gratis org. demper cbr 1992

2 Fast 4 You

Die hard MF'er
12 feb 2006
720
0
leerdam
Wie wil er nog graag een org. demper heben voor een CBR 1992. Hij is nog in goede staat en ideaal voor als je motor op het circuit wilt gebruiken.

Hij is in Leerdam af te halen.


Let op!!!!!
Komt niemand hem halen dan gaat hij in sept.de oud ijzer bak in, en dat zou zonde zijn.
 
Laatst bewerkt:
Schopje
kick4mc.jpg
 
Als er iemand echt intresse heeft en hij heeft geen tijd i.v.m vakantie ofzo, dan blijft hij natuurlijk gewoon op zolder liggen. die oudijzerbak kan best even wachten hoor.
 
Ik heb wel interesse. Leerdam is alleen wel ver. Zou je hem naar me toe kunnen sturen? Ik betaal dan de verzendkosten wel. Ik heb er alleen geen flauw benul van wat zo'n ding weegt.

Toen ik mijn CBR uit 93 bij de dealer kocht kreeg ik er helemaal niets bij, geen orginele onderdelen of onderhoudsboekjes. Altijd makkelijk om iets orgineels te hebben.
 
Ik heb wel interesse. Leerdam is alleen wel ver. Zou je hem naar me toe kunnen sturen? Ik betaal dan de verzendkosten wel. Ik heb er alleen geen flauw benul van wat zo'n ding weegt.

Toen ik mijn CBR uit 93 bij de dealer kocht kreeg ik er helemaal niets bij, geen orginele onderdelen of onderhoudsboekjes. Altijd makkelijk om iets orgineels te hebben.


42 km ver :?

-O-
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan