Te koop aangeboden: Bandit GSF 600 N

Jee-A

MF veteraan
7 aug 2005
1.693
0
Groningen
Te koop aangeboden:
Suzuki Bandit 600N. De motor is altijd goed onderhouden en rijdt perfect.

De motor is voorzien van WP voorvering, Viper sportdemper, Kellerman stuurknippers, ingebouwde achterknippers en dubbele koplamp. Tevens is de motor van de achterkant opgehoogd door middel van tailrisers. Door het ophogen van de achterkant, stuurt de bandit zeer scherp. De bandit heeft 31.000KM gereden en komt uit 1996.

PS. DE MOTOR IS OOK GEHEEL ORIGINEEL TE KOOP, DUS MET ORIGINELE KOPLAMP EN KNIPPERS EN VERLAAGD.

Vanavond heb ik een CBR600RR gekocht. De bandit moet dus weg. Vraagprijs 2.999,-


full
 
Laatst bewerkt:
Aargh, mooie stuurfiets ....
2 vragen:
Hoe breed is je stuur nu door die ingebouwde knippers (zijn legaal neem ik aan?)
Hoe hoog is je fiets door die tailriser? Ik ben niet zo lang namelijk.

:]
 
Aargh, mooie stuurfiets ....
2 vragen:
Hoe breed is je stuur nu door die ingebouwde knippers (zijn legaal neem ik aan?)
Hoe hoog is je fiets door die tailriser? Ik ben niet zo lang namelijk.

:]
Stuur is maar ietjes breder geworden en je gaat er echt wel op passen met de tailrisers erop, Jan Anne is zelf ook niet zo groot O-)
 
Aargh, mooie stuurfiets ....
2 vragen:
Hoe breed is je stuur nu door die ingebouwde knippers (zijn legaal neem ik aan?)
Hoe hoog is je fiets door die tailriser? Ik ben niet zo lang namelijk.

:]

Het stuur is misschien in totaal 4cm breder dan normaal. Een gemiddeld superbike stuurtje is breder. Ik ben zelf 1.76m. Ook niet een echt reus ;) . Kom gerust even proefzitten. De stuurknippers hebben een E-keurmerk. Het zijn echte Kellermans...Je hebt ook goedkope imitatie, maar die missen het E-keurmerk. Oftewel legaal.
 
Laatst bewerkt:
Misschien willen alle mensen wel een supersport?

Een bandit kan de meeste supersport rijders aardig laten zweten en het stuurd als een gek })
 
Komop mensen! Koop deze bandit en verneder Jee-A in elke bocht wanneer hij op zijn RR over lands wegen manouvreerd!! }) :+



















Subtiel schopje!
 
Ps. bovenstaande foto is gemaakt, terwijl het regenachtig weer was......Normaal istie mooier en glimt ie meer :Y :Y :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan