GSX-R 600 k5

Gsx_Rene

MF'er
10 jun 2006
33
0
Huizen
Hierbij zet ik mijn gsx-r 600 uit 2005 te koop vanwege vertrek voor langere periode naar het buitenland.
motor is van april 2005 en heeft nog maar 4500 op de teller staan.
Motor is helemaal zwart zonder stickers. ( GHOSTRIDER REPLICA )
-kleinere spiegeltjes
-donker kuipruitje
-kleine knipper lichtjes voor. (achter mag je zelf doen)
-Mono + duo seat
nieuwprijs vorig jaar 12.000,-
nu te koop voor maar 8500,-
heb evt nog een bos gp1 demper erbij. meerwaarde 200,-
Prijs valt nog een heel klein beetje over te praten maar het is al een hele scherpe prijs.
foto's volgen nog.
kan ze zoiezo al naar je mailen als je interesse hebt.
 
zou blij zijn als iemand deze foto's zichtbaar zou kunnen maken.
alvas bedankt.

full


full


full


full


full


;)
 
Kan me niet herinneren dat er K5's in deze kleurstelling zijn geleverd O-) Is de reden van overspuiten persoonlijke voorkeur of 'schuivertje' o.i.d. geweest :?
 
puur omdat ik it mooier vind dan de kleurstellingen die zijn geleverd dat jaar!!!
en zoals in de advertentie staat was het de bedoeling om een beetje een GHOSTRIDER replica ervan te maken maar zover mag het dus niet komen!!! haha maar absoluut geen schade gehad!!
 
heyhey waar staat deze motor te koop? En zitten de onderhoudsboekjes erbij ik heb wel interesse :Y mail anders prive ik ben nog een beetje nieuw hier en weet niet hoe ik je een pm kan sturen |(
 
heyhey waar staat deze motor te koop? En zitten de onderhoudsboekjes erbij ik heb wel interesse :Y mail anders prive ik ben nog een beetje nieuw hier en weet niet hoe ik je een pm kan sturen |(
Hey beverenboy,
had je al een mailtje gestuurd alleen weet niet of hij ook daadwerkelijk is aangekomen dus bij deze geef ik nog een keer prijs waar deze mooie motor te koop staat.
woonplaats:Huizen (n-h) in de buurt van hilversum
verder zitten alle boekjes van a tot z erbij.
Je bent altijd van harte welkom om een proefritje te maken.
 
nou mensen ik zal de prijs iets spannender maken dan dat ie is voor de mensen op dit forum. op marktplaats en motortrader gaat ie er nog steeds uit voor 8500,- maar voor de snelle beslissers zal ik de prijs gooien op . 8390.-
 
Hai Rene,

Ik heb wel interesse in je motor! Het is precies wat ik zoek! Moet alleen mijn eigen motor dan wel zien kwijt te raken, een GSXR-600 K1 ( unieke motor! ) Ik heb hier waarschijnlijk al wel iemand voor maar mischien nog iemand anders op dit forum interesse in een unieke GSXR?

Hoop je zo snel mogelijk te laten weten! :?
 
Hai Rene,

Ik heb wel interesse in je motor! Het is precies wat ik zoek! Moet alleen mijn eigen motor dan wel zien kwijt te raken, een GSXR-600 K1 ( unieke motor! ) Ik heb hier waarschijnlijk al wel iemand voor maar mischien nog iemand anders op dit forum interesse in een unieke GSXR?

Hoop je zo snel mogelijk te laten weten! :?
veel succes in ieder geval met de verkoop van je motor. tot die tijd staat ie hier nog veilig in de garage. heb al wel een paar interesante mailtjes gehad maar nog geen kijkers. staat ook pas sinds het weekend te koop dus heb er wel vertrouwen in. :Y
 
Wel lachen dat sommige mensen zo graag op Ghostrider willen lijken :)

Desalnietemin. Nice bike

Schopje :Y
Denk toch dat ik na het buitenland op de rossi-tour ga zetten en wat vaker op het circuit ga rijden. anders denk ik dat ik binnen de kortste keren op straat zelf verander in een ghost (haha). O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan