Complete gele Suzuki SV 650 N van januari 2000 !

AzorSV

MF veteraan
14 sep 2002
1.953
38
Utrecht
Suzuki SV650 Naked (SV650N), kleur geel
datum deel 1: 06-01-2000
km stand: 31.800 km

Mijn Suzuki SV 650 uit 2000 is te koop.
Ik heb de motor zelf 6 jaar geleden nieuw gekocht.
Het is een moeilijk besluit maar ik ga de motor verkopen.
Ik kom namelijk bijna niet meer toe aan het motorrijden.

De motorfiets is altijd door de dealer onderhouden, waarvan alle bonnetjes tot aankoop bewijs aanwezig zijn.
De laatste beurt was de 30.000 km beurt en dat was op 28 april.
Daar zijn onder andere de carburateurs gereinigd en afgesteld en is er een nieuwe voorband op gezet.

Ik heb naast het onderhoud ook Hyperpro voorveren (standaard vering is een bekend minpunt van de SV) laten zetten.
Daarnaast heb ik een compleet instelbare achtershock van Hyperpro laten plaatsen.
Deze kan op vele manieren ingesteld worden, de prijs incl. montage was 828,75 Euro (rekening aanwezig).
Deze vering maakt deze SV uniek, er zijn er niet veel met deze (dure) veer/dempercombinatie.
De standaard remleidingen heb ik laten vervangen door Goodridge stalen remleidingen.
Bij het overgaan naar Hyperpro heb ik ook de voorvorkpoten laten vervangen.
Dit wegens aantasting door onder andere steenslag.
Inmiddels zitten ze weer onder de steenslag (zie foto, net zoals elke andere SV).

Ook heb ik een origineel Suzuki onderkuipje laten monteren.
Een origineel Suzuki kapje in de plaats van de duozit heb ik er ook bij.
Het duozitje heb ik ook nog.
Ik heb nooit schade met de motor gereden.
Ook heb ik het bijbehorende gereedschapsetje en het instructieboekje er nog bij.

Ik ben altijd zeer tevreden over de motor geweest (en nu nog).
De motor is geschikt voor beginners, heropstappers maar ook de ervaren rijders vervelen zich niet op de SV.
Door de makkelijke zit vinden ook kleine vrouwen deze motor fijn om mee te rijden.
De V-Twin motor zorgt voor een hoog koppel, dat maakt de SV uitermate geschikt voor het toeren over bochtige wegen.
Ook in de stad is de SV in het voordeel.
Door het brede stuur en het motorkoppel draai je makkelijk door krappe straten en tussen files door.
De SV is ook aardig zuinig (makkelijk 1 op 17 - 22).

Kortom: zoek je een motor die er leuk uitziet, goed rijdt, betrouwbaar is, dan is dit de motor.

De vraagprijs voor deze motor is 4.300 Euro, niet de goedkoopste maar wel een mooie en erg compleet. Kom kijken, proefrijden en beslissen ! Uiteraard kunnen we dan ook nog over de prijs praten.

Als u nog vragen heeft dan hoor ik het graag.
Ik ben bereikbaar op 06-33750482 (niet na 21.00u) of via de e-mail.

Hier de advertentie op marktplaats: koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_suzuki/42475095.html

Groet,
Arie

PS: de komende tijd ben ik vaak wegens ziekenhuisbezoek niet bereikbaar, probeer het dan later nog eens of spreek m'n voicemail in, bedankt voor het begrip.

full

full

full

full
 
klopt, er heeft wel een Laser uitlaat opgezeten
die heb ik nog in de schuur, ik vond het te veel geluid
 
Zit die uitlaat wel bij de koop in dan? Beetje extra vermogen is toch wel leuk :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan