1400 Intruder opvoeren

170946MJ

Rookie
12 mei 2010
1
0
Koudekerk a/d Rijn
Jongens, ..

Kan er nog een redelijk extra vermogen uit een 1400 (1360) Intruder worden gehaald? Mogelijk uitlaten wat meer free-flow geven, K&N filters en iets grotere hoofdsproeiers?

Zijn er nog andere middelen op de markt? Ik las dat er in Duitsland een bedrijf is die een ombouw 1600 cc set heeft.

Chiel van der Putten
 
:W

full


Welkom op het MF !!!!

Kijk hier voor je MF Sticker: MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

en wordt vanzelf hier gespot: [centraal] MF-er gespot? post het hier - deel 37

full


7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99
7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99
7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99


full
 
Tja, je kunt wel veel doen hoor.

Het is een afweging van geld vs nut.

Heb je veel geld: andere nokas/krukas, andere carburatie, flowen vd kop, andere uitlaat, en er is vast wel een performance ontstekingsding te vinden.

Goedkoper: sportfilter en dynojetkit, ev sportuitlaat, goed laten afstellen.
 
Intruder 1400 opvoeren kan heel goed, Stage 3 kit enzo.
Andere ontsteking, andere bobine's en feest in de keet.

Maar verdiep je eerst wat nieuwe cardanklokken kostten, want die blaas je er dan van tussen.
 
nee zou bij dit soort fietsen ook niet echt voor een pk bom gaan
je hebt al een 1400
je kan evt een free flow uitaalt (ook leuk voor het geluid)
en een anders lucht filter (sport/open) monteren en dan goed LATEN afstellen
maar een pk bom er van maken mmm lijkt me niet echt wat je wil (zoek je dat wel)
google ff op tuning suzuki intruder vs1400 er is idd genoeg te krijgen om je geld na toe te sturen
in duitsland zitten idd ook een paar groote die idd andere kits leveren mja als je met 2000 nog niet het gewenste resultaat hebt word het toch al gouw een duur grapje
 
Laatst bewerkt:
Ik snap het wel, het is leuk om met zo'n zwaar hok toch vlot van je plek af te komen.

Twee jaar geleden op die manier mijn Roadking aangepakt (moest toch wat uit elkaar i.v.m. ombouw van injectie naar carburatie) kost behoorlijke zak duiten en vergis je daarbij niet in de kosten van het goed laten afstellen op een dyno bank.

Adviesje; koop voor minder geld dan je verbouwing kost een fietsje voor erbij om te kunnen spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan