Ervaring met kleding van Restyle

Sleeve

MF'er
24 mrt 2006
141
0
Nijmegen
Ik wil graag een goede, maar ook vooral mooie leren motorbroek + jas gaan kopen. Jammergenoeg ben ik extreem kieskeuring en weet ik precies wat ik wil, en dat hebben ze natuurlijk weer niet in de vele motorwinkels waar ik geweest ben.
Nu vond ik op marktplaats een advertentie van het bedrijf 'Restyle' (Zoek op marktplaats op motorkleding) Ze zeggen een motorpak op maat te maken van leer voor 299,00 euro.
Daar heb ik natuurlijk wel interesse in, dan kan ik het tenminste zo laten maken als ik wil.

Nu is mijn vraag of iemand toevallig ervaring heeft met dit bedrijf? Heeft iemand anders hier zijn kleding laten maken, en zo ja, was je tevreden/ontvreden???
 
Volgens mij is hier laatst een topic over geweest en de conclusie was dat het iemand was die leren lappen opkocht en er vroeger leren jasjes van maakte voor beverwijk en nu "motor kleding" omdat het beter verkoopt en je er meer voor kan vragen.

Maar check of alles dubbel gestikt is, goede bescherming heeft en dat het leer van goede (dikke) kwaliteit is.


http://www.motor-forum.nl/forum/topic/131172?highlight=restylewear
 
Laatst bewerkt:
Thanks!

Ik had niet gezien dat de zoekfunctie het weer deed, anders had ik wel even zelf gezocht.. :Y

Nou, ik ga dat topic even doorlezen, bedankt nogmaals *D
 
Maar check of alles dubbel gestikt is, goede bescherming heeft en dat het leer van goede (dikke) kwaliteit is.

en bescherming op de juiste heeft en ook geeft :Y
zou gewoon naar een goede dealer gaan, ook al kost het je wat meer, d'r
gaat niks boven je eigen veiligheid. Weet ook niet wat voor een rijder
je bent maar maken ze er ook klitteband voor kneepads op??

maar goed, veel succes met zoeken/passen/kopen
 
Dat klittenband ga ik denk ik niet nodig hebben aangezien ik op dit moment een mooie hardtail chopper aan het (laten) bouwen ben.

Ik wil wel wat bescherming en het moet natuurlijk ook wel goed zijn, maar ik wil het ook niet overdrijven. Tot nu toe zit ik altijd in mijn spijkerbroekje achterop, maar op aandringen van iedereen heb ik besloten dan toch maar verstandig te zijn en iets beters aan te schaffen.

Het gaat me eigenlijk niet zozeer om de prijs van het geheel, maar wel om de looks.
De standaard broeken + jassen die in de winkels hangen vind ik dus gewoon niet mooi. Daar ga ik echt niet in rijden. Dan kan ik het wel kopen omdat het een 'goed' merk is, maar doe ik het uiteindelijk toch niet aan omdat ik het niet mooi vind.

Gelukkkig weet ik wel precies wat ik wèl wil. Alleen nu nog iemand die dit zo voor mij kan maken!
 
Volgens mij is hier laatst een topic over geweest en de conclusie was dat het iemand was die leren lappen opkocht en er vroeger leren jasjes van maakte voor beverwijk en nu "motor kleding" omdat het beter verkoopt en je er meer voor kan vragen.

Maar check of alles dubbel gestikt is, goede bescherming heeft en dat het leer van goede (dikke) kwaliteit is.


http://www.motor-forum.nl/forum/topic/131172?highlight=restylewear

Aan deze discussie had ik niet veel. Er was niemand bij die daadwerkelijk bij Restyle is geweest..
Ik heb het bedrijf gemaild met de vraag of ze kunnen maken wat ik wil. Is dat zo, dan ga ik dinsdag hopelijk kijken.
Andere goede adressen waar ik zelf lederen motorkleding kan laten maken zijn natuurlijk meer dan welkom!
 
Hoi Sleeve,

Ben je nog wijzer geworden bij Restyle? Ik ben ook wel erg nieuwsgierig.

Mijn vrouw is bezig met haar rijbewijs en omdat ze erg lang, maar wel slank is wil/moet ze wsch iets laten maken. En de prijzen hier zijn niet slecht.

Zijn er inmiddels andere mensen met ervaring bij dit bedrijf?
 
He,

ik ben de starter van dat andere topic, en ik kan je dit vertellen.

Toen ik info wou over prijzen enzo, kreeg ik heel snel een mail terug. Maar toen ik wat later begon over ISO dubbel gestikte naden, leerdiktes en CE goedgekeurde protectors, heb ik nooit meer wat van meneer gehoord...

Ik ga er voorlopig dus vanuit dat mijn motorpak daar zeker niet vandaan gaat komen. Ik spaar toch iets langer, en hoop dat er binnenkort weer een grote motorbeurs is.

Maar als jij wel daadwerkelijk daar gaat kijken, houd ons dan alstublieft op de hoogte?

Alvast bedankt :}
 
IK HEB OPGEMERKT DAT MENSEN OVER RESTYLE MOTORKLEDING ONTERECHT OORDELEN. ZE ZIJN IMMERS NOOIT ECHT MET ONS IN CONTACT GEWEEST OF HEBBEN ONZE SHOW-ROOM OOK NOOIT BEZOCHT. MAAR ZO ZIE JE MAAR WEER DE MENTALITEIT EN FABELTJES VAN SOMMIGEN !!

S.v.p. alleen reacties luisteren naar reacties van echte bezoekers en/of klanten.


Edit Orpheus: spam verwijderd


Bijlage: COMBI SUITS 1.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Euhm capslock uit svp.

Toevallig ben ik een tijd geleden met een vriend langs bazaar geweest. Die vriend van me komt zeker nog een keer terug om een jas en een broek te kopen. Daar heb je al een klant. :-) Restyle is gewoon goedkoop en op zich niet zo verkeerd, maar het komt zeker niet in de buurt kwa kwaliteit en duurzaamheid van de 'bekende' merken. Je kan het met me eens zijn of niet.
 
IK HEB OPGEMERKT DAT MENSEN OVER RESTYLE MOTORKLEDING ONTERECHT OORDELEN. ZE ZIJN IMMERS NOOIT ECHT MET ONS IN CONTACT GEWEEST OF HEBBEN ONZE SHOW-ROOM OOK NOOIT BEZOCHT. MAAR ZO ZIE JE MAAR WEER DE MENTALITEIT EN FABELTJES VAN SOMMIGEN !!

S.v.p. alleen reacties luisteren naar reacties van echte bezoekers en/of klanten.


Edit Orpheus: spam verwijderd
Het staat je vrij om je te verdedigen tegen (onterechte) beweringen van anderen. Het is echter niet de bedoeling dat je hier reclame gaat maken voor je toko. Je andere topics heb ik dicht gedaan en hier heb ik je verkooppraatje weggehaald. Ik wil het hier ook niet meer zien...
 
IK HEB OPGEMERKT DAT MENSEN OVER RESTYLE MOTORKLEDING ONTERECHT OORDELEN. ZE ZIJN IMMERS NOOIT ECHT MET ONS IN CONTACT GEWEEST OF HEBBEN ONZE SHOW-ROOM OOK NOOIT BEZOCHT. MAAR ZO ZIE JE MAAR WEER DE MENTALITEIT EN FABELTJES VAN SOMMIGEN !!

S.v.p. alleen reacties luisteren naar reacties van echte bezoekers en/of klanten.


Edit Orpheus: spam verwijderd

Kvin de pakken niet mooi. En als anderen er een slecht oordeel over geven dan geloof ik gebruikerservaringen toch eerder dan gladde verkooppraatjes.
 
Kvin de pakken niet mooi. En als anderen er een slecht oordeel over geven dan geloof ik gebruikerservaringen toch eerder dan gladde verkooppraatjes.
Even ter goede orde, ik ben nog geen negatief oordeel tegengekomen :? Of ligt dat misschien aan mij???

volgens mij is er zelfs nog niemand die dit daadwerkelijk geprobeerd heeft...
 
Ik heb 2 pakken van Restyle.
1 voor mij en 1 voor mij vriendin.
Ik ben daar terrecht gekomen via een andere jongen die daar ook een pak heeft gekocht en hij het een fijn pak vond.
Het voordeel van Restyle is dat je je pak op maat kan laten maken.
De verkoper is een hele toffe vent. En een prima service!!!
Een vriend van mij heeft daar onlangs ook nog een pak gekocht en is er ook zeer tevreden mee.
Na mijn mening zijn de pakken beter of gelijk aan de kwaliteit als diverse bekende merken zoals REVIT.
Al met al ik ben dus zeer tevreden met mijn pak.

Groetjes,

Leon

:z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z
 
Ik ben trouwens wel nieuwsgierig, Sleeve, wat zijn je ervaringen inmiddels?

Ik ben uiteindelijk niet meer naar Restyle gegaan. Niet omdat ik twijfel over kwaliteit en dergelijke, maar meer omdat mijn centjes tijdelijk op zijn.
Voorlopig dus nog even rondrijden in mijn spijkerbroekje.
Ik heb nog wel wat andere prijzen opgevraagd, maar overal was het minstens drie keer zo duur.
Als ik ooit weer een keer genoeg geld heb zal ik zeer zeker naar Restyle toe gaan. Ik vind €399,00 voor een op maat gemaakt zelf ontworpen compleet pak echt niet veel namelijk!
Tja, en de kwaliteit, nu rij ik in een spijkerbroek, dus het zal op zijn minst beter zijn dan dat!
 
Gelukkig, heeft een echte klant eindelijk gereageerd en is zijn mening duidelijk te lezen. Zie text van Leon : GXS-r.

Bij deze bedankt voor je reactie Leon !

Voor de goede orde, Restyle Motorkleding heeft niets te maken met de Beverwijkse Bazar, dus mensen die daarover praten, laat het s.v.p. duidelijk zijn dat je te maken hebt met een erkend betrouwbaar merk voor erg goedkoop, dat gevestigd is in de buurt van Schiphol.

Groet,

www.restylewear.com

Bijlage: cordura SUIT 1.jpg
 
Oke, dan is het zeker bekijken waard. Ik dacht namelijk dat het zelfde pakken waren als die op bazaar. Mijn fout.
 
We zijn laatst wezen kijken.
Als je een all-weather pak zoekt om het hele jaar in door te rijden moet je er niet zijn. Of het zal functioneren kan ik niet zeggen, maar ik vond het er niet zo mooi uit zien en het heeft niet de pasvorm en handige dingetjes zoals de kleding van Macna wat we uiteindelijk hebben gekocht.

Als je 10 keer per jaar achterop zit kun je hier vast voor een leuk prijsje kleding kopen. De leren pakken zagen er goed uit, hoewel ik er geen verstand van heb en niet weet hoe ze zitten, en er hingen een paar leuke showjasjes zowel textiel als leer.

Ook voor kinderen hadden ze een redelijk assortiment.
 
Waarom zou je er niet moeten zijn voor een 4 seizoenen wind en waterdichte pak ?

Onzin, wij geven een jaar garantie op alle producten.

De complete wind en waterdichte Cordura 6oo D pak kost slechts compleet € 249,-.

Wij hebben altijd meer dan 1000 motor jassen en 100 combi pakken voorradig in de show room.

Graag horen en zien wij reacties van echte klanten, die ook de ervaring hebben met de Restyle collectie.

Bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan