Te Koop: Mooie sportieve ZX7R voor 3850

emiel79

Die hard MF'er
20 mrt 2005
582
0
harderwijk
Door de crash is ook mijn advertentie kwijtgeraakt dus vandaar opnieuw.

Te koop mijn ZX7R uit 1998 met volledig akrapovic uitlaatsysteem. Speciale bestickering erop zeer mooi om te zien. Kmstand is tussen de 46.000 en de 47.000 en hij rijd werkelijk heerlijk. Waarom staat ie dan te koop? Omdat het motorrijden me te gevaarlijk is. Kost me me eerdaags of me rijbewijs of me leven.

Vaste Prijs 3850,- dat lijkt mij toch niet veel geld voor deze heerlijk sturende fiets.

Voor contact 0652331349 of emielvriend@hotmail.com

Proefrijden in omgeving harderwijk is mogelijk.

Bijlage: zx7r.JPG
 
full


Erg fraai :)

Succes met de verkoop.
 
Lijkt mij ook een gunstige prijs..

Vind het toch zonde dat hij hier grotendeels stil staat dan kan beter iemand anders er een hoop lol aan beleven.
 
Moet je er wel bij zeggen dat de kuipdelen in een andere kleur groen gespoten zijn he, maar daar is de prijs waarschijnlijk ook naar :Y
 
Tis dezelfde kleurcode maar er zit heeeel licht verschil in.

Ik vraag me af waarom niemand die fiets koopt, staat toch al een tijdje te koop en je hebt aardig wat van de prijs afgedaan.

Zou het nou echt door het kleur verschil komen... :?
 
Ik heb geen idee.
Hij rijd gewoon perfect. Heb er nooit pech mee gehad. Fiets heeft nooit schade gehad. Ik heb de kuipen gewoon zo gespoten omdat ik dat mooier vond niet vanwege schade of iets dergelijk. Boekje van 1e eigenaar zit er gewoon bij (jep ik ben pas 2e eigenaar). In mijn ogen is dit gewoon echt een hele goede fiets maarja dat zullen alle verkopers zeggen zullen de kopers denken.
 
verkoop je je remschijven ook los? :+ :9

ik heb 1 kromme schijf door de hitte en ben opzoek naar een ander.

mooie fiets en een nette prijs :Y succes met de verkoop :W
 
Ik denk dat ie al heeel behoorlijk geprijst is.

Ik ben dus niet van plan om er nog ff 850 euro af te doen.

Mocht hij een serieus bod willen doen laat hem dan maaar contact opnemen via de email.
 
Terug
Bovenaan Onderaan