Bakker Z1000 project

Mr B

MF'er
12 apr 2004
215
2
Den Haag
Dit is mijn Project. Een Nico Bakker chro-mo race frame van begin jaren tachtig met Z1000 blok. Heeft een tijd op m'n zolderkamer in onderdelen gelegen en heb nu genoeg geld er iets leuks van te maken.

full


Zo was 'ie voordat ik hem uit elkaar haalde.
 
full

Ik weet dat de kont nie recht is, is maar een probeersel. zo moet ie wel ongeveer gaan worden, iets korter en hoekiger zodat ie beter bij de tank past
 
Paar maanden geleden een net z1000 blok gekocht (helaas geen fotos van).
M'n broer is nu bezig met de kop. mijn hartelijke dank hiervoor :Y Zitten Wiseco hogecompressie zuigers in. Heb standaard nokkenassen maar zoek eiglijk een setje met scherpere nokken. verder dyna ontstekking. Carbs zijn originele mikuni 28mm met K&N's dr'op

Laatst bij Nico Bakker t frame laten controleren en die heeft em iets gericht. Binnenkort aan de slag met frame. moet zoals je ziet nog een hoop aan gebeuren
 
Leuk *O* maarre... die demper? Ik zou 'm lekker doen zoals op het eerste plaatje :Y
 
woaaaaaa superproject!! kan iets heel moois worden nu nog een dikke voorvork erin!!
 
je schijft dat dit een probeersol was he en dat je nog een wat hoekerigere wil.is die ander niet te koop (die nu op de foto te zien is) :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan