[TK] Prachtige Yamaha YZF 600 R Thundercat te koop

Dengaman

Die hard MF'er
24 jun 2004
936
0
Delfzijl
Met veel pijn ga ik proberen afstand te doen van mijn motor.

Het is mijn eerste motor die ik 4 jaar geleden gekocht heb en ben nog steeds weg van het model en de rijeigenschappen van deze fiets.
Het is gewoon een superfiets die ideaal is voor de beginner of iemand die sportief wil toeren.

De reden waarom ik de motor dan toch te koop zet is omdat ik na 4 jaar naar iets anders uitkijk.

Ik heb de machine 4 jaar geleden gekocht nadat ie uit Duitsland was geimporteerd. De eigenaar had er toen in 5,5 jaar "maar" 17.000 km op gereden omdat net na de koop hij kinderen had gekregen en niet meer aan rijden toekwam.

Ok, genoeg gepraat, de cijfers:

Yamaha YZF 600 R Thundercat
Rood/Wit
600cc
98pk
Bouwjaar: Sept 1996
Km stand: 38.000 (Waarvan 21.000 zelf gereden)

full


Banden zijn in goede staat en de motor zelf ziet er als nieuw uit.
´s Winters altijd de kappen eraf gehaald, grondig schoon gemaakt en onderhouden.

Vraagprijs 4150,- 3950,- 3750,-

Vaste prijs 3250,-

Het is een vraagprijs én hij is het voor de volle 200% waard !
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al eerder gezegd heb, is dat een Vraagprijs en is de motor daar ook naar... *O*

Hij is perfect onderhouden, tot in het misschien overdrevene toe, maar ik ga graag goed met m´n spullen om ! *D
 
Ja sorry, maar ben wel eens op zoek naar iets anders...

Maar ben het met je eens dat het een prachtige Thundercat is met relatief weinig km...

Maare kopûh? :+
 
Te bezichtigen in Delfzijl, Groningen :]

Voor jou denk ik wel ver, maar geloof me het is de afstand absoluut waard...
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds niks gehoord, dus ben bang dat het weer iemand was die ineens geen intresse meer had...

Het goede nieuws voor jullie is, is dat ie nog te koop is ! *O*

Voor mij het slechte dat ik 'm nog niet kwijt ben... -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan