MAG dierenvoertoer

Ratz

MF veteraan
19 apr 2003
71.456
15
http://www.mag-nl.org/dierenvoertoer/

Op zondag 27 augustus 2006 organiseert de Motorrijders Actie Groep (MAG) voor het twaalfde jaar de Dierenvoertoer.

renk.jpg

Deelnemers aan de twaalfde Dierenvoertoer verzamelen vanaf 11.00 uur bij het sportpark Het Nieuwland in Dieren bij honk- en softbalvereniging The Animals, om vervolgens om 13.00 te starten en in een lange kolonne onder politiebegeleiding langs een prachtig uitgezette route naar Dierentehuis Kuipershoek in Apeldoorn te rijden.

De afgelopen tien jaar hebben achtereenvolgens de asielen in Tiel, Ede, Doetinchem, Harderwijk, Schalkhaar, Haaksbergen, Voorthuizen, Zutphen, Amersfoort, Winterswijk en Enschede bezoek gehad van de MAG. Alle elf keren werd een grote hoeveelheid dierenvoer en dierenbenodigdheden bijeen gebracht door meer dan 300 motorrijders.

De MAG Dierenvoertoer is een ludieke actie van de Motorrijders Actie Groep, georganiseerd om meer dan één reden. Uiteraard staat het goede doel voorop, maar ook kan deze rit beschouwd worden als promotie voor het motorrijden en motorrijders.

Klik hier voor een fotoverslag van de 11e Dierenvoertoer!
 
Laatst bewerkt:
Ik was er al bang voor....en ja hoor mijn moeder viert haar verjaardag.....ergens in Duitsland. Onhaalbare zaak dus helaas terwijl het vorig jaar een groot succes was!

*O* Komt allen (ook al ben ik er niet bij) *O*
 
Wellicht bestaat de mogelijkheid dat ik misschien ook mee doe :Y


Eén tip: ga niet vooraan in de stoet rijden.



Tenzij je zijwieltjes hebt ;)
 
Ik heb hier nog een grote zak senior hondenvoer staan +/- 8 kilo. Die ken ik alleen nooit vervoeren op mijn motor :z
Ga wel proberen om mee te rijden en hetgene mee te nemen wat ik hier nog heb staan (onze hond is ruim een week geleden overleden namelijk '( )
 
Ik heb hier nog een grote zak senior hondenvoer staan +/- 8 kilo. Die ken ik alleen nooit vervoeren op mijn motor :z
Ga wel proberen om mee te rijden en hetgene mee te nemen wat ik hier nog heb staan (onze hond is ruim een week geleden overleden namelijk '( )


Aaahhh wat erg... ;( Veel sterkte!
 
Dank je wel.
Mijn vriend (Dallie hier op het forum) kwam net op het idee om het te verdelen over 2 motoren |( en dan gaat het wel lukken :Y . Denk wel dat wij erbij zijn *O*
 
Is er trouwens meer nodig voor honden of voor katten of maakt dat niks uit en kunnen ze alles gewoon goed gebruiken?? En gaat het puur om eten of ook, snoepjes, kluiven en dat soort dingen?

Foto's zien er erg gezellig uit!! Ik heb er zin in :}
 
Ja leuk! Ik ga ook mee!
Ik ben gek op beessies en motortijden! Dit is dus helemaal goed!
Wat een leuke actie!!! :}

Alleen even kijken hoe ik zo'n lief poessie uit het asiel mee neem naar huis op de motor... ;) *D
 
Was vorig jaar een belevenis om mee te maken, dus zelfs mijn vakantie zo geregeld dat dit jaar de dieren weer gevoerd kunnen worden.
*O*

:] :]
 
ff een schopje voor een goed doel *O* *O*

en als je een verkeersregelaar zoekt hoor ik het graag :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan