Aprilia SXV

Status
Niet open voor verdere reacties.

LulKoek

koekoek
26 mei 2006
4.979
197
onder den haag
is er ook iemand die de nieuwe aprilia sxv heeft
vertel je ervaringen dan kunnen we daar voordeel mee doen :Y

je gal spugen liever niet :r ;( :( |(

houd het wel sxv 8-) :] rxv is ook welkom :}
 
Laatst bewerkt:
hij past zich toch al prima aan kwa spelfouten...
over het niveau hebben we niet te klagen als we naar onze belgische collega's kijken _O-

zal ff on-topic gaan:
wat zegt het dashbord als je hem uitzet?
 
Laatst bewerkt:
full


deel2,sorry :o
 
kan je niet ff naar ruud frederiks gaan, zit toch vlak in de buurt en als hij het niet kan....
ben wel benieuwd wat zo'n sxv presteert...
ben ook benieuwd. maar "ruud frederiks" ik nie weet nie :? :? : :?
zit die in amsterdam? :? :?
ristricties zijn er al uit,maar het 15kw mapping is nog niet deleted :(
:W
heb ook een dino in de buurt. zal ff navraag doen.
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed heb heeft Aprilia één snoertje voor heel Nederland. Dat moet dan langs alle dealers en kunnen de brommertje de nieuwe software krijgen. Nu maar hopen dat er geen HiV virus in zit. Mij SXV komt pas over 2 weken dus ik vrees het ergste ;( als ik aan de beurt ben. Zal je net zien dat iemand dat kabeltje kwijt is... en we weten allemaal hoe snel onderdelen van Italie naar Nedrland komen.... Helemaal leuk is dat ze het magazijn in Italie net hebben verhuist.... en je zal zien dat doosje net effe zoek is... Kan ik mooi op 15 KW de zomer door. Gelukkig heb ik mijn KTM SMC 660 nog voor het geval de italianen me in de steek laten.

*O* Maar mooi dat zo'n SXV is :9

O ja voor je iemand beoordeeld op z'n niveau op grond van spelfouten kijk dan eerst even op: http://www.dyslexieweb.nl/woordblind.php :W
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed heb heeft Aprilia één snoertje voor heel Nederland. Dat moet dan langs alle dealers en kunnen de brommertje de nieuwe software krijgen. Nu maar hopen dat er geen HiV virus in zit. Mij SXV komt pas over 2 weken dus ik vrees het ergste ;( als ik aan de beurt ben. Zal je net zien dat iemand dat kabeltje kwijt is... en we weten allemaal hoe snel onderdelen van Italie naar Nedrland komen.... Helemaal leuk is dat ze het magazijn in Italie net hebben verhuist.... en je zal zien dat doosje net effe zoek is... Kan ik mooi op 15 KW de zomer door. Gelukkig heb ik mijn KTM SMC 660 nog voor het geval de italianen me in de steek laten.

*O* Maar mooi dat zo'n SXV is :9

O ja voor je iemand beoordeeld op z'n niveau op grand van spelfouten kijk dan eerst even op: http://www.dyslexieweb.nl/woordblind.php :W
zal ik em dan maar even op mijn eigen computter aansluiten _O- |(

het is goed weer, dus rijden maar *O* :Y :Y :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan