hoek van de topkuip grasstriemen, deze striemen zijn als het goed is weg te polijsten. Als je de motor goed poetst, zijn ze geeneens te zien.



Dus waar blijft mijn koper? :9
De motor is technisch perfect, een goede zx6r vind je niet voor zo’n leuke prijs *O*
 
Ik heb wel intresse maar ik woon in belgie. Mijn budget was normaal gezien 3800€ maar daar was wel de inschrijving in belgie ingerekent. Iemand die weet wat de prijs voor het overzetten van nederland naar belgie zou kosten ?
 
Hij staat op 25 KW op het kentekenbewijs? Maar als je de kit eruit haalt dan moet je hem toch weer uit laten voeren en vervolgens weer invoeren? Of sla ik de plank volkomen mis. Mits het niet zo is heb ik misscien wel interesse
 
Hij staat op 25 KW op het kentekenbewijs? Maar als je de kit eruit haalt dan moet je hem toch weer uit laten voeren en vervolgens weer invoeren? Of sla ik de plank volkomen mis. Mits het niet zo is heb ik misscien wel interesse
De motor is op kenteken 25kw, dus je rijd rond gezeur van de politie rond.

Als je de kit eruit haalt en je wilt volledig legaal rond rijden op vol vermogen, moet je naar een dealer gaan zoals motoport en aan hun vragen om het kenteken weer om te zetten. Voor een dealer is een het kenteken wijzigen gratis dus je betaald hun alleen voor de moeite.
De dealer hoeft de kit er niet voor jou uit te halen.

Interesse is altijd welkom *D
 
Ik heb wel intresse maar ik woon in belgie. Mijn budget was normaal gezien 3800€ maar daar was wel de inschrijving in belgie ingerekent. Iemand die weet wat de prijs voor het overzetten van nederland naar belgie zou kosten ?
Een motor van NL naar BE invoeren is best goedkoop. Andersom kost wel wat meer omdat NL zo duur is met btw :(

Laat maar even weten :)
 
Ik zal eens proberen om mijn huidige beesje te verkopen. Mits hij snel verkocht is dan hoor je zsm van me. Als iemand anders me voor is dan heb ik gewoon pech 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan