14 juli zandvoort vanuit Amersfoort?

U.D.O.

Die hard MF'er
14 okt 2002
972
0
Soesterberg
Hey gasten, voelen die gene die zich hebben ingeschreven voor 14 julie op zandvoort er wat voor om met een groepie vanuit amersfoort of als het er niet te veel zijn, Soesterberg, waar ik woon, naar zandvoort te rijden? laat het hier ff weten! :}
 
Nou, zal ik maar op de goeie reageren dan :P

Ik weet niet hoe je wil gaan rijden?? Maar als je binnendoor wil, kunnen we in Vinkeveen afspreken, dan pakken we de N201 binnendoor naar Zandvoort. Is wel 1 groot stoplichtenfestijn, maar ja, wel beter dan snelweg denk ik ;)


En anders kom ik onderweg wel ergens bij rijden.... :)
 
Nou, zal ik maar op de goeie reageren dan :P

Ik weet niet hoe je wil gaan rijden?? Maar als je binnendoor wil, kunnen we in Vinkeveen afspreken, dan pakken we de N201 binnendoor naar Zandvoort. Is wel 1 groot stoplichtenfestijn, maar ja, wel beter dan snelweg denk ik ;)


En anders kom ik onderweg wel ergens bij rijden.... :)


kunnen we toch steeds lekker sprintjes trekken of lekker van het ene stoplicht naar het andere stoplicht op het achterwiel?? :9 :9 :9 :9
 
Nou, zal ik maar op de goeie reageren dan :P

Ik weet niet hoe je wil gaan rijden?? Maar als je binnendoor wil, kunnen we in Vinkeveen afspreken, dan pakken we de N201 binnendoor naar Zandvoort. Is wel 1 groot stoplichtenfestijn, maar ja, wel beter dan snelweg denk ik ;)


En anders kom ik onderweg wel ergens bij rijden.... :)

:^
 
kunnen we toch steeds lekker sprintjes trekken of lekker van het ene stoplicht naar het andere stoplicht op het achterwiel?? :9 :9 :9 :9
Dat is idd een mooi stuk om het weer eens op 1 wiel te proberen. Laten we dat maar doen.
blu_md_wht.gif
 
Denk er dan even aan dat er na Mijdrecht een Gatsometer kort na het Shell-station aan de linkerkant van de weg staat...

Denk er ook aan dat het vanaf Uithoorn en door Aalsmeer eveneens één groot Gatsometerfestijn is (gecombineerd roodlicht en snelheid naar ik meen)!

Verder staan er nog 5 tussen de A4 en Heemstede. En dan heb ik het nog niet eens over het aanzienlijke aantal mobiele laser en radarcontroles dat ze op de rondweg om Hoofddorp houden! (Het wordt steeds gezelliger in Nederland!) :(

Desondanks is de N201 toch nog altijd een leuke weg :]
 
Denk er dan even aan dat er na Mijdrecht een Gatsometer kort na het Shell-station aan de linkerkant van de weg staat...

Denk er ook aan dat het vanaf Uithoorn en door Aalsmeer eveneens één groot Gatsometerfestijn is (gecombineerd roodlicht en snelheid naar ik meen)!

Verder staan er nog 5 tussen de A4 en Heemstede. En dan heb ik het nog niet eens over het aanzienlijke aantal mobiele laser en radarcontroles dat ze op de rondweg om Hoofddorp houden! (Het wordt steeds gezelliger in Nederland!) :(

Desondanks is de N201 toch nog altijd een leuke weg :]
:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

dan moeten we dus veel zwaar vuurwerk meenemen :9 :9 :9 :9
 
Denk er dan even aan dat er na Mijdrecht een Gatsometer kort na het Shell-station aan de linkerkant van de weg staat...

Denk er ook aan dat het vanaf Uithoorn en door Aalsmeer eveneens één groot Gatsometerfestijn is (gecombineerd roodlicht en snelheid naar ik meen)!

Verder staan er nog 5 tussen de A4 en Heemstede. En dan heb ik het nog niet eens over het aanzienlijke aantal mobiele laser en radarcontroles dat ze op de rondweg om Hoofddorp houden! (Het wordt steeds gezelliger in Nederland!) :(

Desondanks is de N201 toch nog altijd een leuke weg :]


Valt allemaal reuze mee hoor, ik weet ze te vinden....die bij de SHell staat niet aan en flitst van voren ;) en de rest is allemaal goed zichtbaar! en vaak kun je bij Aalsmeer niet eens te hard rijden door de vele auto's......
 
Mag je trouwens titanium in je kneeslider hebben op een circuit??? Hoe zit het met de uitlaat, mag ik er met m,n tita.akropovic gewoon op??? :X
 
Ik rij met een groepje van 3.
FZR 1000 VFR 750 en een R1.

Ik denk dat het voor ons een saaie rit gaat worden, via de A1...
 
Mag je trouwens titanium in je kneeslider hebben op een circuit??? Hoe zit het met de uitlaat, mag ik er met m,n tita.akropovic gewoon op??? :X



Titanium is ten strengste verboden! In welke vorm dan ook.......dus als je titanium platen in je lichaam hebt heb je ook pech gehad.... :+

Titanium in je sliders mag niet, daar kunnen je achterliggers van schrikken....

En ik zou ook lekker je standaard uitlaat erop schroeven, want ze controleren op gehoor. Als jij er bovenuit springt met je geluid, krijg je de zwarte vlag en 1 kans om er iets aan te doen, anders mag je niet meer meeknallen......zou toch zuur zijn ;)
 
Titanium is ten strengste verboden! In welke vorm dan ook.......dus als je titanium platen in je lichaam hebt heb je ook pech gehad.... :+

Titanium in je sliders mag niet, daar kunnen je achterliggers van schrikken....

En ik zou ook lekker je standaard uitlaat erop schroeven, want ze controleren op gehoor. Als jij er bovenuit springt met je geluid, krijg je de zwarte vlag en 1 kans om er iets aan te doen, anders mag je niet meer meeknallen......zou toch zuur zijn ;)
Nou, als ik zag wat er met koninginnendag toegelaten werd op Assen, mogen ze met mijn tita akropovic nie klagen. We gaan het tegen die tijd ff bekijken :}
 
Lekker weer hoor Udo, mag ik niet mee dan??? |( :( kom wel vanuit Linschoten binnendoor geknald naar mijdrecht dan.. sluit ik daar wel aan... komt wel goed


en jij mag met je akra erop, mijn muis piept nog harder :P :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lekker weer hoor Udo, mag ik niet mee dan??? |( :( kom wel vanuit Linschoten binnendoor geknald naar mijdrecht dan.. sluit ik daar wel aan... komt wel goed


en jij mag met je akra erop, mijn muis piept nog harder :P :P
Hahaha, binnendoor geknald, met zo,n ouwe R6. Kan je er wel een bochie mee nemen of moet je dan 3 keer steken??? :X
et_death2.gif
Komt allemaal goed!!! Ik bel je vandaag of morgen wel ff!!!
 
Op woensdag 04 juni 2003 19:15 schreef U.D.O. het volgende:Hahaha, binnendoor geknald, met zo,n ouwe R6. Kan je er wel een bochie mee nemen of moet je dan 3 keer steken??? :X (Afbeelding) Komt allemaal goed!!! Ik bel je vandaag of morgen wel ff!!!
Je weet toch dat ik sowieso geen bochies kan nemen }) }) kan alleen maar rechtdoor en dan nog maar met 30 km p/h O-) , en dat knallen komt door mijn lekke uitlaat dat weet je toch..

Zolang er maar geen naar caramel ruikende vloeistof over mijn achterkant zit he...
:X hebbie al vleugels???
 
Je weet toch dat ik sowieso geen bochies kan nemen }) }) kan alleen maar rechtdoor en dan nog maar met 30 km p/h O-) , en dat knallen komt door mijn lekke uitlaat dat weet je toch..

Zolang er maar geen naar caramel ruikende vloeistof over mijn achterkant zit he...
:X hebbie al vleugels???
Nou, je begint er nu over, maar met de meeting veenendaal was er weer een blikkie open geknald, weer alles onder de zooi!!! :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan