1400 theorie examenvragen Motor rijbewijs A, inclusief motiv

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is toch niet illegaal? (zowel hoor ik meteen waarom ik zo naief ben ;) )
 
Laatst bewerkt:
Het is toch software? (Niet op geklikt, ben op werk.) Software heeft meestal copyright, zelfde als films en muziek kopieeren, is niet toegestaan.

(We doen het stiekem natuurlijk allemaal, maar het mag niet. Volgens mij staat er in de MF regels dat je geen illegale dingen mag verspreiden via MF, dus ik gok dat de link verwijderd gaat worden.)

Wel aardig dat je je mede lessers wilt helpen, trouwens. :Y
 
Laatst bewerkt:
Het is een knutsel tool (door een motorrijdende coder in elkaar geklust, zo is mij ter ore gekomen), dus in die zin is verspreiden niet illegaal.
 
Laatst bewerkt:
Dit is toch niet illegaal? (zowel hoor ik meteen waarom ik zo naief ben ;) )
Twijfelgevalletje: als het (commerciele) software is, is downloaden hiervan illegaal.
Als het alleen foto's met tekst bevat (zoals films dus in principe) of gewoon een kopie van theorieboeken, is downloaden legaal.

Het is toch software? (Niet op geklikt, ben op werk.) Software heeft meestal copyright, zelfde als films en muziek kopieeren, is niet toegestaan.
Uiteraard heeft alles copyright, incl. software. Neemt niet weg dat al (!) mijn software gratis beschikbaar is, en vrij te bewerken/verspreiden. Ik ken geen gratis/vrije theoriesoftware, dus dat zal het niet zijn.
Films en muziek downloaden/kopieren voor eigen gebruik is gewoon toegestaan volgens de Auteurswet. Laat je niet wijsmaken wat belangenorganisaties je graag doen geloven.
(noot: verspreiden van auteursredelijk beschermde muziek/films mag niet!).
 
Laatst bewerkt:
(edit) Het is geen auteursrechtelijk beschermde software.
 
Laatst bewerkt:
Ik doe dit topic dicht, omdat ik niet zeker weet of het nou wel of niet in de haak is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan