Te koop! Kawasaki ZXR400 25kw of vol

bikerider

MF veteraan
6 jan 2006
1.403
2
Hoofddorp
Beste mf-ers,

Na het behalen van mij grote rijbewijs heb ik toch besloten iets zwaarders te kopen.
Het gaat hier om een zxr400 25kw van het jaar 96 met een km stand van 39000 km.
Zit sinds kort bsm uitlaatsysteem onder met een deftig geluidje.
Heeft aantal maanden geleden nog grote beurt gehad t.w.v. 550€. Ketting en tandwielen zijn nog ok.Banden zijn 1000 km geleden vervangen hij staat nu op pirelli diablo. Word uiteraard gepoetst geleverd.
full

Vraagprijs €3000 of een evtuele inruil met bijbetaling
voor meer info even een mail sturen of even bellen naar 0646757199
 
Laatst bewerkt:
motor word oa geleverd met een bsm-uitlaatsysteem en over de prijs valt te praten. en maar meteen een klein kickje
 
Sterkte met de verkoop joh! Ik moet de mijne ook kwijt :Y

schopje!
 
Jeetje je geeft em bijna weg! Het is dat ik er al 1 heb anders zou ik hem zo kopen! Alleen al voor die prijs ;)
 
een supermotard heeft toch een wat grotere funfactor (zo zie ik het ) aangezien je hier toch nergens meer echt hard kan rijden. Een vriend vn me heeft ook een supermotard dus kunen we lekker met ze 2en rijden
 
Noouu, waarom verkopen jullie opeens al jullie ZXR's terwijl ik nog niet mag rijden ;( Straks is er niks meer te koop zodra ik eindelijk mag -O-

Mooie ZXR hoor, ik zal nog even voor je gaan vragen ;)

Klein kickje :)
 
@73 heb wel is supermotard gereden en tis gewoon de bom!
@dutchmanzxr wanneer moet je afrijden?

Bij ons in de buurt rijdt er ook 1tje. Ik vind het geluid alleen al geil. En hoe makkelijk (lijkt) hoe ze gereden kunnen worden.
 
@73 heb wel is supermotard gereden en tis gewoon de bom!
@dutchmanzxr wanneer moet je afrijden?

Ja inderdaad, die dingen zijn echt monsterlijk, maar niks voor mij :+

Ik word 8 december 18 jaar en dan wil ik zekers te weten zo'n 3-daagse rijbewijs cursus doen inclusief examens. Moet wel lukken en als ik 18 ben wil ik meteen rijden ook :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan