Zeer mooie R6

Slip

MF veteraan
23 mrt 2005
4.838
37
Tiel
Omdat mijn YZF-R6 ook al op marktplaats staat post ik hem hier ook nog maar.

Te koop: R6 met dubbele hotcams (speciaal op maat laten maken, dit systeem heeft nieuw 1500 euro gekost), Topgun undertail in kleur meegespoten en een moto-gp seat. Verder heeft deze R6 nog staal omvlochten remleidingen en kleine knippers voor, de knippers achter zijn geintegreerd in het achterlicht.

Ik heb de motor bij 34.000 km. gekocht en nu staat de klok op 46.000 km. Het bouwjaar is 1999
Vorige maand heb ik nog de olie en het oliefilter vervangen.
De achterband is nog voor 90% goed en de voorband voor 40%

Deze motor is altijd goed onderhouden en is deze winter maar 3x buiten geweest en vervolgens na elke rit helemaal schoongemaakt.
In de zomer was ik de motor elke week en zet hem 1x per maand in de was.

Sinds vorige week heb ik last van een slippende koppeling, dus waarschijnlijk moeten de platen vervangen worden.

Daarom doe ik de R6 nu inclusief de hotcams weg voor 4800 euro of exclusief de hotcams voor 4600 euro

full

Het topic: 'hele mooie en aparte R6' kan gesloten worden
 
Laatst bewerkt:
full

Hier zie je hoe de R6 glimt en schoon is. Zelfs de straat raakt overbelicht door de reflectie van de R6 :+
 
Laatst bewerkt:
Daarom staat er ook dat 'ie gesloten kan worden onderaan mijn eerste post.
 
Daarom staat er ook dat 'ie gesloten kan worden onderaan mijn eerste post.
Ja, en kan deze dadelijk ook gesloten worden omdat je weer een nieuw topic er voor opent :?

Tis makkelijker als je je 'oude' topic gewoon elke keer omhoog schopt :Y
 
Dat zou kunnen, maar dat topic staat er al een tijdje en dus hebben veel mensen het al gezien en geloven ze het wel.

En nu stop ik met dit topic te vervuilen
 
Jup, ik snap er ook niks van. Doe anders eens een leuk bod mensen.
 
Ik houd hem niet, omdat ik een R1 wil. De r1 ziet er in mijn ogen mooier uit en natuurlijk die extra pk's (je bent jong en je wilt wat).
 
Waarom niet volgens seizoen dan had ik zeker wel belangstelling gehad.

Ben volgend jaar pas van plan een andere motor aan te schaffen.

Niet veel geld voor zo'n mooie motor.

Succes met de verkoop!
 
Volgend seizoe, daar heb ik over nagedacht. Alleen m.b.t geld terug van de belasting deze vakantie veel werken (dan ga ik volgend jaar weer 'echt' op vakantie) en gewoon geen geduld hebben.

Ah ja, ik heb een prijswijziging doorgevoerd (check de beginpost)
 
Terug
Bovenaan Onderaan