CBR 600F3 STUNT Streetfighter

WheelyBoy

MF'er
3 jan 2004
156
0
Zaandam
Hier mijn net met verbouwen klaar Honda CBR600F3 stuntmotor.
Ik had er al ooit eens een topic over maar dat is denk ik met de forumcrash ofzo verloren gegaan lijkt erop.

Veranderingen:

Motor is motorisch op !!25 kw!! nog tot sept '06
Andere vertanding 14 - 58
Olie aanzuiging aangepast
Renthal cross-stuur
Home made WheelyBar
Home made crashcage
Extra handrem op stuur voor achterrem
RVS 4-2-1 uitlaatsysteem van BSM

hijzag er dus zo uit

img71672wm.jpg


Frame en achterbrug laten poedercoaten was toen zo

dscn36380qj.jpg


Blok erin weer ingehangen :D (was ondertussen helemaal schoongemaakt met ontvetter zodat het weer clean was)

dscn36399mu.jpg


Foto van achter

dscn36409ed.jpg


Hier de achterbrug erin (+ nieuwe betere balhoofdlagers erin gezet)

dscn36415im.jpg


Nog meer (gesponsorde) spullen komen binnen

dscn36446fa.jpg


dscn36491wt.jpg


dscn36513wg.jpg


dscn36593sa.jpg


dscn36614qb.jpg


Voorvork ed erin gezet

dscn36457is.jpg


Beide wielen erin en de luchtfilterbox gemonteerd
dscn36466ox.jpg


Handige choke gefixt ipv dat kutding op je stuur

dscn36470fv.jpg


Nieuwe ketting-geleider

dscn36481cr.jpg


Motor ff getest of ie wilde lopen, alles werkte :wink:
dscn36608wr.jpg


Nog meer spul erop gezet

dscn36627iq.jpg


Nieuwe stalen remleidingen

dscn36637tj.jpg


Begonnen met de elektra netjes te verwerken

dscn36655dz.jpg


Na veel schuren zag de tank er zo uit om gespoten te worden

dscn36668mb.jpg


Schakelaar voor fan op radiateur

dscn36845oz.jpg


Ketting erop (nog niet gespannen)

dscn36649vf.jpg


Wat zou hier nou inzitten?

dscn36753wl.jpg


Gesponsorde RVS 4-2-1 race system uitlaat + carbon demper

dscn36765ko.jpg


Voorpijpen geven na ff rijden al mooi kleurtje af ;)

dscn36817wy.jpg


En dit zijn de foto's van het eindresultaat (tot zover)

dscn36802cx.jpg


dscn36830km.jpg


dscn36851ko.jpg


dscn36821ur.jpg


dscn36918ei.jpg


Een aantal dingen moeten nog gebeuren, zoals zijkappen, nieuw stepje, stickers, km teller, toerenteller, etc...

Nog niet helemaal stuntproof dus, dat komt wel :Y
 
Laatst bewerkt:
Jippie eerste reactie!

Zet er erg netjes (lees: professioneel) uit!

Zelf heb ik ook een cbr600 maar ik weet al wat er gaat gebeuren wanneer ik mijn voorkap stuk zou rijden ;)


Ik blijf dit volgen
 
bedankt voor de reacties! ;)
Hier misschien nog een wat betere foto van de zijkant, let even niet op de zijkappen die er helaas niet opzitten omdat ik deze nog niet heb maargoed :+

dscn3679small6lf.jpg
 
heb je misschien ook foto's van je kroonplaat? en dan vooral hoe je de risers voor je stuur vast gezet hebt??
 
heb je ook nog aktie foto's??

ik zie in je sig dat je Nl kampioen 2005 bent, dus dan zul je ons best wel kunnne verblijden met een paar mooie plaatjes *D
 
netjes hoor, zag na mn post al dat je een site hebt.. maar toen viel mn i'net verbinding ff weg..


nou verlang ik weer naar mn oude off-road die ik nooit had moeten verkopen
(eigenlijk wel, want de bak was gaar :+ maar toch)

net toevallig nog een filmpje naar Roel gestuurd daarvan
 
bedankt voor de reacties! ;)
Hier misschien nog een wat betere foto van de zijkant, let even niet op de zijkappen die er helaas niet opzitten omdat ik deze nog niet heb maargoed :+

(Afbeelding)

Ok dan!! Waarom heb jij de deuk uit de tank er niet uitgehaald, aangezien je toch bezig was met schuren voor het spuitwerk?? Het is natuurlijk een stuntfiets maar persoonlijk had ik die deuk aan de zijkant eruitgehaald..

Verders een net fietsie :Y
 
Ok dan!! Waarom heb jij de deuk uit de tank er niet uitgehaald, aangezien je toch bezig was met schuren voor het spuitwerk?? Het is natuurlijk een stuntfiets maar persoonlijk had ik die deuk aan de zijkant eruitgehaald..

Verders een net fietsie :Y

die deuk heb ik er zelf ingemaakt, om tijdens no handed wheelie (circles) me knie in te zetten.
Klinkt heel raar en is ook niet zo makkelijk uit te leggen aan de niet stunters hier
 
Hi Wheelieboy,

Mooi projectje. Ik heb een vraagje.. ik heb ook een cbr f... ik zit alleen met een probleem qua luchtaanzuiging. De luchtaanzuiging die via de 2 luchtinlatejes aan de voorzijde van de kuip verliep. Hoe heb je die aangepast? Want als ik de luchtslang verwijder, dan heb ik geen vermogen meer?
 
Damn jij hebt echt skilzz! :} Maar ff het volgende vraagje hoe kreeg jij in godsnaam die Derbi Senda op zn achterwiel? Opgevoerd + extreem groter achtertandwiel ofwat?

Greetz! :+
 
Hi Wheelieboy,

Mooi projectje. Ik heb een vraagje.. ik heb ook een cbr f... ik zit alleen met een probleem qua luchtaanzuiging. De luchtaanzuiging die via de 2 luchtinlatejes aan de voorzijde van de kuip verliep. Hoe heb je die aangepast? Want als ik de luchtslang verwijder, dan heb ik geen vermogen meer?

bij mij zijn dat alleen nog 2 gaten in het frame, nergens last van eerlijk gezegd. je zou eens wat kunnen experimenteren met een trechter die je erin taped.
 
Hi Wheelieboy,

Mooi projectje. Ik heb een vraagje.. ik heb ook een cbr f... ik zit alleen met een probleem qua luchtaanzuiging. De luchtaanzuiging die via de 2 luchtinlatejes aan de voorzijde van de kuip verliep. Hoe heb je die aangepast? Want als ik de luchtslang verwijder, dan heb ik geen vermogen meer?

Had ik ook problemen mee. Die slangen moet je gewoon laten zitten en eventueel netjes wegwerken, anders loopt ie gewoon niet, heb ik ook gedaan.
Gewoon op een andere plaats, hoeft trouwens niet 2 slangen meer te zijn hoor, gewoon die ene gebruiken die splitsing naar 2 is niet nodig.

zie hier bij me voorkap daaronder zitten die 2 slangen:

cbr_big.jpg


Damn jij hebt echt skilzz! :} Maar ff het volgende vraagje hoe kreeg jij in godsnaam die Derbi Senda op zn achterwiel? Opgevoerd + extreem groter achtertandwiel ofwat?

Greetz! :+

m'n derbi is helemaal origineel, niks opgevoerd. rijdt netjes ongeveer 55 en geen andere uitlaat ofzo :)
tandwiel grootte valt ook wel mee, zijn grotere tandwielen voor dat ding te krijgen dus, gewoon een vrij standaard brommertje dus. :Y
 
Laatst bewerkt:
*D hey stefaan..als ik het juist heb, was jij dat vroeger op het derbi forum..je hebt toen eens een filmpje gepost van je vader dattie toen ook eens een wheelie trok in zijn " ouwe" tijd..
En dat spoorde jouw toen ook aan om te stunten.
Wat gaaf dat je er mee blijven doorzetten bent!!
Weet nog je eerste filmpjes met ( idd je standaard) derbi.
Hey suck6 nog me de rest van je wheelie carriere en respect! :]
 
woooooooo man man,wat kan jij stunten zeg.onwijs gaaf :}

petje af,denk als ik dat doen dat het zo'n 3 sec. duurt
daarna lig ik in het ziekenhuis hahaha

:}
 
Hi wheeleyboy,... Thx! Zover was ik ook al dat hij helemaal geen vermogen meer had. Ik ben blij dat ik dat nu zeker weet. Ik ga ze ook mooi wegwerken, maar dat doe ik gelijk met de elektrische bedrading. Loopt nu nog aan de buitenkant! :(
 
Hi wheeleyboy,... Thx! Zover was ik ook al dat hij helemaal geen vermogen meer had. Ik ben blij dat ik dat nu zeker weet. Ik ga ze ook mooi wegwerken, maar dat doe ik gelijk met de elektrische bedrading. Loopt nu nog aan de buitenkant! :(

Geen dank man, draadboom heb ik ook gedaan.. Binnedoor langs het frame aan de binnekant, je ziet het nog wel een beetje maar minder dan dat het rechts helemaal langs de buitenkant liep :X
Is wel beetje klote om hem binnedoor te leggen maargoed het resultaat mag er dan vaak wel zijn.
 
heb net je filmpje gekeken, echt enorm veel respect hiervoor. :}
voel jij je eigenlijk wel op gemak als je op 2 wielen rijd? enne niet heel speciale speciale verrichtingen uitgevoerd bij avb? })
mooie stunter ook, maatje van mij (brakke gaid) heeft ook een cbr fightertje knal orange, die fietsjes zien er gewoon gaaf uit in een felle kleur.

groeten paul
 
Terug
Bovenaan Onderaan