We zijn er weer [UPDATE 2]

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Met dank aan rotte hardware was de database-server weer gecrashed.

Ik zal jullie niet lastig vallen met details...we hebben een backup terug moeten zetten van 23 mei :(
(Okay, eentje dan: 2 backups waren defect :( )

Alles wat daarna gepost is is foetsie helaas.

Ik pas zometeen wat aan in de configuratie zodat topics weer zichtbaar worden in de forums.

Excuses voor dit ongemak, wij gaan nu gelijk een nieuwe APC 7920 aanschaffen...


[UPDATE]
Probleem met reageren is ook opgelost
Als je wel kan reageren maar je reactie wordt niet getoond, dat kan kloppen bij sommige topics :P
Pas handmatig de URL van het topic aan naar de 2e pagina (voorbeeld: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/134952/2).
Vanavond moet dit probleem verholpen zijn.


[UPDATE 2]
We zijn zojuist weer even offline geweest om dit te verhelpen, de paginanummering moet nu overal weer kloppen.

Let op: De zoekfunctie is wederom (tijdelijk) niet beschikbaar. Gebruik hiervoor weer de Google zoek:













Zoek op motor-forum.nl



 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja mannen das mooi k*t.
Tis jammer maar helaas. En beter iets terug dan niets.

Suc6 en hopen dat het nu wel heel blijft.
 
-O- -O- -O-

Zijn harde tijden voor eenieder die hier mee bezig is, sterkte en suc6!!!
 
Ja, ik ben al die problemen ook goed zat.

Okay, jullie F5-toets is versleten, maar ik zit met een chagrijnige vriendin vanwege al het extra werk wat ik de laatste aan MF heb moeten doen :P :P

Ik ben blij dat er heel binnenkort 6 nieuwe servers online komen (en die nieuwe stroomvoorziening dan)...pfff...
 
Dat is slecht nieuws :N

Toch respect voor jullie snelle reacties op de storingen. :}
 
Hierbij, inzamelingsactie voor Duuderuud zodat ie zijn vriendin kan trakteren op een romantisch dineetje :Y

Dank voor alle moeite heren :}
 
Kan me voorstellen dat het een klere-klus is. Succes met het continu fixen van de boel. Absoluut 1000 maal complimenten voor alle effort die men erin steekt om de boel weer draaiende te krijgen!
 
Ja, ik ben al die problemen ook goed zat.

Okay, jullie F5-toets is versleten, maar ik zit met een chagrijnige vriendin vanwege al het extra werk wat ik de laatste aan MF heb moeten doen :P :P

Ik ben blij dat er heel binnenkort 6 nieuwe servers online komen (en die nieuwe stroomvoorziening dan)...pfff...

Waar staan die servers eigenlijk? Bij jou in de hobbykamer?
Ik bedoel, daar kan de stroom toch ook wel eens uitvallen enzo? Wat gebeurt er dan?
 
Doet me denken aan die keer da'k ergens kwam waar al maanden iedere dag een volledige backup op DDS4 werd gezet... van het cd-rom station..
 
Ik ben in mijn hele professionele carriere (zie profiel) nog nooit een bestand kwijt geraakt.

Ga jij ze toch helpen. Voor niets, dag en nacht. Zodat een ander voor niets kan forummen.

Zeikerd
 
Terug
Bovenaan Onderaan