R1 2004 / 2005 / 2006 (deel 4) !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bas1000

Die hard MF'er
23 mei 2005
808
0
Noord-Nederland
full


Links naar de vorige delen:

R1 2004 Deel 1
R1 2004 Deel 2
R1 2004 / 2005 / 2006 Deel 3


Klik hier voor een How-To-do olie vervangen


Gevestigde Orde van dit topic:
full



Bas1000:
dscf37708of.jpg

dscf37642sy.jpg

dscf37820mg.jpg



Rene_R1:
full



Peter @ R1:
full



Bjorn R1:
full



Glijer:
glijerzo8.jpg



Jaagpad:
IMG_0215%20(Large).JPG

R1%20Zolder2.jpg



FastMarc:
full



SamiR:
full



Mar1tin:
full



R1-To:
full

full



Y.C.R1:
full

full



Testosteroni:
Erg stil rond Testosteroni....


Burp:
full

full



Pietje41
full



Astonia
IMG_3998.jpg



PATR-1
full



Spyke
full



Rosco
Pics komen...

Peperbol@Work
full

full



Peter1972
full

full



Rikkie R1k
full



Patto
full



No Fear Here
full



Bekkie
bike%206.jpg



HenkvW
full



Albèrt R1
IMG_4029inet.JPG



WhiteR-1
full

full



 
Laatst bewerkt:
Had ik ergens gelezen in vorige topic dat er weer samen gereden gaat worden?
Lijkt me goed plan! Kom ik ook eens weer op de motor .........heb een tijdje niet meer naar omgekeken.
 
Ja we moeten weer even een meeting organiseren! Een poser meeting, kan iedereen zn nieuwe snufjes weer showen!
 
Om in het topic maar eens de kussens op te schudden:

Yamaha R1 2005 -rood te koop slechts 7000 km teab.

Ik heb zoo genoten van Zolder op de R1 dat ik er geen lol meer aan heb op de openbare weg, zit me te veel te ergeren aan langzaam verkeer en slecht wegdek.

Ik overweeg een KTM adventure te kopen en te investeren in een aantal moddercursussen zodat ik met plezier over het slechte asfalt denderen kan in de Ardennen.

Tevens wil ik een aantal circuitdagen boeken op mn nieuwe aan te schaffen circuitfiets.

het kriebelt en daar moet ik op de een of andere manier van af

Wie kan me de goede weg op coachen?
 
Om in het topic maar eens de kussens op te schudden:

Yamaha R1 2005 -rood te koop slechts 7000 km teab.

Ik heb zoo genoten van Zolder op de R1 dat ik er geen lol meer aan heb op de openbare weg, zit me te veel te ergeren aan langzaam verkeer en slecht wegdek.

Ik overweeg een KTM adventure te kopen en te investeren in een aantal moddercursussen zodat ik met plezier over het slechte asfalt denderen kan in de Ardennen.

Tevens wil ik een aantal circuitdagen boeken op mn nieuwe aan te schaffen circuitfiets.

het kriebelt en daar moet ik op de een of andere manier van af

Wie kan me de goede weg op coachen?

hmmm ktm heb ik ook we eens aan gedacht, maar dan wel een Supermotard.. Als je dan ook een circuitfiets koopt, maak daar dan wel een R1 van....
 
Ha R1 mannen.

Morgen of overmorgen mag ik mijn Blundercat om gaan ruilen voor een 2004 Lava Red R1 :P
Weten jullie waar ik het voordeligst een seatcover kan scoren?
En een smoke ruitje misschien?

Neem me niet kwalijk, maar ik heb niet alle delen van dit topic doorgenomen.
Wel héle mooie foto's gezien.

Verder houd ik de mijne origineel.
 
Ha R1 mannen.

Morgen of overmorgen mag ik mijn Blundercat om gaan ruilen voor een 2004 Lava Red R1 :P
Weten jullie waar ik het voordeligst een seatcover kan scoren?
En een smoke ruitje misschien?

Neem me niet kwalijk, maar ik heb niet alle delen van dit topic doorgenomen.
Wel héle mooie foto's gezien.

Verder houd ik de mijne origineel.

ik heb nog een lavared voor je in de aanbieding, incl Bos titanium uitlaten, donker dubble bubble en gearindicator.

is die thundercat een beetje netjes om te bouwen tot circuitfiets??
 
Inruil is een optie,
anders particulier verkopen, volgens mij wordt iedereen behalve de dealer daar beter van.

KTM wordt niet bij zo veel bedrijven verkocht, tis toch een andere doelgroep die zij benaderen...

Eerst maar eens proefrijden
 
Had ik eerder moeten weten, hadden we misschien wel een deal kunnen maken.
Ik weet wel dat Cats gebruikt worden als circuitfiets.
Maar ik heb hem ingeruild op de R1 in Eindhoven.

Heb op zich wel ineteresse in een soloseat en een ruit, maar die verkoop je niet los zeker...
 
Laatst bewerkt:
Dag allen,

Tijdje geleden dat ik nog gepost heb, maar aan 'meelezen' geen gebrek.
Ik zit met een kloteprobleem :( :( : tijdens het rijden zelf ondervind ik quasi geen problemen, maar bij stilstand (met draaiende motor) aan lichten en dergelijke loopt de temperatuur (welke je kan aflezen op teller) fel op.
Een paar dagen geleden zelfs zo fel dat er 119 °C verscheen en een rood indicatorlampje aanschoot.
Volgens de owners manual mag een temperatuur van 109 °C niet overschreden worden en moet de fan aanschieten vanaf 104 °C.
Dat laatste gebeurt, maar ik begin me zwaar ongerust te maken omtrent de temperatuurpieken.

Iemand suggesties alvorens ik zotte kosten dien te maken :? .

Mercikes :} :} ,
Bruno
 
Dag allen,

Tijdje geleden dat ik nog gepost heb, maar aan 'meelezen' geen gebrek.
Ik zit met een kloteprobleem :( :( : tijdens het rijden zelf ondervind ik quasi geen problemen, maar bij stilstand (met draaiende motor) aan lichten en dergelijke loopt de temperatuur (welke je kan aflezen op teller) fel op.
Een paar dagen geleden zelfs zo fel dat er 119 °C verscheen en een rood indicatorlampje aanschoot.
Volgens de owners manual mag een temperatuur van 109 °C niet overschreden worden en moet de fan aanschieten vanaf 104 °C.
Dat laatste gebeurt, maar ik begin me zwaar ongerust te maken omtrent de temperatuurpieken.

Iemand suggesties alvorens ik zotte kosten dien te maken :? .

Mercikes :} :} ,
Bruno

Die van mij wordt ook wel snel warm B| maar over de 110 graden gaat hij nooit.
Een beetje een voor de hand liggende vraag maar zit er en nog genoeg koelvloeistof in :?

Zou verder niets weten maar als ik er iets over hoor dan laat ik het je weten :Y

Succes met je probleem.
 
FF een foto om deel 4 op te leuken :Y

full


Is wel al een bekende foto :? maar ja heb ff niets anders O-)
 
Ik zal het topic even opleuken met wat poser stuff: Mijn nieuwe wave schijven van braking en goodridge remleidingen!

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~

full


BTW: de kwaliteit van de foto is webcam-slecht
 
Zo, deel 4 gevonden, was nog aan het posten op 3... Tja, het is al laat :Z !

Bas, heb je gemaild voor de foto.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan