Gestolen!!!!! Suzuki Hayabusa (MD-RB-76) €1000,

Peet53

Rookie
9 mei 2006
29
0
Denhaag
Zaterdag 6 Mei 2006, Is mijn rode Hayabusa gestolen
Hieronder is een foto te zien van de dader in het zwart met kale kop en mijn motor.

Stolen! Suzuki motorbike (MD-RB-76)

Saturday-05-2006 my motorbike Suzuki Hayabusa has been framed; see picture motor and perpetrator in black with bold head.

Gestohlen!!

Samtag-05-2006 ist mein Motor Suzuki Hayabusa gestohlen, zieh bild Motor und der Person der ihm (mit genommen) gestohlen hat in schwarz und eine kahle kopf (ohne haare)

Frame number:       JS1A1111200109443

Suzuki Type:       GSX-1300R
Colour:       Red/Grey
Counter:       35000 km
Alarm:       Spyball Royal SCM

Weet U wie dit is bel: 070-3656549 of mail: Peet53@hotmail.com
+31-703656549

Bijlage: John closeup.jpg
 
Laatst bewerkt:
Begint populair te worden om mensen hier publiekelijk aan de schandpaal te nagelen zonder kans om zich te verdedigen. Dus enige verdere informatie is wel wenselijk.
 
Inderdaad, wat is het verdere verhaal :?

Zal wat aan vooraf gegaan zijn.
 
Allereerst Bedank voor jullie support.

De dader kwam met securitypak en een Honda Supersport CBR600F bij mij om de Hayabusa te bekijken.
Die motor liet hij achter als borg voor de proefrit, achteraf bleek die ook gestolen te zijn een uur voor die van mij, ik had nog wel op het internet gekeken (RDW) of die gestolen was maar die stond natuurlijk nog niet op de telex.
ik heb wel een goede foto van hem gemaakt voordat hij wegreed, Tot nu toe weigerde ik een proefrit als iemand zich niet kon legitimeren maar deze kwam toch wel als een echte motorrijder over er ging ook een half uur motorpraat overheen voor de toestemming.
Zijn signalement is vermoedelijk Indonesisch sprak gemaakt Haags en is ongeveer 1.68 groot.
Ik woon in Denhaag daar is de motor gestolen, de motor waarmee hij kwam aanrijden uit komt uit Spijkernisse die is vandaag teruggebracht bij de eigenaar.
Ik verkocht de Hayabusa om een invalide auto voor mijn schoonmoeder te kopen…..

Groet, Peter

 
Laatst bewerkt:
Allereerst Bedank voor jullie support.

De dader kwam met securitypak en een Honda Supersport CBR600F bij mij om de Hayabusa te bekijken.
Die motor liet hij achter als borg voor de proefrit, achteraf bleek die ook gestolen te zijn een uur voor die van mij, ik had nog wel op het internet gekeken (RDW) of die gestolen was maar die stond natuurlijk nog niet op de telex.
ik heb wel een goede foto van hem gemaakt voordat hij wegreed, Tot nu toe weigerde ik een proefrit als iemand zich niet kon legitimeren maar deze kwam toch wel als een echte motorrijder over er ging ook een half uur motorpraat overheen voor de toestemming.
Zijn signalement is vermoedelijk Indonesisch sprak gemaakt Haags ongeveer 1.68 groot.
Ik woon in Denhaag daar is de motor gestolen, de motor waarmee hij kwam aanrijden uit komt uit Spijkernisse die is vandaag teruggebracht bij de eigenaar.
Ik verkocht de Hayabusa om een invalide auto voor mijn schoonmoeder te kopen…..

Groet, Peter
Dat is mooi lullig heej '(

Neem aan dat het pikkebureau de foto ook heeft?
En dat security bureau al achterhaald als het een origineel security jack was?
 
Oké, helder verhaal. Ik hoop dat ze de dader en je fiets snel vinden.

Sterkte iig!

[edit]

Vermoedelijke dader:
full


motor:
full
 
Laatst bewerkt:
Allereerst Bedank voor jullie support.

De dader kwam met securitypak en een Honda Supersport CBR600F bij mij om de Hayabusa te bekijken.
Die motor liet hij achter als borg voor de proefrit, achteraf bleek die ook gestolen te zijn een uur voor die van mij, ik had nog wel op het internet gekeken (RDW) of die gestolen was maar die stond natuurlijk nog niet op de telex.
ik heb wel een goede foto van hem gemaakt voordat hij wegreed, Tot nu toe weigerde ik een proefrit als iemand zich niet kon legitimeren maar deze kwam toch wel als een echte motorrijder over er ging ook een half uur motorpraat overheen voor de toestemming.
Zijn signalement is vermoedelijk Indonesisch sprak gemaakt Haags ongeveer 1.68 groot.
Ik woon in Denhaag daar is de motor gestolen, de motor waarmee hij kwam aanrijden uit komt uit Spijkernisse die is vandaag teruggebracht bij de eigenaar.
Ik verkocht de Hayabusa om een invalide auto voor mijn schoonmoeder te kopen…..

Groet, Peter
heb je geen rijbewijs/identiteitskaart gevraagd dan om achter te laten :? Ook al komt iemand op de motor naar mij toe om m'n motor te kopen, dan nog wil ik wel bewijs hebben van wie hij is.

mja, succes iig en hoop dat je hem terug vind
 
O ja, maar natuurlijk is de Politie er mee bezig en zou ik dit nooit doen met mijn naam e-mail en tel. nummer als het niet waar was.
Maar motorrijders zien veel en stoppen niet om vijf uur zoals de Politie.

Groet, Peter

Bijlage: Hayabusa tuin.jpg
 
okay, was hem ook al tegengekomen op marktplaats. Ben alleen bang voor je dat die motor al in onderdelen is, of dat er een ander kenteken ophangt
 
lullig voor je. gelukkig heb je een goede foto van de dader. ik hoop voor je dat de politie er wat mee kan!

full



als je de volgende keer:

Code:
[imgatt]

in je post zet, als je een foto toevoegd, dan wordt die meteen geplaatst in je post ;)
 
Ja heb wel rijbewijs gevraagd, had ook mijn scanner al aan staan voor kopie, maar hij vertelde dat hij zojuist was aangehouden en toen merkte dat die nog in zijn gewone jas zat en dat hij mazzel had dat hij door mocht rijden ondanks dat hij nog een bekeuring had openstaan.
Dom van mij en zeer overtuigend van de dader die zonder trillende handen wegreed.
 
Laatst bewerkt:
Das behoorlijk ruk! ;( :(

Hopen voor jou dat de politie snel de dader EN je motor in ongeschonden staat terug vindt... STERKTE!
 
Als je deze informatie naar Geenstijl.nl mailt met het verhaal dat degene die de motor vind 1000 krijgt of degene die gegevens weet over de man (huisadres) Dan huur je iemand in die even meekomt (kijken),, ken nog wel iemand !

Maak het zo openbaar mogelijk, dan hebben in No-time een miljoen mensen de kop gezien van die hufter !!

Opsluiten is niet genoeg, voor de rest van zijn leven z'n plezier ontgunnen !!

GR RDP
 
Klote voor je. Ik hoop dat ie snel gepakt wordt en dat je motor dan ook boven water komt.

Geniaal om een foto van die gast te maken. Dat verhoogt de pakkans met zo'n 10.000.000%.
 
Allereerst Bedank voor jullie support.

Ik verkocht de Hayabusa om een invalide auto voor mijn schoonmoeder te kopen…..

Groet, Peter

Ik geloof er helemaal NIX van ....Weer zo"n zielig verhaal ..wees eerlijk wie verkoop zijn bike voor een invalide karretje voor zijn schoonmoeder.
Nou ik niet.
 
Als je deze informatie naar Geenstijl.nl mailt met het verhaal dat degene die de motor vind 1000 krijgt of degene die gegevens weet over de man (huisadres) Dan huur je iemand in die even meekomt (kijken),, ken nog wel iemand !

Maak het zo openbaar mogelijk, dan hebben in No-time een miljoen mensen de kop gezien van die hufter !!

Opsluiten is niet genoeg, voor de rest van zijn leven z'n plezier ontgunnen !!

GR RDP
Helemaal mee eens. Geenstijl trekt dagelijks veel bezoekers, dus je kunt altijd proberen of zij jouw nieuwtje op hun site willen zetten. En nooit geschoten is altijd mis.

Wel een enorme naaistreek trouwens :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan