&(^%&$@#!&(^#^&$@^*%#&*#

Momient

Die hard MF'er
14 dec 2005
750
0
Amsterdam
verdomme, net een achterband erop zitten, niet eens 200 kilometer, vanochtend wilde ik net richting de sportschol, komik erachter dat ie weer zacht is. zit er verdomme WEER een stukje glas in! de vorige MPP na 2000 km ongeveer en deze nu na amper 200 kilometer. ik rijd al bijna 4 jaar motor en dit is me nog nooit eerder overkomen en nu in 2 weken, 2 keer!
weet iemand waar ik in de buurt van amsterdam een parapluutje kan zetten in mijn achterband
 
Laatst bewerkt:
:r kut voor je.

ik weet niet hoe hard je rijdt op je motor maar als je vaak boven de max snelheid uit komt, lijkt me een plu of prop geen beste oplossing.

maar je moet het zelf weten hé.
 
verdomme, net een achterband erop zitten, niet eens 200 kilometer, vanochtend wilde ik net richting de sportschol, komik erachter dat ie weer zacht is. zit er verdomme WEER een stukje glas in! de vorige MPP na 2000 km ongeveer en deze nu na amper 200 kilometer. ik rijd al bijna 4 jaar motor en dit is me nog nooit eerder overkomen en nu in 2 weken, 2 keer!
weet iemand waar ik in de buurt van amsterdam een parapluutje kan zetten in mijn achterband
Ik weet in ieder geval dat motoport wormerveer het kan doen (afhankelijk van de schade).
 
ik weet niet hoe hard je rijdt op je motor maar als je vaak boven de max snelheid uit komt, lijkt me een plu of prop geen beste oplossing.

maar je moet het zelf weten hé.

Zowel met motorbanden als autobanden nooit problemen gehad (motor > 240 kmh.; auto > 225 kmh., naturlijk in Duitsland, A31 :+ ).
 
heb vorige week nieuwe 8erband erop gezet...
met die andereband nog geen 1200km mee gereden B|
maargoed... prop erin en dan weer roken :Y
 
ik heb er nu zelf een prop in geknald en ik ga morgen maar ff langs kwikfit om de oude MPP (met 2000 km) te fixen en dan gooi ik die erop, over een weekje of 2, vorodat ik op vakantie ga, doe ik de ander erweer
 
Terug
Bovenaan Onderaan